Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bg arabayı kaldırır tork yürütür.Aynı beygirdeki iki araçtan torku daha yüksek olan arac hem ara hızlanmalarda hem de rampada çok daha fazla atik olur..
Dizel deyince vw bunu tüm dünya biliyor.Bunu vwnin 3 silindirli 75 bg 195 nm lik dizel tdi aracından da anlayabilirsiniz.2050 bar basabilen pompa meme sistemine sahip.. TDİ Eski teknoloji olabilir ama halen güncel performans değerlerine sahip..ve bu araç corsac cdti çok daha atik..Ben sırf abs opsiyonel diye polodan vazgeçmiştim..
evet en kotu tarafı da o cok pahalı ve bır cok ozellık opsıyonel oluyo kı hem daha cok para kazanmıs oluyolar paraları yetmeyen de skoda yada seat almıs oluyo
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.