'Bu kadar olur' lar :)

JOCCO

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
1,607
Tepki puanı
0
Puanları
36
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Buzdolabında mum yaktı

Diyarbakır'da buzdolabının içini aydınlatan
ışığı yetersiz bulan bir vatandaş, içine birkaç mum yerleştirerek
kendince
sorunu çözmüş. Ancak mum buzdolabının tavan kısmını yakınca da "Bu nasıl
buzdolabı" diyerek üründen şikâyetçi olmuş.


'Sebzeliği büyütün'

Güneydoğu Anadolu Bölgesi'ndeki tüketici
toplantısında bir kişi, buzdolaplarının sebzeliklerinin daha büyük
olması
gerektiğini söylemiş. Bu talebin nedeni sorulduğunda, "Yaz ayları çok
sıcak geçiyor. Ayakkabılarımızı içine koyup soğutuyoruz. Sebzelikler
büyük
olursa daha çok ayakkabı alır" yanıtını vermiş.


Eritti, 'değiştirin' dedi

İstanbul'da bir müşteri, elektrikli su
ısıtıcısının eridiği şikâyeti ile servise başvurmuş. Şikâyet incelenince
ısıtıcının elektrik ile çalıştığını bilmeyen müşterinin, ocağının
üzerine
su ısıtıcısını koyarak su kaynatmaya çalıştığı anlaşılmış. Ocaktaki
ateşin
erittiği ısıtıcının yenisi ile değiştirilmesinde müşteri çok ısrarcı
olmuş.

Buzdolabında minder keyfi

Erzincan'da aşırı sıcaklardan bunalan bir ev
hanımı raflarını çıkardığı buzdolabının içine minder koyarak oturmuş.
Kapısı açık kalan buzdolabının kompresörü bozulunca 'iyi soğutmuyor'
diyerek firmanın ürününden şikâyetçi olmuş.


'Çevirdim ama hâlâ görmüyor'

Bir tüketici, dökümanı yazıcıya
aktaramadığından şikâyet etmiş. 'Bilgisayar yazıcıyı görüyor mu'
sorusuna da 'Ekranı yazıcıya çevirdim ama hâlâ görmüyor' cevabını
vermiş.

'Ocağa koydum ama...'

Diyarbakır'da fritöz alan bir tüketici, ilk
kullanımda fritözün eridiğini görünce hemen bayinin yolunu tutmuş.
Erimiş
fritözü göstererek, 'arızalı mal satıldığını' iddia etmiş. Nasıl
kullandığı sorulunca da "Ocağı yaktım, fritözü üzerine koydum, ama hemen
eridi" demiş.



'Üçüncü disketi almıyor'

Bir tüketici, bilgisayar harddiskinin ikiden
fazla disket almadığı şikâyeti ile bayiye başvurmuş. "İlk disketi
sürdüm,
ikincisini sürerken çok zorlandım ama üçüncüsü asla içeri girmiyor"
demiş.
Bir başka tüketici "Ayak pedalına basıyorum, basıyorum, çalışmıyor" diye
şikâyette bulunmuş. Müşterinin pedal diye fare'ye bastığı anlaşılmış.


'Elbisemi yaktı'

Mersin'de fırının içinde elbisesinin
yandığını söyleyen bir müşteri teknik servisi çağırmış. Elbisenin
yanarak
fırının içine yapışmasından yakınan tüketiciye fırınında sadece yemek
pişirmesi önerilmiş.


'Yumurtaları patlattı'

Şanlıurfa'da bir müşteri, satın aldığı
mikrodalga fırında yumurta kaynatmayı denemiş. Fakat basınç nedeniyle
yumurtalar patlamış. Ancak şans eseri mikrodalga infilak etmemiş.
Müşteri
"Yumurta bile kaynatamıyor, bu fırını ne yapayım" diyerek fırını iade
etmeye kalkışmış.
Lahanayı makinede yıkadı


'Bu makine çiziyor, iyi yıkamıyor'

diye servise başvuran bazı tüketicilerin, 'daha temiz olsun' diye
ıspanak, lahana gibi yıkanması zor sebzeleri bulaşık makinesinde
yıkadıkları tespit edildi.


Ütüyü ocakta ısıtmaya kalktı

Mersin'de son model ütü alan tüketici,
elektrikler kesilince, ütüyü ocakta ısıtma yöntemini denemiş. Ancak
ütünün
gövdesi yanmış. Bunun üzerine değiştirilsin diye bayiye başvurmuş.



yuhuntudur...
 

barcha

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
1,322
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
höh.. :D
 

ilkerce

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
862
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
barcha' Alıntı:


:D:D:D:D Serdar'cım walla, bak yemin ediyorum bende höh yazcaktım şimdi:) yuhuntudurun altına yazmıştım, tekrar höh yazıyım demiştim, sen benden önce yazmışsın:D
 

ORDUdrift

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ağu 2006
Mesajlar
1,299
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
puhaha:D:D
 

RespecT

Editör
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
3,105
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Gsm sektöründe çalışırken yaşadığım bir olay.
35-40 yaşlarında bay müşterinin birisi gelir.konuşmasıda vasat birisi.
elinde o zamanın ( hatırlamıyorum) en pahalı nokia larından bir tanesi.

Müşteri : Bu telefon arızalı değiştirin.O kadar para verdim ben buna
Ben : Beyefendi problem nedir? nasıl yardım edebilirim.

Müşteri : Çevir sesi gelmiyor.Arama yapamıyorum . Ama
beni arıyorlar.
Ben : Beyefendi.Gsm sisteminde çevir sinyali sitemi yoktur. Direk numarayı yazıp şu yeşil
tuşa basıp bekleyin.Çevir sesi hiçbir cep telefonunda yoktur.

sonraki konuşmaları hatırlamıyorum çünki moda girmiştim zaten
 

nfrt

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
943
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
RespecT' Alıntı:
Gsm sektöründe çalışırken yaşadığım bir olay.
35-40 yaşlarında bay müşterinin birisi gelir.konuşmasıda vasat birisi.
elinde o zamanın ( hatırlamıyorum) en pahalı nokia larından bir tanesi.

Müşteri : Bu telefon arızalı değiştirin.O kadar para verdim ben buna
Ben : Beyefendi problem nedir? nasıl yardım edebilirim.

Müşteri : Çevir sesi gelmiyor.Arama yapamıyorum . Ama
beni arıyorlar.
Ben : Beyefendi.Gsm sisteminde çevir sinyali sitemi yoktur. Direk numarayı yazıp şu yeşil
tuşa basıp bekleyin.Çevir sesi hiçbir cep telefonunda yoktur.

sonraki konuşmaları hatırlamıyorum çünki moda girmiştim zaten

:D
 

yezocan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
5,339
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Telsimdeyken yaşlı bir müşteri gelir. oğluyla beraber telefon almışlar oğlunun hattı açılmış adamın hattı açılmamış. Telefonun markası ericsson.

Adamın derdini anlattığı cümleyi aynen yazıyorum
Oğlumun ereksiyonu oluyor benimki olmuyor......
Gerisini gülme krizinden dolayı hatırlamıyorum :)
 
Üst