Opel Astra j 1.6 Lpg yakıt tüketimi fazla. Kalkışlarda titreme yapıyor.

CglrKrmn

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
4 Şub 2019
Mesajlar
3
Konum
Muğla

Hepinize merhaba arkadaşlar. Aracım 2010 model Opel Astra j 1.6 Otomatik Cosmo. Aracıma 94000 km'de BRC marka lpg taktırdım şu an 97000 km'de. Lpg uygulamasından sonra yakıtımın düştüğünü söyleyebilirim fakat ortalama şu an 0.45 kuruş civarında yakıyor. Her gün 30 km yol gidiyorum bunun yaklaşık 10 km'si şehir içi 20 km'si şehir dışı. Yaklaşık bir 1000 km önce de Afr ayarı yaptırdım ve çok da bir şey farketmedi .Ayrıca Lpg takıldıktan sonra aracım ilk kalkışlarda gaza dokunsam dahi çok ani bir hareketle kalkıyor. Aynı şekilde geri vitese alıp ayağımı frenden çekince de aynı tepkiyi veriyor(gaz vermememe rağmen). Aynı sorunları olan var mı? Varsa yardımcı olursanız çok sevinirim. Hepinize iyi günler iyi sürüşler.
 

Zafer715

Admin
Teknik Destek Ekibi
Katılım
24 Kas 2018
Mesajlar
2,092
Konum
Elazig
45 kurus biraz fazla gibi geldi. Aracinizda yakit artisi haric baska bir problem varmi
 

CglrKrmn

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
4 Şub 2019
Mesajlar
3
Konum
Muğla
Yazıda belirttiğim gibi ilk kalkışta titremeler oluyor.
 

Batuhan Tayfur

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
16 May 2019
Mesajlar
3
Konum
Erzincan
Yazıda belirttiğim gibi ilk kalkışta titremeler oluyor.
Kardeşim bende de oldu öyle 2012 var bobin kaynaklı olabilir bi baktır istersen Yani yakıt olarak zaten bizim arabalar çok yakıyor ama bobin arızasında hem fazla yakıyor hemde titremeler yapıyor. Aracın çekmesi nasıl ?
 

CglrKrmn

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
4 Şub 2019
Mesajlar
3
Konum
Muğla
Yazıda belirttiğim gibi ilk kalkışta titremeler oluyor.
Kardeşim bende de oldu öyle 2012 var bobin kaynaklı olabilir bi baktır istersen Yani yakıt olarak zaten bizim arabalar çok yakıyor ama bobin arızasında hem fazla yakıyor hemde titremeler yapıyor. Aracın çekmesi nasıl ?
Anladım kardeşim bi baktırayım. Çekişi fena değil ama benzinliye göre biraz düşük lpg'de. O da çok önemli değil zaten genelde sakin kullanırım.
 
Üst