emme manifoldund olan patlama

sinan38

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
157
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
54
Siteyi ziyaret et
Emme manifoldunda patlama oluyor ve duman çıkıyor..sebebi ne olabilir?:mad:
 

ASTRAloji

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Haz 2012
Mesajlar
1,002
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
benim hatırladığım kadarıyla lpg li araçlarda yakıt karışımı ve yakımı sırasında back pressure (şu geri tepme olayı)sırasında manifoltda oluyor.şiddetine göre bir kaç parçaya zarar verebilir bu durum.Bence bir lpg ustasına gösterin.
 

sinan38

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
157
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
54
Siteyi ziyaret et
benim hatırladığım kadarıyla lpg li araçlarda yakıt karışımı ve yakımı sırasında back pressure (şu geri tepme olayı)sırasında manifoltda oluyor.şiddetine göre bir kaç parçaya zarar verebilir bu durum.Bence bir lpg ustasına gösterin.

lpg tamamen çıkartık vanadan kapadık...yine yaptı.....araç 2.5cdx..
 

Emre

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ara 2007
Mesajlar
7,448
Tepki puanı
14
Puanları
38
Yaş
39
www.chiptuningtr.com
1. emme supapları tam kapanmıyor ve kaçırıyor.
Üst kapak ister, karbon clean deneyebilirsiniz bir ihtimal ama idareten düzeltebilir.

2. Triger değişti isen, sente atladığından yapar, ama çok düşük ihtimal.

3. Buji kablo sıralaman yanlış ise olabilir. V6 da çok hafif bir vuruntu olur.

4. enjektör her daim kaçırsa bile, emme zamanı manifoltuna yakıtın çıkması zor, ama ihtimaldir. Lpg sistemini takın, lpg ile marş deneyin.

Bence 1. ihtimal şansı yüksek gözüküyor.
 

sinan38

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
157
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
54
Siteyi ziyaret et
1. emme supapları tam kapanmıyor ve kaçırıyor.
Üst kapak ister, karbon clean deneyebilirsiniz bir ihtimal ama idareten düzeltebilir.

2. Triger değişti isen, sente atladığından yapar, ama çok düşük ihtimal.

3. Buji kablo sıralaman yanlış ise olabilir. V6 da çok hafif bir vuruntu olur.

4. enjektör her daim kaçırsa bile, emme zamanı manifoltuna yakıtın çıkması zor, ama ihtimaldir. Lpg sistemini takın, lpg ile marş deneyin.

Bence 1. ihtimal şansı yüksek gözüküyor.

her zaman yapmıyorrr....haftada bir-veya iki...ama bayogı kuvettli...manifoldun arka yönü....sol taraf....lastikleri yerinden çıkarıyorrr...:mad: Motor ve kapaklar yeni yapıldı.....
 
Son düzenleme:

Emre

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ara 2007
Mesajlar
7,448
Tepki puanı
14
Puanları
38
Yaş
39
www.chiptuningtr.com
her zaman yapmıyorrr....haftada bir-veya iki...ama bayogı kuvettli...manifoldun arka yönü....sol taraf....lastikleri yerinden çıkarıyorrr...:mad: Motor ve kapaklar yeni yapıldı.....

Ne kadar güzel yapmış. Bunu baştan söyleseydiniz sadece üst kapak derdim, diğer ihtimalleri düşünmezdim. Emme subabı veya subabları tam alıştırılmamış yada eskisi kullanılmış. Yağ basıncı yokken ilk marşta fincanlar kuru iken subabı kapatamıyor ve egzoz yapıyor oradan. Ustanıza söyleyin düzeltsin sorunu.
 

sinan38

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
157
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
54
Siteyi ziyaret et
Ne kadar güzel yapmış. Bunu baştan söyleseydiniz sadece üst kapak derdim, diğer ihtimalleri düşünmezdim. Emme subabı veya subabları tam alıştırılmamış yada eskisi kullanılmış. Yağ basıncı yokken ilk marşta fincanlar kuru iken subabı kapatamıyor ve egzoz yapıyor oradan. Ustanıza söyleyin düzeltsin sorunu.


Pazartesi....Motorcu..Kapakçı..Elektrikçi..yağcı...tamirci...toplatı yapıp neticeyi bildireceği...
 

0M42

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Nis 2008
Mesajlar
350
Tepki puanı
2
Puanları
18
www.benzersiztasarim.com
Sente, AFR, avans bunları gözden geçirin
 
Üst