Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
arkadaşlar herkeze verdiği bilgiler için teşekkür ederim,
en kısa zamanda tech'e bağlatıyorum. bir de aracım lpg'li değil ve harareti de eskisine nazaran daha fazla, daha çabuk ısınıyor.. ama bu konu da tam emin değilim,,,,,,,,, sanırım egr ile tanışma zamanı geldi..
--son bir soruda benim...
arkadaşlar merhaba
2001 1.4 Astra GL bu gün su vanası şeklinde olan arıza lambası yanmaya başladı bunun ne anlama geldiğini söylerseniz sevinirim. (şu anda motor normal çalışıyor, ama lamba yanmaya devam ediyor)
bende 2001 astra gl 1.4 lt z motor var. ilk kaltıktan sonra ikinci viteste 20-30 km hızla giderken birkez tekleme oluyor yanlız birkere oluyor ve gaz pedalındaki değişikliği fark ediyorsun ama sonrasında bir şey olmuyor... dururken bu olmuyor yürüyünce oluyor takriben 100 200m gidince...
soner kardeş dediğin contayı kontrol ettim bir sorun yok, hava kaçırmıyor, bahsettiğin kelebeğin üstündeki hortumda normal oda sağlam, rolanti 800-900 civarında buda normal.. ama sorun aynı, hatta elimde şu anda iki tane gaz kelebeği var ikisinide deniyoruz sonuç aynı debriyaja basınca devir...
arkadaşlar gözünüzü seveyim..iki gün bingölün dağındaki şerefsizlerle uğraşacaz diye foruma bakamadık. maşallah duman attırmışsınız forumu... bu arada benim astranın sorunuda hala yerde yatıyor bir arkadaş resimlerle aydınlattı meseleyi biraz teşekkür ederim bakalım o parçayıda bulabilecekmiyiz...
güzel abicim senin rolanti motoru dediğin ne allah aşkına gaz kelebeği ile entegre bir şey değilmi bu yani gaz kelebeğinden ayrı bir parcamı... ayrıca benim arabam astra gl z motor. bir yanlışın olmasın yoksa bu servis rolanti motorunun ne olduğunu mu bilmiyor. bana gaz kelebeği aynı zamanda...
arkadaş aynı sorunları bende yaşadım sökülüp takılmadık parça kalmadı... bence arabanıza her 10.000 km de mutlaka karbon temizliği yaptırın ve parça değiştirme yoluna gitmeyin.. opellerin parçalıra kolay bozulmuyor ama hassas, temizlik ve bakım şart.... arkadaşın sorunu karbon temizliği ile...
arkadaşlar verdiğiniz bilgiler doğrultusunda araca carbol clear temizliği yaptırdım olmadı gaz kelebeğini değiştirdim çok az bir düzelme oldu gene sorum aynı sayılır vites değiştirirken debriyaja basınca devir bir miktar yükseliyor...lütfen işi bilenler yardımcı olsun..
arkadaşım merhaba.. bende 2001 1.4 Astar GL var motorun çekişi konusunda bir tereddüdün olmasın klimayıda kaldırıyor yanlızca kalkışlarda biraz zorluyor haricinde iyi.. amaaaaaaaa ben derimki gel sen 2005 modelden aşağı ve 50.000 km den aşağı bir opel alma tabi gücün yetiyorsa hatta mümkünse...
arkadaşlar herkeze iyi hafta sonları..
bu ses sorunu malesef bütün opel modellerinde var ve lastikle felanda halledilemiyor. ben diyorum acaba davlumbaz ve kaportanın arasına bir yalıtım malzemesi konulsa bu iş nasıl olur sizce, yada bu davlumbazın şeklinde bir değişiklik yapılsa ekoyu...
ben geçen yıl değiştirdim opelin indirim günlerinde. normal fiyatı 530 ytl idi ben ozana 330 ytl vermiştim sadece trigere. şimdilerde servisler aracın plakası ile arşiv tutuyorlar, daha önce servise girdi ise neyin değiştiği ve ne arızası ile geldiği belli oluyor..
birde servise girince...
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.