Alman Aralarının Türk Tüketiciye Gerekli Önemi Verdiğini Sanmıyorum

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
48
www.engelsizdostlar.com
km sınırı olsada kullanıcı için 5 yıl garanti çok iyi bence. bence laf oyunu değil tercih meselesi.
şirket arabası olarak alınacaksa dediğinde haklısın. devamlı kullanılan araçta için km sınırı olmadan 2 yıl garanti daha iyi fakat yılda 15-20 bin km yapan standart bir kullanıcı 5 yılda 100 bin km ancak yapar. 150 bin km sınırına takılmadan 5 yıl rahat rahat kullanılabilir.

Olay bundan ibaret işte. Standart bir kullanıcı zaten en fazla sanmam kendim misal yılda yapacağım 5000-8000 km kadar bir şey ki iki yıl da aracın yapacağı km 20 000 km ve garanti dışı kalacak yıldan dolayı. Sonrası Allah kerim.

Fatih birde konu Japon araçlarına sahip çıkıyor da diğerleri neden çıkmıyor? Mesele bu işte. ;)
 

Fætih

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
9,372
Tepki puanı
2
Puanları
38
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
japonlar araçlarına ne zaman sahip çıktı ?
hyundai kia kore araçlarıdır.
i30 kullandım dün otomatiği gayet iyi ama manuelinden hiç haz almadım. sıralasam burda arabayı karalıyorsun dersiniz düşünün artık :)
 

Rozetmen

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Kas 2014
Mesajlar
555
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Hyundai i30'ların makyajsız versiyonlarında direksiyon soyulması mevcut ve hala giden Araçların sorgusuz sualsiz direksiyonları değiştiriyorlar.
 

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
normal bir aile sıfır araç alıcaksa yapacak hesabını sıfır hyundai alıcak mesela. yılda atıyorum yapıcak 10.000 km. her yıl yaptırıcak bakımını, ödeyecek vergilerini sigorta kasko... 5. yıl oldumu araç 50 hadi 60 bin km. garanti bittimi lastik dahi değiştirmeden verecek aldığı yere geri sıfırını... uğraşmayacak sanayideki çakalla çukalla... lpg ile bilmemne ile... biz burda merakımızdan hevesimizden sevgimizden birazda mecbur kaldığımızdan kılı kırk yarıyoruz bazen...
anlamayan merakı olmayan sadece işimi görsün ben taksitini ödeyeyim işimi görsün diyen adama biçilmiş kaftan bu 5 yıl garantiler bence...
yılda bir servis o da kredi kartına bi kaç taksit sonrası kafası rahat adamın. aküsü bile ölmez büyük ihtimal...
imkanı olana ben tavsiye ederim... süprizle karşılaşmaz en azından 5 yıl boyunca...
 

BlueLive

Kayıtlı Kullanıcı
14-Bolu
Katılım
3 Kas 2011
Mesajlar
793
Tepki puanı
1
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
bunu modelli araçlarla yapanları tanıyorum. 100-150bin liraya sıfır araba alıp kredi ile 1 sene biniyor sonra onu satıp başka lüks bi araba alıyor. ona da aynı şekilde 1 sene kadar biniyor derken o para sürekli dönüyor. Ancak devamlı olarak kredi ödemek borçlu kalmak ne kadar huzur verir insana o tartışılır.
 

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
48
www.engelsizdostlar.com
normal bir aile sıfır araç alıcaksa yapacak hesabını sıfır hyundai alıcak mesela. yılda atıyorum yapıcak 10.000 km. her yıl yaptırıcak bakımını, ödeyecek vergilerini sigorta kasko... 5. yıl oldumu araç 50 hadi 60 bin km. garanti bittimi lastik dahi değiştirmeden verecek aldığı yere geri sıfırını... uğraşmayacak sanayideki çakalla çukalla... lpg ile bilmemne ile... biz burda merakımızdan hevesimizden sevgimizden birazda mecbur kaldığımızdan kılı kırk yarıyoruz bazen...
anlamayan merakı olmayan sadece işimi görsün ben taksitini ödeyeyim işimi görsün diyen adama biçilmiş kaftan bu 5 yıl garantiler bence...
yılda bir servis o da kredi kartına bi kaç taksit sonrası kafası rahat adamın. aküsü bile ölmez büyük ihtimal...
imkanı olana ben tavsiye ederim... süprizle karşılaşmaz en azından 5 yıl boyunca...

Aynı fikirdeyim. Bence garanti yedek parça çok ama çok önemli. Birde servis hizmetleri. Aracını servise verdiğin zaman gereken neyse yapılacak sonra aracını teslim alacak ve kafan rahat edecek. Diğer konu da misal A firması adamlar servis hizmetinde yanlış yapıyor müşterisine anında gereken ceza kesilecek. Gözünün yaşına bile bakmayacaklar bunu yapacak kişi de zaten A firması yani aracın dağıtıcısı olsun yada Türkiye sorumlusu titiz davranacaklar ki bizler de burada bak adamlar böyle böyle yapıyor diye adamları met edeceğiz. ;)
 

onur_arslan_59

Kayıtlı Kullanıcı
17-Çanakkale
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
2,226
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
öncelikle servisler ve satıcılar dürüst olacak. forumda vardı sıfır alınan araç boyalı çıkmıştı. istediği kadar garanti uzun olsun, eğer servis para almayı hedeflemişse ne yazık ki kullanıcı hatasına sokuyor. benim en çok dikkatimi çeken konu opel servislerinde ki ilgisizlik ve çok bilmiş servis çalışanları. bir çok araç kullandım. özellikle toyota servisleri çok daha kaliteli ve müşteriye verdikleri değer gittiğim opel servislerinin çok üstünde.
 

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
48
www.engelsizdostlar.com
öncelikle servisler ve satıcılar dürüst olacak. forumda vardı sıfır alınan araç boyalı çıkmıştı. istediği kadar garanti uzun olsun, eğer servis para almayı hedeflemişse ne yazık ki kullanıcı hatasına sokuyor. benim en çok dikkatimi çeken konu opel servislerinde ki ilgisizlik ve çok bilmiş servis çalışanları. bir çok araç kullandım. özellikle toyota servisleri çok daha kaliteli ve müşteriye verdikleri değer gittiğim opel servislerinin çok üstünde.

Geçenler de bir sitemiz içinde bir konu vardı yanılmıyor isem arkadaşımızın aracını kaldırıldığı liften aşağı düşürülmüş ve aracın canına okunmasına karşın araç sahibi arkadaşımız da bir o kadar mağdur edilmiş idi.

Düşünün aracınızı bakım için servise bırakıyorsunuz ve aracınız hurda hış bir şekilde sizi bekliyor...

Ve buna karşın müşteri mağdur ediliyor. Dünya üzerinde başka bir ülke de böyle bir durum var mı? Gerçekten çok merak ediyorum.
 

BlueLive

Kayıtlı Kullanıcı
14-Bolu
Katılım
3 Kas 2011
Mesajlar
793
Tepki puanı
1
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
dayım aracını bakım için özel bir servise baktı. life kaldırırken ayaklarını düzgün ayarlamamışlar ve takoz kullanmamışlar. arabanın 4 tarafında da marşpiyerler pert olmuştu... aslında burdaki sorunları %95'i çalışan işçilerin yada yapılan işin kalitesizliğinden kaynaklanıyor. Neden böyle olduğu araştırılabilir. Serviste çalışan işçi madur mu ediliyor? Parasından mı memnun değil? bu şekilde davranmasının sebebi araştırılmalı. Çünkü hizmet sektöründe önemli olan "Çalışan Personel / Teknik Personel" 'in yaptığı işin kalitesidir.
 

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
48
www.engelsizdostlar.com
dayım aracını bakım için özel bir servise baktı. life kaldırırken ayaklarını düzgün ayarlamamışlar ve takoz kullanmamışlar. arabanın 4 tarafında da marşpiyerler pert olmuştu... aslında burdaki sorunları %95'i çalışan işçilerin yada yapılan işin kalitesizliğinden kaynaklanıyor. Neden böyle olduğu araştırılabilir. Serviste çalışan işçi madur mu ediliyor? Parasından mı memnun değil? bu şekilde davranmasının sebebi araştırılmalı. Çünkü hizmet sektöründe önemli olan "Çalışan Personel / Teknik Personel" 'in yaptığı işin kalitesidir.

Burada sorun milleti malına değer verilemesi sadece sallarım başımı mantı. Aynı şey kendi araçları için yapılsa emin olun levye ile adamın şakak kemiğinden içeri girer bu adamlar... :)
 
Üst