bugün toplantı da da bahsetmiştim gelenlere. dizel motorlarda motorin ve lpg bir arada kullanılıyor. bundan dolayı hem yakıt tasarrufu hem de güç artışı sağlanıyor
http://www.iwemalpg.com/Diesel_LPG.htm
bu linkte bir land rover a uygulanmış hali var. alltta da range rover a yapılmış bir hali. alttakinden bir bölümde şöyle söylüyor:2,5 lt dizel motorlu range rover ile 281 km yol yapmışlar ve toplamda 12,31 litre motorin,9,48 litre de lpg kullanılmış.
http://www.greenpowertechnologies.co.uk/conversion.htm
burda da tırlardaki hali var. bu linkte sağdaki kayan yazıda aynen şöyle söylüyor: %15 yakıt tasarrufu garanti, %15-25 arası da performans artışı diyor. resimlerdeki tırlardaki lpg tankarlı bizim kullandıklarımızdan biraz daha farklı görüntü olarak. tırların hava tankları ile aynı.
ikiside ingilizlerin sitesi. otomobiller için falan anlatıldığı kadarıyla ortalama %20-30 gibi ir yakıt tasarrufundan bahsediliyo. eğer bu gerçekten tutulursa ve türkiye ye getirilirse büyük bir bomba yaratır,max. performans isteyenler hariç hemen hemen herkes diesel motora döner diye düşünüyorum:good:
http://www.iwemalpg.com/Diesel_LPG.htm
bu linkte bir land rover a uygulanmış hali var. alltta da range rover a yapılmış bir hali. alttakinden bir bölümde şöyle söylüyor:2,5 lt dizel motorlu range rover ile 281 km yol yapmışlar ve toplamda 12,31 litre motorin,9,48 litre de lpg kullanılmış.
http://www.greenpowertechnologies.co.uk/conversion.htm
burda da tırlardaki hali var. bu linkte sağdaki kayan yazıda aynen şöyle söylüyor: %15 yakıt tasarrufu garanti, %15-25 arası da performans artışı diyor. resimlerdeki tırlardaki lpg tankarlı bizim kullandıklarımızdan biraz daha farklı görüntü olarak. tırların hava tankları ile aynı.
ikiside ingilizlerin sitesi. otomobiller için falan anlatıldığı kadarıyla ortalama %20-30 gibi ir yakıt tasarrufundan bahsediliyo. eğer bu gerçekten tutulursa ve türkiye ye getirilirse büyük bir bomba yaratır,max. performans isteyenler hariç hemen hemen herkes diesel motora döner diye düşünüyorum:good: