GT im beni üzüyor....

torsion

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
1,318
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
sistemde kaçak olabilir....%5 lik voltaj farkı bile sensörleri bozarmış
 

ALBATROS_09

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Eki 2006
Mesajlar
935
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Bi baktiriyim bari ya...
 

dataegemen

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Ağu 2006
Mesajlar
184
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
-- çözümü sana hemen söliim , sat o arabayı...
 

torsion

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
1,318
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
ilahi albatros.................sana şimdi fırça atacağım:) ..neden sfi almadın?:mad:

ecotech xev lerden kaçıınnnnn
 

ALBATROS_09

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Eki 2006
Mesajlar
935
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
O da olacak almanyali arabasi bu hasar hal olsun, ön panjur çatlakda fotolari koyacam temiz aslinda ama insllah düzene girecek...
 

weSti555

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
3,804
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
RespecT' Alıntı:
Ben oluyo yani.usta değilim belki ama yılların mikroelektronikçisiyim.
Kayhan ın dediğide mantıklı.Bobini ölçtür(yaklaşık 1.2 ohm ) dirence sahiptir.ateşleme modülünü ve kablolarınıda kontrol ettir.Bunlar serviste başka arabalardan bile denenebilir.akışmetrenin soketlerindeki voltaj değerlerini sağlamıyla kıyaslamak lazım.birebir tutmasada kabaca aynı olur bunlar.debimetre içerisinde whestone tipi bağlı dirençlere sahiptir ve bunlardan değişken olanlar içindeki ince tellerdir.Hava akışına göre değer değiştirirler.Birde ısı algılayan ısıl değişken direç vardır.birde bunların çevrimini oluşturan bir devre(üst kapağının içinde) .kısacası debimetreye beyinden sabit bir besleme voltajı gelir.ve bu voltaj hava-ısı değişimleri ile değişen değişken sinyal(voltaj) şeklinde birkaç uçtan çıkar ve beyine iletilir.
beyinden gelen besleme voltajı yada çıkış uçlarına soketlerdeki kısadevre -oksidasyon-yada beyin arızası nedeniyle fazla voltaj gelirse debimetre içerisindeki devre ilk zarar gören kısım olur.Çok teknik oldu belki ama bi debinni yapısı bu.Gelelim ateşleme ile alakasına.
Kayhan arkadaşımızın dediği gibi ateşlemedeki problem hava akışına etki edip anlıki patlatma şeklinde hava akışına neden olursaki bu durumda debinin içerisinkeki kılcal algılayıcı teller kopar ve hasar görür,böyle bir durumdada debinin devresi değilde algılayıcı kısmı hasar görür.Ve debi ölçümü doğru yapamaz. Dediğim gibi debiye gelen -çıkan voltajları ölçersen
sağlamıyla hemen hemen aynı ise uzun süreli ölçümdede sıkıntı görünmüyorsa ateşlemedeki aksamları gözden geçirmek gerekir.
k.bakma çok detay-teknik yazdım ama umarım sen değilse de ustan anlar ve bir yol gösterir sana.Yinede şunu unutma: Ben bir usta değilim ve fikirlerim tamamen yardımcı olmak içindir.
kolay gelsin:)

yani bukadar iyi acıklanır baskan helalinden

+950.000
 

BATTAL

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
88
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
Katiliyorum

torsion' Alıntı:
tech 2 cihazına baglandı mı araç? Dostum MUTLAKA OKSİJEN SENSÖRÜNE BAKTIR


BENIM OKSIJEN SENSORUDE KABLOSU KISA DEVRE YAPINCA YAKIT DEGERLERIM DEGISMIS ARABANIN CALISMASI DUZENSIZLESMIS SONUNDA DA DEBI METREYI BOZMUSTU HATAYI BULANA KADAR ZORLANMISTIK OKSIJEN SENSORUNE BAKTIR KISADAN
 
Üst