c20xe rolanti yüksek.

TorkTeknik

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eki 2009
Mesajlar
77
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Kendimiz uğraştığımız için açıkcası pek değiştiremiyoruz ustayı :D ancak yinede öneri için sağol
 

PN 635(PAMUK NURİ)

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
342
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bendede aynı sorun vardı kaputu açtım moturun etrafına baktım hortum yerinden çıkmıştı taktım hortumu araç stop etti sonra çalıştırdım gaza yüklendim 3-5 dakka çektim ayagımı sonra motor stop eder gibi oldu ondan sonrada düzeldiiii
 

TorkTeknik

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eki 2009
Mesajlar
77
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Keşke o kadar basit olsa dostum. Seninkisi belliki başka bir yerden. Bende ise yaklaşık 2 haftadır bu durum sabit. Ancak bunun yanında; ne geç alma, ne performans düşüklüğü, ne tekleme vs. gibi başka hiçbir sıkıntım yok.
 

TorkTeknik

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eki 2009
Mesajlar
77
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar tech1 cihazına bağlandı araçta herhangi hiçbir arza bulunmadı. Bu benim için sevindirici ancak halen sorunu çözemedik. Bu arada oringlerde halloldu, onlardanda değilmiş. Bu aracın rolantisini nasıl yerine getiririz????
 

emregsi

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
70
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
üstad işi bilen birisisin yapılması gereken standart herşeyi yapmışsın tüm ihtimalleri gözden geçirmişssin ama fikir oolur belki baktığınada eminimde westinghouse baktınmı bağlantılarına ordan kaçak varsa olabilir zaten yaklaşınca bir tıslama verir birde emiş ile alakalı hortumların kelepçe sıkılan noktalarını bir daha gözden geçir kelepçeyi sıktığımız yerden hortumlar kesiliyor ve çatlıyor şuda varki belki sürekli gözünüzün önünde duran bir arıza ama göremiyorsunuz hepimizin hemen hemen başına geliyor çork farklı meslek dallarında bile :)
 

TorkTeknik

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Eki 2009
Mesajlar
77
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Sorma dostum. Yapmadık şey kalmadı. Artık herkes kendi ustalığından yada bilgisinden şüphe eder oldu. Kesinlikle hiç beklemediğimiz bir yerden çıkacak bu sorunun kaynağı ama nereden?? Bugünlük bıraktım zaten artık aracı, biraz daha gelecek yorumlara odaklanacağım. Biterse projeye geçiş yapacağım çnkü onun içinde sabırsızlanıyorum.
 

vectra-tuner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
25
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
rölanti motorunu kontrol edin balata spreyi ile temizleyin,
tps sensörünü kontrol edin yüksek voltajda yapabilir,
manifoltta çatlak olma ihtimalide olabilir

eğerki tps rölanti de 0,25v civarını geçerse muhtemelen tps ile ilgi sorundur.
diğer türlü vakum kaçağı olma ihtimali çok yüksek
 

deniz_serdar

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Mar 2009
Mesajlar
2,531
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
rölanti motorunu kontrol edin balata spreyi ile temizleyin,
tps sensörünü kontrol edin yüksek voltajda yapabilir,
manifoltta çatlak olma ihtimalide olabilir

eğerki tps rölanti de 0,25v civarını geçerse muhtemelen tps ile ilgi sorundur.
diğer türlü vakum kaçağı olma ihtimali çok yüksek
calibralarda tps yok herhalde
 
Üst