vectra 2.5v6 vs astra gsi vs astra coupe turbo

alpervectra-B

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Ağu 2006
Mesajlar
207
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar 106 lar tabi dökük olanlardan bahsetmiyorum.1-2-3 viteste gerçekten tehlikeli araçlar bi opele göre hem şanzıman hem ağarlık olarak hafif ve devirli bi motora sahip olması gerçekten değişik bi araç.mühendisler bile inanamamış nasıl yaptık biz bu arabayı die.sağlıklı bi GTİ bi GSİ a 160 a kadar 2-3 boy önde gidebilir.bence bundan normal birşeyde yok bence.ama 160 tan sonra ben şans vermiyorum.biz chipli 320d 210hp,chipli vectra 2,0 turbo falan geçiyoduk chip,eksoz,filtre,timing li 106 ile.
 

JOCCO

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
1,607
Tepki puanı
0
Puanları
36
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar 106 lar tabi dökük olanlardan bahsetmiyorum.1-2-3 viteste gerçekten tehlikeli araçlar bi opele göre hem şanzıman hem ağarlık olarak hafif ve devirli bi motora sahip olması gerçekten değişik bi araç.mühendisler bile inanamamış nasıl yaptık biz bu arabayı die.sağlıklı bi GTİ bi GSİ a 160 a kadar 2-3 boy önde gidebilir.bence bundan normal birşeyde yok bence.ama 160 tan sonra ben şans vermiyorum.biz chipli 320d 210hp,chipli vectra 2,0 turbo falan geçiyoduk chip,eksoz,filtre,timing li 106 ile.

Valla biz niyeti bozduk Alper..:)
 

JOCCO

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
1,607
Tepki puanı
0
Puanları
36
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
hee bu msgı görmemişim.:)
benım bildiğim gsıların 4 u 5 ı çok ıyı(her opelde olduğu uzere)... vtiında 3u ıyıdır...:cool:
Zamanında VTI'la da denk geldim. Vites değişimlerinde kafayı öne çıkarıyorum, 6500d/d den sonra o çıkarıyordu. Ama 4ün sonuna kadar. 4ün sonunda 1 boy attım. Tabi o zaman standarttım tam anlamıyla. Yani o 106'nın standartlığı gibi değil.. ;)
 
Üst