corsa f hakkında

çanakkaleli

Kayıtlı Kullanıcı
17-Çanakkale
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
1
Siteyi ziyaret et
herkeze merhaba geçen ay 2020 corsa 1.2 ultimate 130 bg aldım , araç hakkında merak edenler olursa yardımcı olabilirim. Benimde sorularım var mesela bu araçın trigeri kayış ve yağlı denilen kaç km bir değişmeli mesela vb.
 

cenk artem

Kayıtlı Kullanıcı
38-Kayseri
Katılım
1 Eyl 2015
Mesajlar
2,480
Tepki puanı
2,569
Puanları
113
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
aracınız hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin. zincir hariç kayışlı sistemler 90 bin km veya 5 yıl diye genel bir bilgi var. çok uzun süre kullanmayı düşünüyorsanız ve araç km si biraz yüksek ise bu yıl içinde değişiklik planı yapabilirsiniz. çok titiz kişiler var aracı alır almaz ilk iş triger değiştiriyorlar. tercihen beklemeden siz de değişiklik yapabilirsiniz. eğer çok önemli değil diye düşünen tarafta iseniz bir kaç yıl sonra daha fazla risk yaşamadan değiştirebilirsiniz.
 

çanakkaleli

Kayıtlı Kullanıcı
17-Çanakkale
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
1
Siteyi ziyaret et
Teşekkür ederim , araçtan genel anlamda memnunum fakat bu puretech motor ve kayış sebebiyle yağ pompasının tıkanması biraz tedirgin yapdı beni araç şuan 51 bin km de , trigeri değiştirmelimiyim bilemedim doğrusu
 

cenkgs

Kayıtlı Kullanıcı
67-Zonguldak
Katılım
2 Ağu 2023
Mesajlar
32
Tepki puanı
22
Puanları
8
Siteyi ziyaret et
Kauçuk trigerler yağ içinde çalıştığından kayışın yüzeyinde plastik parçaların ufak ufak kopması ve motor içi elemanları tıkaması gibi durumlar yaşayan çok kişi var. Dolayısıyla üreticinin belirlediği triger değişim süresinden önce aracı bakıma götürdüğünuzde yağ değişirken karterin de sökülüp trigerde deformasyon olup olmadiginin kontrol edilmesi faydalı olur
 

çanakkaleli

Kayıtlı Kullanıcı
17-Çanakkale
Katılım
17 Ocak 2024
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
1
Siteyi ziyaret et
Teşekkür ederim cenk bey ,2020 ultimate otomatik araçım bugün vites kutusu arızası verdi sonra kendi kendine silindi ,bu arızayı yaşayan ve çözüm konusunda fikri olan var mı ? Şimdiden teşekkür ederim
Kauçuk trigerler yağ içinde çalıştığından kayışın yüzeyinde plastik parçaların ufak ufak kopması ve motor içi elemanları tıkaması gibi durumlar yaşayan çok kişi var. Dolayısıyla üreticinin belirlediği triger değişim süresinden önce aracı bakıma götürdüğünuzde yağ değişirken karterin de sökülüp trigerde deformasyon olup olmadiginin kontrol edilmesi faydalı olur
 
Üst