J.D power 2006 müşteri memnuniyeti

alpasch

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
1,151
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bu anketlerde satis sonrasi hizmet cok önemli bir kriter.
demekki ingilterede de yetkili servisler pek ii degil.
 

gdonmez77

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
555
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
Mercedes Audi gibi lüks araçlarda çok fazla ıvır zıvır özellik olduğundan bozulma ihtimali olan parça sayısı daha fazla. O yüzdende eskiden beri mercedes arıza istatistiklerinde hep orta sıralarda yer alır. Şaşırmadım doğrusu. Ama Toyota öyle değil. Mercedes'in hemen her aracı müşteriye özelken, toyota da genelde standart 2-3 model olur, dolayısıyla üretimde hata oranı daha az olur. Tebrikler Toyota ;)
 
Üst