performans desteği astra g

sefaefe

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eyl 2006
Mesajlar
118
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
birazda bana yardımcı olursanız sevinirim boludayım ve bilgi alabileceğim kimse yok bilgilerinizi paylaşırsanız cok mutlu olurum şimdiden sağolun
 

CeyCeyX

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
3 Ağu 2006
Mesajlar
2,973
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
sanirim performans??? walla cok basit olcak ama hava filtresi ile basla hem ucuz hem kolay
 

skyeye

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
4,977
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
sefaefe' Alıntı:
birazda bana yardımcı olursanız sevinirim boludayım ve bilgi alabileceğim kimse yok bilgilerinizi paylaşırsanız cok mutlu olurum şimdiden sağolun

Öncelikle arabanın daha rahat nefes almasını, daha iyi yakmasını ve yaktığını da daha rahat atmasını sağlamalısın.Başlangıç olarak kutu içi performans filtre ya da kazanlı bir kit alabilirsin.Kutu içi olarak K&N veya Green, kazanlı olarak Pipercross, K&N veya HP Maxflow olabilir.Kazanlı kitler yaklaşık 250€ civarlarında ma araban hurdaya çıkana kadar bir daha hava filtresi almıyorsun.Eğer soğuk hava almasını garanti edemiyorsan açık hava filtresini önermem, Dimyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan olursun.Yakma için yapılabilecek en ucuz yollu değişiklik Splitfire'ın Platinium buji seti olur.Çift tırnak ve ateşlemesi daha iyi olduğundan hem ilk çalışmada atılan çiğ benzini de daha iyi yakıyor, hem de 150.000 mil dayanıyor.Egzost gazını atım için de en çok kullanılan yöntem son susturucu değişimi.Sebring, HKS, Remus, Supersprint iyi markalar.Fiyatları 250€-300€ civarlarında.Devil nispeten daha ucuz ama gürültü dışında hiç bir işe yaramıyor.YED de kullanabileceğin markalar arasında...Yol tutuşu arttırmak ve görüntüyü agresifleştirmek için yay+amortisör olayına girebilirsin.Yay takımı 180€ civarlarında, Eibach ya da H&R öneririm.Amortisör olarak da elbette Koni.Sertlik ayarlı sarıların takımı Oktaykan Power'da 1.000 YTL civarlarında.Buna ilave olarak kule gergisi düşünürsen o da 150 YTL civarlarında sanırım.OMP öneririm...

Daha ilersi için dereceli egzantrik, emme manifoldu düşünülebilir.Emme manifoldu zaten arasan da bulamıyorsun, Lexmaul 750€ civarlarında.Dereceli olarak Kent Cams, C&B vs. markalar var. Ama bir girersen dereceliye çıkması zor biraz...Gaz atımını rahatlatmak için headers, komple egzost sisteminin değişimi ve katalizatör iptali gibi seçenekler mevcut.

Tamamdır, başka birşey yüklemeyeceğim dedikten sonra chip tuning düşünebilirsin.En son düşün dememin sebebi eklediğin her majör parçalardan performans alabilmen için haritalandırmanın bu parçaya göre tekrar yapılması gerekliliği.Yani çifte masraf olur...

Abartacağım dersen turbo veya supercharger uygulamaları düşünebilirsin ki bunun için 5.000$ civarında bir parayı gözden çıkarman lazım.Zaten atmosferik bir araca turbo eklemesi oldukça zahmetli ve bir o kadar da problemli, dolayısı ile turbo bir araç alıp revize etmek her zaman daha mantıklı...

Şimdilik bu kadar :)
 
Son düzenleme:

bkaraman

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
296
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
yüksek basnıçlı yakıt pompası +regülatör:D
 

gTUNerkan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
515
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
evet kat duruyor.şimdide yerine ne takayım diye düşünüyorum.bide katı sökünce kat satılıyormu.öyle duydum???
 

skyeye

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
4,977
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
erkan' Alıntı:
evet kat duruyor.şimdide yerine ne takayım diye düşünüyorum.bide katı sökünce kat satılıyormu.öyle duydum???

Sıfırı 400 kaat civarında ama seninki kaç para eder bilemiyorum.Bildiğim kadarı ile kat.'ı çıkardığın yeri egzost sisteminle aynı ölçüde bir boru ile bypass edebilirsin.Sanayideki egzostçular yapıyorlar zaten...
 
Üst