astra j acil yardım.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

voleano

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Tem 2017
Mesajlar
10
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar merhaba,
foruma yeni üye oldum. 34 yaşındayım. İstanbul'da oturuyorum.
Bu aralar ikinci el 50-60 bin aralığında otomatik bir araç bakıyorum.
Kafam oldukça karıştı. Astra J kasa 2012 sport ya da cosmo donanım ya da citroen c4 e-hdi 2012-2013 confort plus otomatik arasında kaldım en son. Yılda 20-25 bin km yapıyorum. Astra alırsam kesin lpg taktırmayı düşünüyorum. Fiyatlar biraz karışık sahibinden. com da.
Sizce 2012 sport donanım otomatik 1-2 parça çizik boyalı astra piyasası ne olmalı?
Astra tercih etmeli miyim?
Astra alırsam nelere bakmalı/baktırmalıyım?
Cosmo ile arasında ciddi fark yok sanırım Afl dışında. Bulduğum araçta bluetooth ve otomatik katlanır ayna var yazıyor. Bu pakette bu özellikler var mı? Sonra'dan xenon taktırabiliyor muyuz?
2012-2013 modelleri arasında çok fark var mı? Hangisini tercih etmeliyim?
İşin ehli arkadaşlardan acil yardım rica ediyorum.
Tşk
 

butterfly_effect

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,775
Tepki puanı
54
Puanları
48
Siteyi ziyaret et
Araç piyasası ve fiyat için çok şey tavsiye ve alternatif olabilir, onun için net birşey diyemem.

C4'ün dizeli çok ekonomik ama otomatik vitesi, robotize yarı otomatik şanzıman. Ona göre de değerlendirin.

Astra J için diyecek olursak. Active Select tam otomatik şanzıman. 1-2 litre fazla yakar, yeni otomatiklere göre yavaş çalışır ama genel itibariyle sıkıntı çıkarmaz. Kullanım kolay ve konforlu.

Mutlaka 1.4 turbo olanlara bakın, 1.6 atmosferik olan çok çok temiz bir araç ve iyi bir fiyat olursa belki düşünürdüm ben olsam. 2013 ve sonrası olanlar makyajlı versiyonlar. Görsel birkaç değişiklik ve bazı teknik düzeltmeler var. Tabiki de daha yeni olanı imkan ölçüsünde tercih edin.

Cosmo-Sport farkına gelirsek. Kendim de alırken çok tereddütünü yaşadım, biliyorum:)

Cosmo'da AFL far,
yarı deri koltuk (tam deriler insanın sırtını ve totosunu pişiriyor,o yüzden yarı deri daha iyi), elektirikli kendi kapanan ayna, alarm(harekete duyarlı), cep telefonu bluetooth bağlantısı geliyor.
Sport'lar da 2013 sorası HB kasalarda altı düz spor direksiyon ve yan destekleri daha uzun spor koltuklar var artı olarak.
Sonradan xenon takma işi benim hiç düşünmeyeceğim birşey. Farlar merceksizse zaten hepten apaçi işi oluyor. Far yıkama ve otomatik yükseklik ayarı da olmadığından muayeneden geçmiyor. HEr muayene öncesi sök halojen tak, sonra geri tak. Gereksiz sportif egzersizler bence.

Bu arada motora uygun LPG sistemleri çok verimli şekilde uygulanıyor. Düzgün bir montajla sorun yaşamazsınız. Uzun vadede olabilecek şey, sübap deformasyonu. Kullanıma göre LPG'den 70-80 bin km sonra sübapları değişip devam ediyorsunuz.

Bu motora çok güzel yazılımlar da yapılabiliyor. LPG'ye uygun tekrar yazılım yapıp, zorlamadan çok güzel değerler alan atölyeler var.
 

voleano

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Tem 2017
Mesajlar
10
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et

survivor

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
197
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
58.500 olan astra km ve kaporta açısından ıyi gibi. Cosmo ise boyalı parçalar değerlendirildikten sonra düşünülebilir
 

voleano

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Tem 2017
Mesajlar
10
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
cosmo hem daha dolu hem de lpg var bu yüzden aklım biraz ona kayıyor gibi. boyalı parçalar çok mühim değil gibi sanki.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst