Otomatik şanzıman sorunu...

flybird

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Eki 2006
Mesajlar
312
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Experience' Alıntı:
Vitesi d'ye almak için zaten frene basmak gerekmektedir,frene basmadan d konumuna geçmez zaten.Diğer taraftan ben de son cümleleri anlayamadım,gaza verilen kuvvetle ilgili birşeydir bu durum,%60-70 ten fazla yüklenmelerde vites değiştirmelidir hatta sona dayanırsa yerine göre 2 vites bile değiştirebilir(2 vites düşürebilir).Bu vites degişimlerinden sonra 6000-6500 civarına vites degişmez ancak...

Sanırım şanzımanını komple kontrol ettirmen gerekmekte,hatta en basitinden yağ değiştirmende bile fayda var

D ye geçerken frene basmak gerekmiyor. çünkü N den sonra geçiyor. Sadece parktan çıkaramıyorsun frene basmadan. nedenide frene basmayınca vites üzerindeki mandal serbest kalmıyor.
 

woodcoock

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
158
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
54
Siteyi ziyaret et
Açıklamalarınıza teşekkür ederim bugün araca baktırdım bir sorun çıkmadı daha doğrusu motor güçlü olduğundan şanzıman ısınmadan vites ister frene bas ister basma aniden kavrama yapıyor sadece ileri viteslerde ama ısındıktan sonra bu sorun ortadan kalkar dendi ve gerçekten de ısındıktan sonra olmuyor... İlginize teşekkürler... Eeeee 2500cc V6 nında böyle sorunları var işte.....
 

YEKOM

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Kas 2006
Mesajlar
19
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
99 omega 2.5 V6 aynı şeyi yaşıyorum. kırmızı ışıkta N konumunda bekliyorum. Dye aldığım zaman étaké diye hafif bi ses ve bu sesle birlikte araç öne doğru hafif atıyor, (frene basıkken). bir problem yok. motor gücünden kaynaklanıyor. dert etme.
 

oguz33

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Tem 2008
Mesajlar
6
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
otomatik viteslerde sorun oldugunu anlamak icin dikkat edilecek tek husus d konumunda iken bosa atip atmamasidir.genelde 30 40 civari bir hizdayken yani 2.vitesteyken ani gaza basilmasi durumunda cok sik bosa atiyorsa sansiman inmelidir,veya sansiman yagi eklenmelidir.genelde problem sanziman icindeki simitten kaynaklanmakta.3.vitese girmez ise cok zorlamadan servise gitmek gerekir,yoksa bir sure sonra hic bir vitese girmez.disliler yenmis olacaktir.maliyet daha fazla olacaktir.
 
Üst