Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Lpg nin problem çıkaracağını sanmıyorum fakat elle tutulur bi markaya yönelmelisin. benim ilk calibram 156 lık sfi idi ve lpg vardı, çok problem yaşadım. yanlız lpg kiti marka olarak kötüydü.markasını hatırlayabilsem yazacam. prins çok iyi marka fakat o kadar para vermektense landi renzo yada...
camı sökmek bence daha zor ve riskli, göğüsü sökmek daha kolay zaten tamamen sökmüyorsun üstteki civataları söküp alttakileri de biraz gevşetip göğsü öne doğru çektiğinizde parçayı çıkarabiliyorsunuz.
cam ile göğüs arasındaki plastik parçayı dert etme zaten genelde kırılıyor. sıfırının 110 tl gibi fiyatı var ancak onu söküp takman için göğüsün yukarıdaki vidalarını sökmen gerekiyor yoksa çıkmıyor parça. parların durumu kötü sanırım bu yüzden film çekilmiş. bunların haricinde 3 calibra turbo...
ümitcim kararsız kaldım hakanda biliyor koni çok düşürdü görmüşsündür. H&R yi öven çok oldu. konide iyi sayılır ama H&R çok daha yumuşak dediler. konileri söküp H&R almaya değer mi acaba ? Bide H&R de 2 çeşit varmış sanırım, en son üretilenleri tavsiye ettiler? Sıfırı ne kadar ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-lastik-jant-lastik-takimlari-sifir-ayarinda-4-bijon-jant-lastik-55583042/detay/
buradan bakabilirsiniz fiyatta yardımcı olurum
elimde çok temiz pıoneer 30 cm. 1000 w. kabinli bass var. ayrıca 2 adet pıoneer oval haporlör ve 13 cm. lik Blaupunkt compenant mevcut. düşünürseniz uygun fiyatlara vericem..
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.