Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
abi ellerinze sağlık çok emek harcanmış heryerinden belli ediyor kendisini
kazasız belasız özellikle çürüksüz uzun yıllar boyunca kullanmanız temennisiyle
Bu tür arabalarda (özellikle günümüzde çok nadir bulunan her aracın ortak sorunu) en büyük sorun ön göğüs ve dış aksamına ait parçaların temini oluyor. Mekanik parça sıkıntısı fazla çekilmiyor, mesela ben 2 yıldır sağ ön sinyalin yuvasını arıyorum. Amerikanların (duyduğum kadarıyla) belli bir modele kadarki mekanik parçaları birbirine uyuyormuş. Amerikada zaten bu araçlara ait parça üreten kuruluşlar var. O nedenle fazla bir parça sıkıntısı çekmezsin, yeterki cebinde dolar olsun . 58, 59, 60 modellere ait İmpala'ların parçaların temini biraz zor ve pahalı, özellikle benim de hayranı olduğum 59 modelinkiler. 59 model İmpala'dan mümkün mertebe uzak durmaya çalışıyorum, çünkü insanda tiryakilik yapıyor. Almanların en iyi tarafı Amerikanlara oranla daha az yakıt tüketmeleri, dolayısıyla LPG olmadan (klasik otoda LPG racona tersdir ) gündelik kullanılabiliyor olmalarıdır.
Orasını hiç sorma, gene de tam istediğim gibi olmadı, bence 10 üzerinden 8 alır. 10 üzerinden 10 alabilmesi için bütün emekli ikramiyemi harcamam gerekirdi.
İyi dilekleriniz için sağolun. Geçen hafta ihtiyarın boya korumasını yaptırdık, keyfi de kendi de gıcır durumda, tek eksiği başını sokabileceği bir evi yok.
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.