• Sticker dağıtımlarımız başlamıştır. Sticker talebinde bulunmak için buraya tıklayınız.
Kaynak ikonu

Sabahlari gec calisma (Lpg Regulator Kontrolu)

Araçtaki LPG regülatör markası ne olursa olsun aracı her zamanki gibi park edin ve regülatör üzerindeki manifolda bağlı vakum hortumunu yerinden sökülerek belli bir süre bekleyin hortum sökükken tekrar marşa bastığınızda tık diye çalışıyor ise regülatörünüz arızalı demektir. Vakum hortumu girişi aşağıda resimde gösterilmiştir. Regülatördeki bu arızanın sebebi ise içerisinde bulunan gaz odası diyaframı yırtıldığı için siz aracı park ettiğinizde emme manifolduna yavaş yavaş gaz sızmasına neden olur.

Bu nedenle sıralı sistem araç ilk benzinde çalışmaya programlandığı için iki yakıtın karışmasından dolayı boğulduğu için geç çalışmaktadır. Bu gibi durumda diyafram veya regülatör değişmek gerekir. Eğer ithal marka regülatör ise diyafram değişimi daha az masraf etmenizi sağlayacaktır.

Aşağıda belirtilen araçlarda sıralı sistem regülatör arızasını bu yöntemle kolayca tespit edebilirsiniz. Atiker, AKL, Aldesa, Brc, Cangas, Destro, Lovato, Mimgas, Landirenzo, Tartarini, Zavoli gibi.
  • Beğen
Tepkiler: Meteefe
Yazar
Zafer715
Görüntüleme
596
İlk Yayınlama
Son Güncelleme
Değerlendirme
0.00 Oylama 0 İnceleme
Üst