Neler Yeni
  • Sticker dağıtımlarımız başlamıştır. Sticker talebinde bulunmak için buraya tıklayınız.

Yeni Uğraş! Corsa C :)

mskirca

VIP Üye
Katılım
30 Tem 2017
Mesajlar
389
Tepkime puanı
393
Puanları
63
Yaş
34
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Mehmet Sümmani KIRCA
Araç
Opel Astra J
Yakıt
Dizel
Vites
Manuel
Donanım
Sport
Model Yılı
2012
Takipçiler
2
Kardeşime 2005 model 1.3 dizel Corsa C Essentia aldık

Bana yeni uğraş çıktı :)

Aracı yarın sanayiye arkadaşa bırakıp yağ bakımı ve ön takım kontrolü yaptırıcam.

Aracın orjinal teybini söküp saçma sapan bir işlemle normal teyp takıp üzerine göz yapmışlar fakat, işçilik sıfır acayip ses yapıyor. LetGo'dan 200tl ye orijinal CD30 teyp buldum. Bugün gidip alıcam ve taktırıcam. Bu ve bununla birlikte kaç değişiklik daha yapıcam inşallah. Fırsatım oldukça paylaşmaya çalışıcam ;)

2196
 

Hasip

Admin
Katılım
16 May 2015
Mesajlar
2,472
Tepkime puanı
1,263
Puanları
113
Yaş
36
Konum
Afyonkarahisar
Ad Soyad
Hasip TOSUN
Araç
Opel Astra
Yakıt
Benzin
Vites
Otomatik
Donanım
Cosmo
Model Yılı
2011
Takipçiler
0
Öncelikle hayırlı olsun hocam. Kazasız belasız binilir inş. Uğraşlarınızı takipte olacağız :)
 

mskirca

VIP Üye
Katılım
30 Tem 2017
Mesajlar
389
Tepkime puanı
393
Puanları
63
Yaş
34
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Mehmet Sümmani KIRCA
Araç
Opel Astra J
Yakıt
Dizel
Vites
Manuel
Donanım
Sport
Model Yılı
2012
Takipçiler
2

Murat

Admin
Katılım
23 Kas 2017
Mesajlar
674
Tepkime puanı
499
Puanları
63
Yaş
34
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Murat gülcan
Araç
Opel astra j
Yakıt
Dizel
Vites
Manuel
Donanım
Sport
Model Yılı
2015
Takipçiler
1
Hayırlı olsun Mehmet hocam fazla masraf çıkarmadan halledersiniz inşallah
 

mskirca

VIP Üye
Katılım
30 Tem 2017
Mesajlar
389
Tepkime puanı
393
Puanları
63
Yaş
34
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Mehmet Sümmani KIRCA
Araç
Opel Astra J
Yakıt
Dizel
Vites
Manuel
Donanım
Sport
Model Yılı
2012
Takipçiler
2

Cemil

Admin
Katılım
3 Kas 2017
Mesajlar
1,257
Tepkime puanı
659
Puanları
113
Yaş
44
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Cemil ŞEN
Araç
Opel Astra J 1.3 CDTI
Yakıt
Dizel
Vites
Manuel
Donanım
Edition
Model Yılı
2012
Takipçiler
1
Maşallah..Hayırlısı olsun inş...
 

Mtunc

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
3 Nis 2018
Mesajlar
168
Tepkime puanı
81
Puanları
28
Konum
Eskisehir
Araç
Astra J 1.4 T
Yakıt
Benzin
Vites
Otomatik
Donanım
Enjoy Plus
Model Yılı
2012
Takipçiler
1
Hayırlı olsun
 

mskirca

VIP Üye
Katılım
30 Tem 2017
Mesajlar
389
Tepkime puanı
393
Puanları
63
Yaş
34
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Mehmet Sümmani KIRCA
Araç
Opel Astra J
Yakıt
Dizel
Vites
Manuel
Donanım
Sport
Model Yılı
2012
Takipçiler
2
Yağ bakımı ve ön takım kontrolü sonrası masraf 1000₺ :)

Motor yağı ve filtreler 285₺ (hangi marka kullandılar hiçbir fikrim yok)

Sağ sol iki salıncak değişti 280₺

Rot Balans 100₺

Tamir bakım ve elektrik işçiliği 300₺ (cd 30 orjinal teyp montajı dajil)

pixlr_20190511143333729.jpg


Aracı iç dış detay temizlik için Autoclub Yeditepe'ye bıraktım, akşam teslim alicam, bakalım nasıl çıkacak
IMG-20190511-WA0060.jpg
 

Murat

Admin
Katılım
23 Kas 2017
Mesajlar
674
Tepkime puanı
499
Puanları
63
Yaş
34
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Murat gülcan
Araç
Opel astra j
Yakıt
Dizel
Vites
Manuel
Donanım
Sport
Model Yılı
2015
Takipçiler
1
Motor yağı ve filtreler 285₺ (hangi marka kullandılar hiçbir fikrim yok):D hocam hayırlısı sesli güldüm
 

mskirca

VIP Üye
Katılım
30 Tem 2017
Mesajlar
389
Tepkime puanı
393
Puanları
63
Yaş
34
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Mehmet Sümmani KIRCA
Araç
Opel Astra J
Yakıt
Dizel
Vites
Manuel
Donanım
Sport
Model Yılı
2012
Takipçiler
2
Autoclub Yeditepe

Güzel işçilik :cool:

Tavan, yer ve bagaj döşemeleri tertemiz, bagaj panzidotu sanki yeni gibi olmuş. Aracın içindeki kötü koku (sigara vs.) tamamen yok olmuş. Ozonla sterilizasyon yapılmış. Motoru da ücretsiz yıkadılar :) tüm bunlar pazarlıkla nakite 300₺ oldu :D

20190511_170319.jpg


20190511_172727.jpg


20190511_172742.jpg


20190511_172804.jpg
 

Murat

Admin
Katılım
23 Kas 2017
Mesajlar
674
Tepkime puanı
499
Puanları
63
Yaş
34
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Murat gülcan
Araç
Opel astra j
Yakıt
Dizel
Vites
Manuel
Donanım
Sport
Model Yılı
2015
Takipçiler
1
Tavan ve koltuk lekeleri çıkmışmı hocam bide fiyat çok iyiymiş bizim astra aynı fiyata yaparlarmı
 

mskirca

VIP Üye
Katılım
30 Tem 2017
Mesajlar
389
Tepkime puanı
393
Puanları
63
Yaş
34
Konum
İstanbul
Ad Soyad
Mehmet Sümmani KIRCA
Araç
Opel Astra J
Yakıt
Dizel
Vites
Manuel
Donanım
Sport
Model Yılı
2012
Takipçiler
2
Tavan ve koltuk lekeleri çıkmışmı hocam bide fiyat çok iyiymiş bizim astra aynı fiyata yaparlarmı
Lekelerin hepsi çıkmış murat hocam, temizliği çok beğendim. Plastik aksamı parlak temizleyici ile silmişler ve bol bol kullanmışlar, tek notu burdan kırdım. Sanırım astrayı da aynı fiyata yaparlar arayıp sormak pazarlık etmek lazım:)
 
Üst