su eksiltme sorunu

smihci

Yönetici
Başkan
35-İzmir
Katılım
19 Ara 2007
Mesajlar
20,521
Tepki puanı
255
Puanları
83
Siteyi ziyaret et
Hiçbir arabada su eksiltme, kronik bir sorun olarak tanımlanamaz, çünkü devamlı su eksiltme araç motorları için hayra alamet değildir. Mutlaka aracın bir yerinde su kaçağı vardır, araç iyice incelenmeden, su kaçağının yeri bulunmadan çare aramayın derim.
 

fluminense

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Ara 2009
Mesajlar
1,310
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
radyatör tıkayıcılardan uzak durun..radyatördeki çatlaktan evvel motor bloğundaki kılcal su oluklarını tıkayacağından bahsediliyor.kaçak kesin olarak radyatörde ise en iyisi radyatörü değiştirmek olsa gerek.
 

fatih ataol

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Ara 2011
Mesajlar
19
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
radyatör tıkayıcılardan uzak durun..radyatördeki çatlaktan evvel motor bloğundaki kılcal su oluklarını tıkayacağından bahsediliyor.kaçak kesin olarak radyatörde ise en iyisi radyatörü değiştirmek olsa gerek.

kesinlikle hocam,ben bilmeden bi kez kullandım şukur bi soruna yol açmadan kullandım...ama ustalar bir daha koymamamı tavsiye ettiler ve asla bi daha kullanmıyacagım sans her zaman yaver gitmeyebilir...
 

opel_zede

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
106
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
sanırım kaloriferden kaynaklanıyor.

bu radyatör tıkayıcıyı alsam kullansam kaloriferimdeki kaçağı önler mi?
 

semia

Bölüm Sorumlusu
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Nis 2009
Mesajlar
7,097
Tepki puanı
3
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
sanırım kaloriferden kaynaklanıyor.

bu radyatör tıkayıcıyı alsam kullansam kaloriferimdeki kaçağı önler mi?
sanma ile para harcama derim,önce kaçağı bul..bunun için hortumlar devirdaim, ve iç kalorifere kadar ama içeride olsa antifriz kokusu alman lazım..
 

opel_zede

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
106
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bugün dahada emin oldum klimayı açınca dahada eksiltiyor.normalden daha hızlı eskiltiyor.hatta direksiyon altından çok az su bırakıyor.devir yükseldikçe dahada eksiltiyor.fazla kasmaya gelmiyor .

şimdi sanayide söktürüne kadar idareten radyatör tıkayıcısı almak istiyorumda bu tıkayıcı klimadaki ya kalorifer peteğindeki çatlağı tıkar mı bilimiyorum.
 

Emre

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Ara 2007
Mesajlar
7,448
Tepki puanı
14
Puanları
38
Yaş
39
www.chiptuningtr.com
bugün dahada emin oldum klimayı açınca dahada eksiltiyor.normalden daha hızlı eskiltiyor.hatta direksiyon altından çok az su bırakıyor.devir yükseldikçe dahada eksiltiyor.fazla kasmaya gelmiyor .

şimdi sanayide söktürüne kadar idareten radyatör tıkayıcısı almak istiyorumda bu tıkayıcı klimadaki ya kalorifer peteğindeki çatlağı tıkar mı bilimiyorum.

Kalorifer musluğunu tarif ediyorsunuz, kaçağınızın nedeni %90 orası, petek, direksiyonun orada değil, corsada da yolcu tarafında iç kabinde olması gerek.. 25tl lik musluk için tıkayıcılarla uğraşmanızı önermem, zira o maddeyi temizleyemezsiniz. Burada kimse size kullanmamanızı öneriyor. Araç gene de sizin, siz bilirsiniz.
 

fatihkoca

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Ocak 2015
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Oncelikle herkese kolay gelsin benim 11.2004 opel zafiram var 2.0 disel tamirhaneye goturdum su kaciriyor diye ama kacak yeri bulamadilar heryerine baktilar motor haric araba haftada veya 10 gunde suyu bosaltiyor neyden ve nerden kaciriyor suyu yardim ederseniz sevinirim
 

Nobran

Emektar Üye
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Eyl 2013
Mesajlar
1,163
Tepki puanı
256
Puanları
83
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
Silindir kapak contası yanmıştır yada silindir çatlamıştır. Motorunun elden geçmesi gerek.
 

fatihkoca

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Ocak 2015
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Hararet mujurumda tam calismiyor arabayi yarim saat calistirdim oldugu yerde, hararet yerinden kibirdamadi acaba ondanda olabilirmi?
 
Üst