Corsa B Konsol ve Devir Hakkında Bilgi Almak İstiyorum

UyarHuseyin

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2016
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
29
Siteyi ziyaret et
Öncelikle herkese hayırlı forumlar. Aranızda yeniyim. Dün itibariyle 1998 Model 1.4 90bg Opel Corsa GLS sahibi oldum. Arabayı 102.000 km'de ilk sahibinden aldım. Araç boyasına kadar orjinal ve kurcalanmamış bir araba, almadan önce test sürüşüne çıktım, her yerini inceledim, ustalara da incelettim fakat insanın gözünden illa ki birşeyler kaçıyor. Sormak istediklerim;

1-Arabamın normal rölantide çalışma devri 900devir. Hareket halindeyken örneğin gidiyorum ve 2500 devirde vites değiştireceğim, ya da vitesi boşa alacağım, debriyaja basıp vitesi değiştirdiğimde ya da boş attığımda ayağımı gazdan çekmeme rağmen devir 1-2 saniye kadar 2500'de takılı kalıp öyle inmeye başlıyor ve boşa atmış olsam bile 1000 devire kadar iniyor. Ne zaman araç tamamen duruyor o zaman 900 devire düşüyor. Bunu bayır aşağı da denedim. Aracı durdurum, hiç gaza basmadan vites boşta hareket etmeye başladığımda devir yine 1000'e yükseldi. Yani kısacası araç hareket halindeyken rölantisi 1000 devirde. Bursa da BOSCH Car Service' danıştım bugün bu konuyu bir sorun olmadığını, vites geçişlerinde devirdeki 1-2 saniyelik takılmanın geçiş esnasında sarsıntı ve güç kaybını engellemek için olduğunu söylediler. Ben yine de bizzat buradaki kullanıcılara sormak istedim. Bu durum normal midir yoksa bu bir sorun mudur?

2-Arabanın ön konsolu ile kapılar arasındaki(Ayna ayar kulakçıklarının bulunduğu plastik kısım) boşluklar arasında fark var. Konsolun sağ tarafı ile kapı arasında oldukça az mesafe var iken, sürücü tarafında konsol ve kapı arasında daha fazla mesafe var. Boşluk hakkında bilgi vermek gerekirse de; Sürücü kısmındaki boşluk bir parmak kalınlığında, sağ taraf ise oldukça az. Merak ettiğim bu durumun sebebi ne olabilir, üretim hatası mıdır ya da sizler de de böyle mi? Ya da daha önce sökülüp takıldığı için olabilir mi?
 
Üst