kar lastiği hezimeti

anjelotkral

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
1,089
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
yaklasık 2-3 hafta once almış oldugum lassa snoways era+ kış lastiklerim le aracım ıslak zemınde durmuyor araba habıre pati çekiyor 20kmh ıle frene bastım rahat 5-6 mt fren yaptım nasıl bı sıstemdır bu zaten arka lastıkler yerınde durmuyor
 

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
48
www.engelsizdostlar.com
Aslında benim düşüncem fazlaca talep olduğunda ürünlerin kalitesi düştüğü yönünde. Bire bir yaşadım. Daha önce petlas markasının bir ürününü kullanıyor idim ve 50 000 km kadar yol yaptım sonra markaya güvendim aynının dan bir kere daha aldım almaz olaydım. Frene basmamla cıyaklaması bir oluyor nasip olursa yaza o lastikleri takmayıp yeniden lastik alacağım.
 

anjelotkral

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
1,089
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
walla guvenemıyorum artık vıraja gırerken bıle kaymaya basladı 2. vites nerdeyse 3. vites bile lastik çekiyor kuru ıslak farmketmıyor
 

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
48
www.engelsizdostlar.com
Aykut anlıyorum ben seni dedim gibi şahsen benim yapacağım tek şey kaldı oda yeni lastik almak başka da elimden bir şey gelmiyor aldığım yer arkadaşım oda duruma üzüldü. Ve lastik hatası olsa değiştirecek ama sadece ciyaklıyor diye de değiştirmesi de mümkün değil. Kaldı elimde anlayacağın.
 

RespecT

Editör
Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
3,105
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Bahsettiğin kadar yol tutuş sorunu normal değil.Lastikler yönlü mü ? Yönleri doğrumu ? Basınç değerleri normal mi ?
Ayrıca en önemli konu:
Lastiğin kalıptan ayrılması için kalıplamada yağlayıcı tarz kimyasallar kullanılır.Kısacası yeni lastiğin yüzeyi 300 km kullanımdan sonra gerçek özelliğini gösterir.Hatta bu 300 km buz-kar üstünde değil normal bir sürtünme düzeyine sahip yol koşulunda yapılmalıdır.
 

ndipi

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Haz 2009
Mesajlar
21,572
Tepki puanı
9
Puanları
38
Yaş
48
www.engelsizdostlar.com
Bahsettiğin kadar yol tutuş sorunu normal değil.Lastikler yönlü mü ? Yönleri doğrumu ? Basınç değerleri normal mi ?
Ayrıca en önemli konu:
Lastiğin kalıptan ayrılması için kalıplamada yağlayıcı tarz kimyasallar kullanılır.Kısacası yeni lastiğin yüzeyi 300 km kullanımdan sonra gerçek özelliğini gösterir.Hatta bu 300 km buz-kar üstünde değil normal bir sürtünme düzeyine sahip yol koşulunda yapılmalıdır.

Bak Emre bunu bilmiyordum sayende bir şey daha öğrendim.
 

miralay

Kayıtlı Kullanıcı
41-Kocaeli
Katılım
2 Ocak 2010
Mesajlar
723
Tepki puanı
7
Puanları
18
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
kar lastiğinin yapım aşamasında ki compound denen malzemede 5 C' altında daha iyi yol tutuş için katılan kimyasallar var.Kar lastiği demek yağmurlu hava da ve ya bir su birikintisinde daha iyi bir yol tutuş vereceği anlamına gelmiyor. Kar lastiği 5 C' nin altında ki havalarda diğer lastikler gibi donma ve büzülme olayı yaşamıyor.Halkımızda yaygın gözüken bir olay var hani karlı havalarda lastiğin havasını indirme gibi.Bu 4 mevsim lastiklerin soğuktan sertleşmesi ve donma olayından dolayı yola yayılması için yapılıyor. Sizin yaşadığınız sorun için umarım yardımcı olur bu bilgiler.
 

bacadir68

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Eyl 2007
Mesajlar
7,785
Tepki puanı
11
Puanları
38
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
Kış lastiği...


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
Üst