on cekermi yoksa arka cekermi?

eyup01

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
1,045
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Babamın 96 yılında sıfır km aldığı Doğan slx .16ie tadına halen doyamadım.
 

bacadir68

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Eyl 2007
Mesajlar
7,785
Tepki puanı
11
Puanları
38
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
arkadan itişli araçlarda karda buzda daha kötü kayıyo diye biliyorum.. ve bu drift yapan araçlarda genelde arkadan çekişli diye biliorum.. sorunun cevabı deil ama yazdık

aksine kullanmayı bilen için kar ve buzda arkadan itişli daha güvenlidir. önden çekişli araclar kaymaya baslayınca kontrol tamamen yitirilir ama arkadan itişlilerde kontrol size gecer istediğini yaparsın. ister an yatarsn ister kurtulursun :D
 

bacadir68

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Eyl 2007
Mesajlar
7,785
Tepki puanı
11
Puanları
38
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
önder61 arkadaşım
''ayrıca prestijli markalar ve güçlü araçlar daima arkadan itiş kullanır (kuş serisi bi istisna):D''
sözüne katılmıyorum. Ayağı yerden kesmek dışında hiç bir olumlu değeri olmayan bu kuş serisi araçlar halen ülkemiz insanının en çok değer ve para verdiği araçlardır. Birbirine emsal aynı özellikleri olan 95 model doğan görünümlü şahinle vectrayı koy bakalım yan yana halkımız hangisine daha çok itibar edecek? :)

galiba siz türk insanının alım gücüne pek bakmıyorsunuz. tofaşın araçlarında bi baskı balata değişin birde avrupa araçta bakalım hangisi cebinize daha çok zarar verecek ...:( :(
 

tarıkyılmaz

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Mar 2007
Mesajlar
514
Tepki puanı
0
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
önden çekişli araçlar öncelikle ekonomi düşünülerek üretilmiştir , performans için üretilen araçlar ise arkadan itişlidir genelde ! yani aracın motor gücü az ise önden çekiş daha ekonomik olup avantajlıdır ; ama daha güçlüyse arkadan itişli araç daha güvenlidir, daha iyi yol tutuş özelliklerine sahiptir !
 

hakan_yucel

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Ara 2007
Mesajlar
1,950
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
valla söylenilenler çok enteresan geldi yada pratikde iş değişiyo benim arabayla yüksek hızda girdiğim aynı viraja 2000 motor e 200 le girdiğimde araba yanı koyup yoldan fırlıycak gibi oluyo ve kendini dağıtyor.işin özeti aynı viraja önden çekişli benm araba gibi giremiyor tabi geniş taban lastik büyük jant süspansiyon sistemi yay vs farkedermi bilemiyorum...
 

corsa38

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Eki 2007
Mesajlar
169
Tepki puanı
3
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
tofasların tutulma neden yedek parcalarının bakkalda bıle kolayca bulunabılmesı ve dıger avrupa araclara nazaran daha ucuz olmasıdır herhalde:D
 
Üst