Corsa 1.2 Benzin problemi

RespecT

Editör
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
3,105
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
selam kardeş.Aracının ykıt sorununu tek başına değilde.Performansı gidişi.Sabah çalışmaları sıkıntılımı vs.Diğer ipucu olabilecek noktalarıda gözlemlemek gerekir diye düşünüyorum.Ateşlemedeki ufak bir sorun çok yaktıracağı gibi belkide ısı müşürün veya ne bileyim katalizör gibi birçok nedeni olabilir.Bence iyi bir gözlemleme yapmalısın.
 

Lawyer

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
82
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
RespecT' Alıntı:
selam kardeş.Aracının ykıt sorununu tek başına değilde.Performansı gidişi.Sabah çalışmaları sıkıntılımı vs.Diğer ipucu olabilecek noktalarıda gözlemlemek gerekir diye düşünüyorum.Ateşlemedeki ufak bir sorun çok yaktıracağı gibi belkide ısı müşürün veya ne bileyim katalizör gibi birçok nedeni olabilir.Bence iyi bir gözlemleme yapmalısın.
Yok kardeş sıkıntı yok çalışırkene tek seferde çalışıyor. Performans da bir sıkıntı yok ancak. Bastın mı gazı da yiyor performans da yapıyor. Yanlız bu aralar düşük hızda ve şehiri içinde hararet yapıyor. Sıcaklardan mıdır bilmem...
 
Son düzenleme:

Lawyer

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
82
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ustalar; katalitik Konvertor dışında hiç bir fikri olan yok mu ??? Tüp mü taktırcaz 1.2' arabaya ???? Arkadaşlar; aynı soruyu özel servis - yetkili servisede sordum hem de 5 ayrı yerde. Normal dediler. Gerçi normal tespitinin amacı kolaycılık mıdır bilinmez. Ama oonderk arkadaşımın tespitine göre benim aracın yaktığı anormal. Yapılabilecek bir şey var mı ? yoksa yok mu ? Hani daha uğraşçak bir parça yada durum var mı ? yok mu ? Yok diyorsanız da var diyorsanız da bir zahmet yazıverin.... Benim de bu konudaki kafa karışıklığıma son vememde yardımcı olursanız cok sevineceğim.
 
Son düzenleme:

setapxxx

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
2,238
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
slm aracın sıcaklık sensörüde arızalı olabilir.yüksek ısılarda sıcaklığı yanlış algılıyorsa çiğ gaz atmasına neden olur buda artı benzin demek.sıcaklık sensörü bakılabilir+arcınız 130 binde debriyaj dada sorun olabilir bunlar fazla yakıta etken
 

Lawyer

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
82
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
setapxxx' Alıntı:
slm aracın sıcaklık sensörüde arızalı olabilir.yüksek ısılarda sıcaklığı yanlış algılıyorsa çiğ gaz atmasına neden olur buda artı benzin demek.sıcaklık sensörü bakılabilir+arcınız 130 binde debriyaj dada sorun olabilir bunlar fazla yakıta etken

Sağol kardeşim; serviste bir de ona baktırayım.
 

setapxxx

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
2,238
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
bizim çok karşılaştığımız arızalar.arç arıza ışığı ikazı vermez ama tech2 değerleri belli olur oda yeni müşürü takınca anlaşılır
 

CengoCenk

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
431
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Abi birde anladığım kadarıyla arabaya baya bir masraf yapmışsın. Eğer servis tanıdık değil ise (gerçi bende tanıdık servis vardı birtane her gittiğimde öperdi:) ) her parçanın değişmesine onay verme. Önce parçaya bak. adam evet bundandır diyip değiştirdikten sonra eğer sorun geçememişse git başına ekşi. Baskı balata önemlidir. Ama tuzludur. baskı balatının durumunun anlamak için birçok yöntem var. En az zahmetlisi bayır yukarı çıkarken 2 veya 3 viteste gazı kökle. Araba hızlanıyorsa bayır yukarı balata hala idare eder demektir. Diğer başka yöntemleride var ama boşver.
 

Lawyer

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
82
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
CengoCenk' Alıntı:
Abi birde anladığım kadarıyla arabaya baya bir masraf yapmışsın. Eğer servis tanıdık değil ise (gerçi bende tanıdık servis vardı birtane her gittiğimde öperdi:) ) her parçanın değişmesine onay verme. Önce parçaya bak. adam evet bundandır diyip değiştirdikten sonra eğer sorun geçememişse git başına ekşi. Baskı balata önemlidir. Ama tuzludur. baskı balatının durumunun anlamak için birçok yöntem var. En az zahmetlisi bayır yukarı çıkarken 2 veya 3 viteste gazı kökle. Araba hızlanıyorsa bayır yukarı balata hala idare eder demektir. Diğer başka yöntemleride var ama boşver.
Haklısın agbi; içimiz rahat etsin arabada sıkıntı olmasın diye 4 ayda en az 1,500 ytl gitti, geriye dönüp baktığımda hata mı ettim diyorum ya neyse. Ya en azından benzini normal yaksa diyeceğimki değdi. O da olmayınca moral bozuk :( Kardeş sabuncubelinde 2 ile araba hızlanıyor gaza basınca; gerçi çok büyük ivme yapmıyor ama hızlanıyor. Gerçi sabuncubelini izmirliler bilir. Ama belki sen de bilirsin İzmir Girerken 15-20 km kala çok sağlam bir viraj ve yükselti var. Kamyonlar nerdeyse duruyor ordan geçmek için. Demekki durumu hali hazırda idare eder :)
 

Lawyer

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
82
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
setapxxx' Alıntı:
bizim çok karşılaştığımız arızalar.arç arıza ışığı ikazı vermez ama tech2 değerleri belli olur oda yeni müşürü takınca anlaşılır
Tamam kardeş sağol bunları not alıyorum. Servise gittiğimde adamları bitiricem suna da buna da bakalım diye :) Yeni parçayı taktırır değerleri kontrol ettiririm. Bir de oksijen sensörünün durumuna el bilgisayarı ile bakıp tamam dediler. Doğru sonuç verir mi el bilgisayarı ?
 

setapxxx

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
2,238
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
değerleri doğru biliyolarsa sonuç doğrudur.tech2 net çözümler verir yanlış olmaz.
 
Üst