???yardımcı olacak kimse yokmu???

muratcan066

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Kas 2006
Mesajlar
63
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
Siteyi ziyaret et
selam arkadaşlar....1993 opel vectra gl 2,0i arabam var..araç lpg li.fakat birtürlü çözemediğimiz bir hatta iki problemi var...aracı benzinde çalıştırırken tak,tak,tak ediyor.kesinlikle çalışmıyor..benzin pompası,hava akım metresi,enjektörleri,buji ve buji kabloları,rolanti ayarlayıcısı,komple değişti...ama arıza hala devam ediyor..bunu sadece motor soğukken yapıyor..bir defa çalıştırırsak sonra 4-5 saat problem çıkarmıyor,ama ertesi gün yine aynı problem devam ediyor..lpg de ise hemen çalışmıyor ama biraz marşa bastıktan sonra çalışıyor..araçtaki lpg sisteminde önce benzin sonra lpg ye geçen lpg anahtarı(gösterge) vardı bu problem yüzünden anahtarı değiştirdik şimdi kendim seçiyorum..ama benzinde çalışmıyor.güç bela çalıştırsak bile araba rahat yola gitmiyor tekliyor,gaz yemiyor,lpg de benzinden daha süratli..lpg anahtarınıda defalarca değiştirdim sonuç alamadım..özel opel servisleri,bir sürü usta,derken en son sizlere ulaştım..araçdaki ikinci problem ise kalorifer sıcak hava vermiyor,ılık bir hava veriyor bazen tüm soğuyor...hararet müşili dediler.değiştirdim,termostat dediler değiştirdim,kalorifer radyatörünü değiştirdim...fan 100 de falan açıyor,90 da kapanıyor...yolculuk esnasında ise 0 ile 90 arasındaki çizginin altına düşmüyor..(90 nın bir altındaki çizgi.)hararet 100 de dahi olsa ılık hava veriyor..araçta klima yok..bu kalorifer sorunu lpg sisteminden olur dediler,hortumların yerlerini değiştirdiler yine aynı..yani artık opelden vazgeçme seviyesine geldim..takılan parçalar hep orjinal parçalar..lpg sistemi sıralı değil..aracın yakıtı ise astra 1,6 benzinli ile aynı...fark ben lpg yakıyorum o benzin:)
 

volkanx

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
818
Tepki puanı
0
Puanları
0
www.volkanx.tr.cx
bu kalorifer konusunda çok küçük bi bilgi var ama olsun mesela antifiriz seviyesi ve suyu eksik olmamalı diye biliyorum ama heralde onu gözden geçirmişinizdir.
 

torsion

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
1,318
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
bizde de aynı sorun oldu kalorifer radyatorunu değiştirdik sorun geçti
 

M@honi

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
6,933
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
gerçekten işin zor ya bu konudan anlasaydım çok yardım etmek isterdim ama maalesef anlamıyorum arabanın o kadar parçası değişmesine rağmen ustalar hala problemi bulamamışlarsa helal olsun ne diyim
 

muratcan066

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Kas 2006
Mesajlar
63
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
Siteyi ziyaret et
volkan kardeşim ilgin için teşekkürler...fakat antifiriz yada su diyeyim,artık öyle olduki hortumlar falan günlük söküldüğünden.hergün kontrol ediliyor:)
 

muratcan066

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Kas 2006
Mesajlar
63
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
Siteyi ziyaret et
mahoni teşekkürler...20 tane usta anlamadıki sen anlayasın:( bakıcaz işte belki sanalda birisi yardımcı olur..
 

RespecT

Editör
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
3,105
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
selam murat.öncelikle şunu diyeyim.çok parçanın değişmiş olması arızanın çok çok zor olduğu yada komple yenilendi anlamına gelmez.Usta bir kablo soketini yada basit mekanik bir ayarı gözden kaçırır sende arabayı yenilesen bulamazsın.bu bilgilerden daha çok araba bu durma nasıl geldi.öncesinde varmıydı??motorda aşırı zorlama nedeniyle kapakta yanma odasında vs. mekanik sorun oluşmuş olabilirmi.şüphelendiğin kullanım hatası yada usta hatası gibi durumlar varmı onu incelemek lazım.kısacası adım adım gitmeli ama ölçerek biçerek.zar atar gibi hepsini sırayla değiştirerek değil.
Öncelikle bence kafan karışmasın diye şunu derim.tamamen elemanlarını sökmesende tüpü devre dışı barktır.anladığım kadarıyla patırdıyo ama çalışmıyor araba. doğrumu?
 

halilakel

Kayıtlı Kullanıcı
33-Mersin
Katılım
1 Ağu 2006
Mesajlar
2,145
Tepki puanı
3
Puanları
38
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
aynı araçtan bende de var ve bu sorunun benzeri bendede var,bizim peder arabanın suyuna hiç bakmamış ve sonuç olarak araba sabahları aynen seninki gibi çalışır duruma gelmişti,durumu görünce ilk iş kaputu açtım ve lpg beyninin buz tutuğunu gördüm,üzerine su döktüm radyatör su deposunu açtığımda ise içinde hiç su yoktu onu da doldurdum fakat yine çok zor çalıştı,ama bi çalıştırdıktan sonra gün içinde bidaha hiç problem çıkarmadı ,aracın radyatörünü yeni yaptırmıştım su pompası da yeni değişti ve su kaçağı da yok,geriye bi tek silindir kapak contasının yanmış olma olasılığı kaldı şu an biraz erken açan bi fan müşürü taktım ve suyu her gün kontrol ediyoruz, silindir kapağını sökersek çok masraf çıkacak gibi geliyor,şu an böyle idare ediyoruz ,durumu ustaya söylediğimde lpg beyni donduğu zaman benzin ve lpg yi aynı anda motora verdiğini ve aracın bu yüzden çok zor çalıştığını söyledi.sizlere sorum ;fan müşürünün erken açmasının bi sakıncası varmıdır mototrun sıcaklığı sürekli 80 derce civarı olursa sizce bi problem çıkarmı ?..
 

torsion

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
1,318
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
müşirin erken çalışması süper yaw bizimkiler 90 da devreye giriyor
erken çalışan bi de geç calışanı mı var bunlaeın

selamlar
 

muratcan066

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Kas 2006
Mesajlar
63
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
Siteyi ziyaret et
respect evet doğrudur...patırdıyo ama çalışmıyo
 
Üst