Opel (Gedizler) Gibi Büyük Bir Firmaya Yakışmıyor (korna-cim modülü problemi)

ED41

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Mar 2010
Mesajlar
164
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
benim anlatıcağım olay biraz farklı arkdaşlar ama bence çok önemli.arkdaşım astra alıyor daha 2 hafta önce izmitte br galeriden ruhsatın üstünde gezidler 2. el yazıyor.aracada baktırdım dedi bana. bi boyacı götürmüş adam kör galiba motorcu bilgisayara takmış güzel motor demiş...arabanın ön taraf çamurluklar ön panel hep boya...değişen varmı yokmu anlamadık civataları bile boyalı:)neyse vahim kısmı ise direksiyonunu boyanmış olması.arkdaşa dedim olm bu araba 86binde değil.yaa yok falan fıstık derken pedallara baktım diş kalmamış debriyaj fren gaz pedallarında vitesi görseniz olmuş kahverengi tamam 22 milyara almış ama belli filo arabası olduğu.araba nerden gelmiş gedizlerden!!daha vahim olayı söyleyim hatta ağlancak hallere gülüceksiniz.inanmıcaksınız belki arabanın ruhsatından 4. ayda tüv türk kağadı çıkıyor ve km 116.000 de tüv türke girmiş:)sonra sahibinden.com dan msj attık gedizler 2. ele daha dönmediler.şimdi galericimi km tokatladı yoksa gedizler servisimi yoksa servisin filo kuruluşumu.açıkcası kim tokatladı bilmiyoruz kimseyide zan altında burakmak da istemem ama arkdaşımın başından böyle bir olay geçti.arkdaş sözleşmede yapmamış galeriyle yoksa tüketici mahkemesine gidicekti.adam çöktü resmen km yi görünce
 

opc line

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
3,852
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
Siteyi ziyaret et
su komiklige bak ya 2009 model araci garantiden yapmiyorlar.2 yil ful garantilidir araba hatta ücüncü yil bile opel genel müdürlügünün inisiyatifine bagli ama genelde %80 garanti kapsamindadir.
 

MehmetSimsek

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Eyl 2009
Mesajlar
35
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
33
Siteyi ziyaret et
İstanbuldaki bütün yetkili opel servisleri aradım 300 350 lira fiyat verdiler cim modülü için dışarda bulabilirmiyiz acaba arkadaşlar bu parçayı.
 

gokhannn

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Kas 2007
Mesajlar
1,067
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
öyle firmalar varki kullanıcı hatası olsa bile sırf müşteri memnuniyeti için yok sayabiliyor. ama opel servisleri nasıl birşey yapsamda müşterinin cebinden parasını alsam mantığıyla işliyor tabi hepsini aynı kefeye koyamayız.
 

KLAS34

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Kas 2009
Mesajlar
358
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
Öncelikle ne Opel alın arkadaşlar nede aldırın çünkü ben bıktım artık.

Ocak ayında garanti kapsamındaki aracımı korna ve direksiyondaki multimedya tuşlarındaki arıza nedeni ile opel - gedizlere başvurdum. Problem cim modülü sökülüp tamir edilip programlandıktan sonra giderildi araç sorunsuz bir şekilde bana teslim edildi. Aracımın garantisi nisan ayında bitti, aynı problem mayıs ayında nüks etti. Gedizleri aradığımda aracın garanti kapsamı dışında olduğunu aracı görmelerinin gerektiğini söylediler bende bir arıza giderildikten sonra dört ay sonra tekrarlanması halinde benden ücret talep etmelerinin mantıksız olduğunu söyledim bir süre tartıştıktan sonra benim için GM'den özel garanti isteyeceklerini söylediler. Aracı servise götürdüğümde bir açığımı yakaladılar 2. yıl bakımını özel serviste yaptırmamışsınız o yüzden özel garanti istemi yapamadıklarını söylediler. Ben onlardan özel garanti istemedim aracın garantisi olsun olmasın bir problem giderildikten dört ay sonra nüks ediyorsa tekrar ücretli yapılması çok mantıksız o zaman bir dört ay sonra tekrar işçilik parası vereceğiz (bu şekilde bunların politikası garantideyken araç tamir et garanti bitince parça değiş) aracı servise her hangi bir problemden dolayı bıraktığımız zaman istediklerini yapıyorlar ister parça değişiyor ister tamir ediyor işine nasıl gelirse biz aracı teslim alırken faturayı görünce şok olmakla kalıyoruz bence her adımda kullanıcıya danışmaları gerekiyor biraz daha şeffaf olmaları gerek ben nereden bileceğim aracıma çıkma bir parçanın takılıp takılmadığını ve son derece memnun olduğum aracımdan bir korna yüzünden vazgeçicem artık opelin elektronik sorunlarından bıktım usandım şu elektronik sorunlar olmasa çok güzel konforlu bir araç ama artık satıp 2010 sıfır bir 1.4 passat TSI almayı düşünüyorum yakıt tüketimleri hemen hemen aynı son olarak opel almayın aldırmayın arkadaşlar çünkü benim bir opelden sonraki aracım tekrar opel olmayacak ki gözlemlediğim kadarıyla çevremde bir opelden inip diğer bir opele binen görmedim.


Teşekkürler.
sonuna kadar katılıyorum....
2008 yılında sıfır astra h aldım aldıktan 2 ay sonra elektronik problemlerden dolyı defalarca servise gittim ...
aracın kendi kendine farları ve 4 lüleri yanması ,cim modülü v.b elektronik arızalardan bıktım ve aracımı heniüz 4 aylıkken sattım kurtuldum...
yaklaşık 7 aydır toyota corolla kullanıyorum (sıfır aldım )en ufak bir şikayetim olmadı..
opel güzel ve konforlu bir araçtır..
ama son modellerindeki elektronik arızalar çok fazla hemen hemen 10 araçtan 7 sinde arıza oluyor..
heleki astra h ler tam bir fiyasko ;)
bir daha ne opel alırım nede aldırırıım ...
çevremdeki komşularım ve tanıdıklarımın düşünceside bu yönde;)
 

sas_sas

Kayıtlı Kullanıcı
35-İzmir
Katılım
24 Mar 2010
Mesajlar
788
Tepki puanı
12
Puanları
18
Siteyi ziyaret et
Araba almak da, bazen es almak gibi sans isidir..
Ne yazik ki en dogru yontemi henuz hic kimse bulamadi..

Bazen 0 km aracin en iyisi oldugunu dusunuruz ama, o da yeterli olmayabilir.

Ureticiler, saticilar ve servisler ile iliskilerimizdeki haklarimizi tam olarak bilirsek ve bunlari sonuna kadar israrla savunursak onlari disipline etmemiz kolaylasir.

Haklarimiza sonuna kadar sahip cikalim, bikmadan usanmadan..
Bati da bu isler cok daha kolay, ikinci el bile olsa...

Biz de batiya yaklasalim diyoruz, ha gayret..
Tabii sozum yuzunu Batiya cevirenler icin, aksi dusunenler icin degil..
 

tarantula_06

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
61
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
Öncelikle ne Opel alın arkadaşlar nede aldırın çünkü ben bıktım artık.

Ocak ayında garanti kapsamındaki aracımı korna ve direksiyondaki multimedya tuşlarındaki arıza nedeni ile opel - gedizlere başvurdum. Problem cim modülü sökülüp tamir edilip programlandıktan sonra giderildi araç sorunsuz bir şekilde bana teslim edildi. Aracımın garantisi nisan ayında bitti, aynı problem mayıs ayında nüks etti. Gedizleri aradığımda aracın garanti kapsamı dışında olduğunu aracı görmelerinin gerektiğini söylediler bende bir arıza giderildikten sonra dört ay sonra tekrarlanması halinde benden ücret talep etmelerinin mantıksız olduğunu söyledim bir süre tartıştıktan sonra benim için GM'den özel garanti isteyeceklerini söylediler. Aracı servise götürdüğümde bir açığımı yakaladılar 2. yıl bakımını özel serviste yaptırmamışsınız o yüzden özel garanti istemi yapamadıklarını söylediler. Ben onlardan özel garanti istemedim aracın garantisi olsun olmasın bir problem giderildikten dört ay sonra nüks ediyorsa tekrar ücretli yapılması çok mantıksız o zaman bir dört ay sonra tekrar işçilik parası vereceğiz (bu şekilde bunların politikası garantideyken araç tamir et garanti bitince parça değiş) aracı servise her hangi bir problemden dolayı bıraktığımız zaman istediklerini yapıyorlar ister parça değişiyor ister tamir ediyor işine nasıl gelirse biz aracı teslim alırken faturayı görünce şok olmakla kalıyoruz bence her adımda kullanıcıya danışmaları gerekiyor biraz daha şeffaf olmaları gerek ben nereden bileceğim aracıma çıkma bir parçanın takılıp takılmadığını ve son derece memnun olduğum aracımdan bir korna yüzünden vazgeçicem artık opelin elektronik sorunlarından bıktım usandım şu elektronik sorunlar olmasa çok güzel konforlu bir araç ama artık satıp 2010 sıfır bir 1.4 passat TSI almayı düşünüyorum yakıt tüketimleri hemen hemen aynı son olarak opel almayın aldırmayın arkadaşlar çünkü benim bir opelden sonraki aracım tekrar opel olmayacak ki gözlemlediğim kadarıyla çevremde bir opelden inip diğer bir opele binen görmedim.


Teşekkürler.
size hak veriyorum.12 yılda 6 farklı opel kullanan biri olarak söylüyorum.şahsi düşüncem çoğu opel kullanıcısının aklının hayalinin bir köşesinde vw vardır
 

eskikasa

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
7,014
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
garanti kapsamın yapılmış işlemin garantisi olmaması gibi uyduruk bişey olamaz
neticede ayıplı hizmet vermiş tüketici masasına gidip bi danışın 300-350 lira vermeden önce.
 
Üst