Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Yapabileceğin en iyi şey düşük viteste yüksek devir ile hızlanmak bence. 3. viteste rahatlıkla 110-120 ye çıkabilirsin. Ancak sollamada 5. viteste çok yavaş hızlanırsın. Üşenmeyip 3 veya 4. vitese in ve öyle hızlan.
bendede 1,6 vectra var ayni sorunu yasiyorum cok sagir kaliyo. gecenlerde megan 1,6 surdum o bile cok daha iyi kalkislarda agirligina baktim 1260 kg yani cok yakin birbirine.. neden bukadar fark var anlamiyorum. bagzi arkadaslarinda soyledigi gibi performans degil konfor arabasi olarak gormek lazim.
Bu arada gecen hafta geri geri cikarken Toyota marak bir arabaya arka sag kapisindan vurdum benim arka tamponda parmak ucu kadar boya dokuldu ezik kirik yok. toyotada 250 yt masraf cikti kapi iceri goctu baya simdi buda bir gercekki guvenlik cok iyi
bence arkadas sen hiç bir seyle ugrasma sadece sollarken kucuk vitesle solla zaten bunların vites aralıgı buyuk sonra da vitesi degiştirirsin.. Zaten opel vectra konfor için geniş ve dolgun kasası var..
bende de var 1.6 vectra c günden güne değişiyor bazen yeter diyorum bazen küçük geliyo. ama bu arabanın da 1.6 sı olmasaydı ben alıp binemezdim sizi bilmiyorum.
güvenlik kısmına katılıyorum sonuna kadar ben astra edition la uçtum 200 le takla falan attık defalarca arabadan çıktım yürüdüm sadece muayene oldum. kapılar bile açılıyordu
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.