Egsoz da su olması normal mi?

blaver

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
19
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
mdellal' Alıntı:
arkadaşlar krom kaplı olan tüm ürünlerde iç kısımları hala inozink mazeme kullanılıyor maliyet düşürmek amaçıyla yani sizi b ir nevi aldatıyorlar .egsozda önemli olan iç kısımdır yani dışını ne ile kaplarsanız kaplayın için kötü o lduktan sonra aynı zamanda gidecektir.yani anlıyacanız gibi konuşayım egsoz sisteminde 316 lkromu kullanılmalıdır eger egsozunuz komple 316 lkromundan olsaydı inanın tsadece son susturucuyu 1.000.00 alamazdınız çok pahalı bir mazeme ama egsoz gazındaki asite dayana b ilecek tek mazeme bu mazemeyi deniz araçlarında kullanıyorlar diğer tüm krom mazemelerin bir ömrü vardır ama sanıldığı gibi çok dayanmaz.
 

sonmocan

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
84
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
:) yanlış görüp yanlış bilmişsin be hocam. aracın kompresyonunun iyi olmasını gösterir. emme manifoldundaki havanın sıkıştırılması neticesinde su oluşur. kompresyonu düşük arabalarda bunu göremezsiniz mesela

dejaay' Alıntı:
Egzozda su olması demek, aldığın yakıta fazlasıyla su karıştırılmış demektir. Biz öyle gördük öyle bildik ! Kİ bu nedenle arabaların ekzozları delinir ya da çürür. Egzozda su olması hiç ama hiç normal bir durummuş gibi gelmiyor. Yanlışsam düzeltin lütfen...!
 

AstraG

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
765
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
54
Siteyi ziyaret et
Yalnışsınız!

KESİN EMİN OLMADIĞINIZ KONULARDA KESİN YARGILARLA cevap vermeyelim ki yanıltıcı olmasın...

Eğer araç kısa mesafede kullanılıyorsa araba NEM'den dolayı egzostta su atması olabilir. bu tamamen soğuk boruya sıcak hava üflenmesinden oluşan TERLEMEDİR. ve hava kısa süreli üflenince NEM i kurutmadan motoru stop ettiğinizde (yani kısa süreli kullanımlarda) su egzostta kalır... Bu da erken çürümeye neden olur...

Bu nedenle bilindiği üzere kısa mesafeli ve kısa süreli kullanılan araçlar daha çabuk egzost çürümesine maruz kalır...

abicim çok doğru söylüyorsunuz ve opeller deil her araçta olur bu terleme
 

AstraG

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
765
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
54
Siteyi ziyaret et
ama istop etmeden önce bir süre çalışır motor ısınır eksozdaki buhar kurursa böyle bir problem olmaz
 

yaşar geçili

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 May 2008
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
55
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar arabamın klimasının fanı hararet 60 70 olduğunda klima kapalıyken açıyor bu normalmi
 

AstraG

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
765
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
54
Siteyi ziyaret et
acaba

:kop: :kop: :kop: :kop: :kop: :kop:
Egzozda su olması demek, aldığın yakıta fazlasıyla su karıştırılmış demektir. Biz öyle gördük öyle bildik ! Kİ bu nedenle arabaların ekzozları delinir ya da çürür. Egzozda su olması hiç ama hiç normal bir durummuş gibi gelmiyor. Yanlışsam düzeltin lütfen...!

acaba o fazla su motorda işlem görmeden ve motora zarar vermeden direkt egzostanmı çıkıyor ozaman bütün istasyonlar 1 lt benzine yarım litre su katarlar öyle fazla su olan benzinli araba çalışırmı amma atmışın arkadaşım olmaz öyle şey senin arabanda o eksozt terlemesi olmuyorsa kıskanma ve arabanı bir servise iyi bir ustaya göster neden olmuyor diye yada benzine bir su kat bakalım sendede olacakmı:kop: :kop: :kop: :kop: :kop: :kop: :kop: :kop:
 

AstraG

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
765
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
54
Siteyi ziyaret et
gayet normal arkadaşım sen klimayı açmıyorsun ama klimanın su dolanımı çalışıyor öyle olmasaydı mesala klima çalışmıyor sen yolda gidiyorsun aaa dedin klimiyayı açıyım yani klimanın fanının çalışması için 70 dereceyimi bekliyeceksin çalışmasında mahsur yok çalışmassa problem şimdiki araçlarda klima fanı yok zaten
 

LAZRAİL61

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Şub 2007
Mesajlar
1,052
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
slm kısa mesafe kullanıyorsan aracı içerdeki buharlaşmadan kaynaklanan su tam olarak dışarı atılmadığı için egsozt lar erken sorun çıkarır ama uzun yol yapan araçların egsoztları geç bozulur ama şuda su tabiki olması lazımm ama bu kadar değilll. buna tamirciler arasın da motorun sağlıklı çalışması denir.
:good::good::good:Aynen ustam doğru söylüyor.su atan araba iyi yakan arabadır
 
Üst