Arkadaşlar 3.5 yılını doldurmuş 1.2 easytro aracımı 8-9 gündür kullanmıyordum. Sabah araca bindim herşey yolunda göstergeler tamam viteside N' ye alıp marşa bir bastım ki gıyk gıyk cık cık sesler. Tekrar denedim ama marş basmıyor. İnip kaputu açıp baktım ama herşey yerli yerinde. Sonra aküden şüpelendim ve 7-8 defa ara ara basmadan sonra araç çalıştı ama derin bir oh çektim. Allahtan şanzuman çalışyıor ve boşa almıştım. Sonra aküyü ölçtürmek için daha önce gitmediğim ama yerini bildiğim işlek biryere gittim. Usta cihazı bağladı ve akü gitmiş, 1 saat teybi çalıştır otur içinde gene aynısı yapar dedi sonra inanmazsan bak deyip büyükçe bir şırındayla deliklerden suyu çekti kimisi az kimisi çoktu can çekişiyor bu deyip aküyü değişti. Fakat çıkan GM akü 50A yeni takılan ustanın tavsiye ve beni dinle demesiyle araca 60A Varta takacağım dedi. Sonrada şu araç 1.2 easytronic ama şu 50A akü takılırmı yaw dedi. Neyse akü kesintisi yapılmadan(teyp kodu ve şanzuman için herhalde) yenisi takıldı. Sonra yola çıktım ki aracın sesi azaldı vites geçişleri sanki biraz yumuşadı gibi. Sizden istediğim yorumlar;
-Sorun aküdemiydi acaba?
-50A yerine 60A takılması sorun olmaz değilmi?
-3.5 yıllık GM bitmiş dedi, takılan 60A Varta blue dynemic nasıl bir aküdür?
Şimdiden teşekkürler.
-Sorun aküdemiydi acaba?
-50A yerine 60A takılması sorun olmaz değilmi?
-3.5 yıllık GM bitmiş dedi, takılan 60A Varta blue dynemic nasıl bir aküdür?
Şimdiden teşekkürler.