Optimum devir aralığı

Sezer1001

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
2
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Aracın 2500 devri gördüğünde vitesi büyütür, 2000 devirde de küçültme işlemi yaparsan, hem motorunu korur, hemde optimum yakıt sarfiyatı yaparsın. Yeni nesil turboşarjerli tüm araçlar için bu kullanım idealdir.
 

er25

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Eyl 2017
Mesajlar
12
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ben arkadaşın demek istediğini astra dizel 1.3 kullanıcısı olduğumdan anlıyorum maalesef 1.3 dizelerde opel mühendisleri vites aralıklarını çok kısa koymuş buda 1 ci viteste nekadar gaza bassanızda araçta istenilen ivme lenmeyi istekinen hızda yapmıyor araç sağlam ve güzel olsada İstanbul tırafiğinde insanı mahcup nırakıyor
 

Adem6654

Kayıtlı Kullanıcı
54-Sakarya
Katılım
19 Ara 2017
Mesajlar
19
Tepki puanı
0
Puanları
1
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
Opel astra h 1.3 cdti kullanıcısı olarak arkadaşın ne anlatmak istediğini çok iyi anladım.
Bu araçta 1. Vites ile 2. Vites arasında bir vites daha olmaliymis sanki.
Kullanmamıslar icin söyle anlatayım;
1den 2 ye atarken sanki 2ye değilde 3. Vitese atıyormuş gibi devir çok düşüyor buda sokak arasinda durkalkta devri yuksek tutmaniza sebep oluyor 1 de dursan arac bağırıyor 2ye atsan arac dusuk devirden bayiliyor 6 vitesli bir aracta olmamasi gereken bir olay
Bu sorun sadece 3. Vitese kadar hissedilen bir durum sonraki viteslerde bir sikinti olmuyor gel gelelim bizde sehir ici kullaniyoz 1. 2. 1. 2. Yapip duruyoz trafikte ama arac 1 3 1 3 vites atar gibi hissttiriyor
İnsallah anlatabilmisimdir.
Not: konunun eski oldugunun farkindayim yeni okuyan kisilere faydasi olur umarım.
 
Üst