Aracı yokuşta geri kaldıramıyorum :(

magic_ksk

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
328
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
benim aracta 0 baskı balata takıldıktan sonra bile rampadayken, kavrama noktasındayken araç hafif kayıyor.artık kasa mı agır geliyor bilmiyorum, tatlı rampada bile geri giderken yüksek devirle gitmem gerekio ve araç titriyo bu bir sorun mu yoksa normal mi bilmiyorum.
o yüzden hep el freni:)
 

muebbet

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
7 Ocak 2010
Mesajlar
1,679
Tepki puanı
2
Puanları
36
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
beni zorlayan bi yokuş var (en azından bulunduğum muhitte) ben yokuşa baskı balata öldüren diyorum :)
 

muebbet

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
7 Ocak 2010
Mesajlar
1,679
Tepki puanı
2
Puanları
36
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
yok çamlıcaya çıkarken bi yokuş var bilfen tarafında öyle ahım şahım bir yokuş değil ama ta başında ışıklar kalkarken tüm araçların önce bi G...tü inip kalkyo çok stop eden oluyor orda yada böğürte böğürte çıkan :D
 

kadett

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
708
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
Siteyi ziyaret et
Yuzde yuz el frenini kullanin.
O anlik ambele srasinda Gobek mutlaka zorlaniyor.
Yaylarinizin tahrik baskisi azaliyor.
Ileridede titretme basliyor.
Istediginiz kadar usta olun .
Yormayin arabanizi.

secenek iki
Pedallarinizi biraz daha genis yapin
kalkmadan once frene asilin ayaginizi kaydirin gaza basarken frene uygulanan ayak tahrigini ayni zamanda yapin Oda bir yontem .
ama frendeyken gaza basipta birakacaksaniz gene debriyajiniza yuk biner busefer hepten yersiniz sebep:
el freni hic lmaz ise bir iki santim geriye dogru arabayi kaldirdiginda on teker bir iki santim zaten kayar ama ayak freni hic birakmaz :)

EN GUZELI EL FRENI Cok iyi kalkin yada kalkmayin aEL FRENI.
 

Cem Öktem

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Ocak 2010
Mesajlar
236
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
yok çamlıcaya çıkarken bi yokuş var bilfen tarafında öyle ahım şahım bir yokuş değil ama ta başında ışıklar kalkarken tüm araçların önce bi G...tü inip kalkyo çok stop eden oluyor orda yada böğürte böğürte çıkan :D

yağmurlu havalarda bazen sorun oluyor , gaza çok dokunup patiye kalma gibi. gazı artık ezberleyip sabit basmak gerekiyor. araba gitsin diye fazla gaz verirsen patiye kalıyor.

Aracı ilk aldığım gün garajdan geri geri çkmam gerekti. Aracı hiç tanımadığım için bayağı bir debriyaj koktu ortalık.Çünkü debriyaj , elfreni ve gazı abarttm biraz. Elfreni bazen yapılabilir. Özellikle geri çıkarken çok risk almamak lazım. Önde araba varsa motor stop edince direk geçirilebilir:)
 

alperd

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
1,243
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
yokuşta geri geri çok basınca patinaj çekiyor az basınca da kalkmıyor demişsiniz dimi..

benim aklıma lastikler geldi belki geri geri lastik deseni sebebiyle çok iyi tutmuyordur yolu veya lastikler iyi durumda olmayabilir.

bir de arabayı stop ettirmemek için gazı ilk etapta fazla vermek zorundasınız ama patinaj çekmeye başlayınca ayağınızı gazdan bir miktar çektiğinizde patinajın bitip normal gitmesi gerekir. böyle olmuyor mu denediniz mi?
 
M

matias

Bilgi Girilmemiş
Bende başta düz kaldırıyordum baktım ya çok gaz verip patiye kalkıyo arabada yada ucu ucuna titreyerek kalkıyor bende artık el freni kullanıyorum şimdi gram geri kaymadan arabayı fazla bağırtırmadan rahat bir şekilde kaldırıyorum aracımı.
 

halilertekin

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Ocak 2007
Mesajlar
655
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
tr.netlog.com
bu frenle beraber gaza basma yöntemini eskiden ralliciler sıfır çizmek için kullanıyorlardı yanılmıyorsam..topuk frende ayak ucu gazda..veriyorlardı ayarı..tabii arakadan çekiş..:D
 
Üst