Bu parcayi arabamiza nicin takariz?

AhmetH

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Tem 2007
Mesajlar
676
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
Buna kule gergisi diyorlar amortisör kulelerinin virajlarda esnemesini sınırlıyor.

böylece yüksek süratte uzun virajları rayda gidiyormuş etkisiyle dönebilirsiniz.

tek kusuru yandan gerçekleşecek bir kazada darbeyi diğer tarafa da iletecektir..
 

hi_cazz

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
1,819
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
Buna kule gergisi diyorlar amortisör kulelerinin virajlarda esnemesini sınırlıyor.

böylece yüksek süratte uzun virajları rayda gidiyormuş etkisiyle dönebilirsiniz.

tek kusuru yandan gerçekleşecek bir kazada darbeyi diğer tarafa da iletecektir..

:good: :good: :good:
 

got_the_life

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Ocak 2007
Mesajlar
618
Tepki puanı
0
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
Buna kule gergisi diyorlar amortisör kulelerinin virajlarda esnemesini sınırlıyor.

böylece yüksek süratte uzun virajları rayda gidiyormuş etkisiyle dönebilirsiniz.

tek kusuru yandan gerçekleşecek bir kazada darbeyi diğer tarafa da iletecektir..
:alkis: :alkis:
dogrumu bilmiyorum ama amotisörler yeteri kadar esnemediği için ani çukura falan düşmelerde yüksek süratlarde devrilme olasılıgının artacagını sölemişlerdi
 

fellatore

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2007
Mesajlar
781
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
:alkis: :alkis:
dogrumu bilmiyorum ama amotisörler yeteri kadar esnemediği için ani çukura falan düşmelerde yüksek süratlarde devrilme olasılıgının artacagını sölemişlerdi
benım anladıgım kadarı ile bu amortısorlerın esnemesını engellemıyor daha ziyade zaten esneyen amortısorun yuvasında kalarak duz bir dogrultu da esnemesını boylece ucunun temas ettigi teker zemınının de duzgun bir sekilde yere basarak hareket etmesini saglıyor yanı iki teker de aynı miktarda esniyor da arc tum govde ile yere yapışıyormuş gibi bişey oluyor herhalde
bu aynı uzun ama ince bir kitaplıgı ustunden itmekle altından itmek arasındaki fark gibi eger ustunden iterseniz rafları egilmeye ve dengesı kaybolmaya baslıyor ama altından iterseniz tum govde aynı anda kayıyor ve raflarda hareket olmuyor yanı kuvvetın dogrultusunu koruyor
bilmem yanlış mı duşunuyorum...
 

orcinus

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ağu 2007
Mesajlar
893
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
benım anladıgım kadarı ile bu amortısorlerın esnemesını engellemıyor daha ziyade zaten esneyen amortısorun yuvasında kalarak duz bir dogrultu da esnemesını boylece ucunun temas ettigi teker zemınının de duzgun bir sekilde yere basarak hareket etmesini saglıyor yanı iki teker de aynı miktarda esniyor da arc tum govde ile yere yapışıyormuş gibi bişey oluyor herhalde
bu aynı uzun ama ince bir kitaplıgı ustunden itmekle altından itmek arasındaki fark gibi eger ustunden iterseniz rafları egilmeye ve dengesı kaybolmaya baslıyor ama altından iterseniz tum govde aynı anda kayıyor ve raflarda hareket olmuyor yanı kuvvetın dogrultusunu koruyor
bilmem yanlış mı duşunuyorum...

aynen öyle. çok güzel açıklamışsın. bağımsızlık önleniyor. negatif yönleri de var tabi.
 

Kunteper Canavarı

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Ağu 2006
Mesajlar
5,146
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
standart arabada gerenk varmı bence yok...
 

eskikasa

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
7,014
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
kırmızıya boyayınca artistik duruyor :D:D tabi kaput açıkken :D:D
 

AhmetH

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Tem 2007
Mesajlar
676
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
olmazmı var tabi :)
 
Üst