easytronic hakkında

smirnoff

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
21
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar yakında 2008 model sıfır km easyronic bir corsamız olucak ama ben bugüne kadar hiç otomatik araba kullanmadım gerçi easytronic otomatik den daha farklı ama kullanan arkadaşlar nasıl kullanıldığını anlatabilirlermi acaba???püf noktaları nelerdir???
 

eraynaim

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Haz 2007
Mesajlar
317
Tepki puanı
0
Puanları
0
www.istanbulcv.com
Baskı Balata olduğundan hem daha az yakıyor , hem de tıkanık şehir trafiğinde yardımcı oluyor.Tek kötü tarafı easytronik olduğundan bayırlarda kaçırıyor buda baskı balata olmasından kaynaklanıyor.Geri kaçırmayan tittroniklerin çok yakmasının sebebi bu herhalde (Yanlış bilmiyorsam...)
 

MTT

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Kas 2006
Mesajlar
30
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
ALMAAAAAAAAAAAAAAAA. sakın alma
bende var 25,000 km baskı balata değişmesi gerekti garantiye sokmadılar kullanıcı hatası dediler.easytronic'te kullanıcı hatası nasıl olur bilen varsa anlatsın. Araştırdım
1- Kuma saplayıp zorlamak
2- motor sıcak iken derin sudan geçip baskı balatanın eğilmesi sebep olmak
dışında kullanıcı hatası olması mümkün değil. 1/2 debriyaj zaten kullanamazsın. geriye de bişey kalmıyor. yenisi de baya pahalı 1,400,- YTL.
( yetkili servisten, ana bayii kadar ) bin pişmanım almaaaaaa.
 

smirnoff

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
21
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
ALMAAAAAAAAAAAAAAAA. sakın alma
bende var 25,000 km baskı balata değişmesi gerekti garantiye sokmadılar kullanıcı hatası dediler.easytronic'te kullanıcı hatası nasıl olur bilen varsa anlatsın. Araştırdım
1- Kuma saplayıp zorlamak
2- motor sıcak iken derin sudan geçip baskı balatanın eğilmesi sebep olmak
dışında kullanıcı hatası olması mümkün değil. 1/2 debriyaj zaten kullanamazsın. geriye de bişey kalmıyor. yenisi de baya pahalı 1,400,- YTL.
( yetkili servisten, ana bayii kadar ) bin pişmanım almaaaaaa.


valla aldık bile iş işten geçti dikkat ederiz artık sizde hedeften mi almıştınız
 
S

sozberk

Bilgi Girilmemiş
Hayırlı olsun. Otomatikte kullanmanızı tavsiye ederim. Araç durmadan ileri doğru giderken park veya geri vitese geri iderken de hareket halindeyken ileri veya park vitesine alma denemesi yapmazsan bir şey olmaz. En azından benim otomatik Asrtamda böyle...
 

çesil

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Ocak 2008
Mesajlar
220
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
aracı ilk kalkışlarda manuelde kullan.balatayı yakmayasın.
 

Any1sT0pMe

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
2,272
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar sanki bazı ustalarımız biraz karışık yazmış ....

easytronik(tiptronik) vites kutusu hem otomatik hem manuel şanzıman... ayrıca baskı balatalar senkromençli tip vites kutularına nazaran farklı ... senromençli vites kutularında tek baskı tek balata varken otomatik vites kutularında bu parçalar fazla mesela 6 balata 6 baskı ....gibi...

kullanmasını bilirseniz yani normal kullanımda kolay kolay arıza vermez otomatik vitesler...kullanım klavuzundaki kurallara uyulduğu mühdettçe kolay kolay arıza vermez... bana göre şanzıman ağır olduğundan aracın yakıt sarfiyatı artabiliyor...saygılar...
 

MTT

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Kas 2006
Mesajlar
30
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Madem aldın hayırlı olsun, aşağıdaki linki tıklarsan aradığın gerekli bilgileri bulabilirsin sanırım.

Gerçi Easytronic araçlar otomatik sayılmazlar ama kullanım açısından benzerlik gösterirler.
Easytronic lerde otomatik işlemini yapan " MTA Kontrol Ünitesi " adı altında elektronik beyin var ( 1,995,- YTL fiyatı ) bütün vites değişim işlevini bu beyin hallediyor. Tam otomatiklerden ayıran özellik de budur.
Yakıt tüketimi de 1,2 ler için çok çok iyidir. 40 lt. 97 oktan benzin ile şehir içinde 600 - 630 km yol gidersin.

sağlık dolu günler dilerim.


MTT


http://www.turkeyforum.com/satforum/archive/index.php/t-13614.html
 
Son düzenleme:
Üst