Kurum Mu Temizletiyim Carbon Clear Mi ?

LND

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Eki 2006
Mesajlar
8,672
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
kapagı taşlayıp kurumu tamizlemişlerdir de silindir 2 ateşleme arızasıyla kurumu temizlemenin ne ilişkisi olabilirki?
hemde 1.5 yıl önce yapılan bir işlemin...
 

joniyev

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
29
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
kapagı taşlayıp kurumu tamizlemişlerdir de silindir 2 ateşleme arızasıyla kurumu temizlemenin ne ilişkisi olabilirki?
hemde 1.5 yıl önce yapılan bir işlemin...

"Silindir 2 ateşleme başarısız" hatasından tekrar silindirlerde ve Sübaplarda kurum olduğu anlaşılmıyor mu ?bu başarısız ateşlamenin nedeni kurumdan değil mi ? 2 no'lu bujide de siyahlık vardı.Sizce bu " silindir 2 ateşleme başarısız " hatası neden olur ?
 

ustaların ustası

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
4
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
"Silindir 2 ateşleme başarısız" hatasından tekrar silindirlerde ve Sübaplarda kurum olduğu anlaşılmıyor mu ?bu başarısız ateşlamenin nedeni kurumdan değil mi ? 2 no'lu bujide de siyahlık vardı.Sizce bu " silindir 2 ateşleme başarısız " hatası neden olur ?

elbette aracında kurum var neden diye sorarsan taşlama ile kurum hiç bir zaman çözülmez rektefiyeciler ve ustalar kızsada durum bu.
öncelikle kurum nerede oluşuyor ve dişarıdan ulaşılabiliyormu ???????????



bu nu iyi düşünün ona göre karar verin
 

OpelTeam

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
122
Tepki puanı
0
Puanları
16
www.atolyebukalemun.com
arkadaşım bu konuda yapabileceğin en doğru şey sibopları taşlattırmak başka hiç birşey çözüm olmuyor carbon temizliği yetersiz kalıyor onun faydası anca belli kilometrelerde devamlı yaptırmak ve birikimi fazlalaşmadan atmak ancak kilometren nedir bilmiyorum ama 55 60 bin gibiyse taşlattıracaksın yalnız rektifiye taşlamasından sonra yapılan yerde tekrar sibop alıştırma macunu ile dahada ince bir alıştırma yapılmalı ozaman sağlıklı oluyorancak biz defalarca yaptığımız için biliyorum artı silindirde mesela 2 silindirdeki vuruntu arızasında o silindir ateşlemesi ve yakıtı beyin tarafından kapatılır teklemede ondan oluşur...saygılar
 

joniyev

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
29
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
arkadaşım bu konuda yapabileceğin en doğru şey sibopları taşlattırmak başka hiç birşey çözüm olmuyor carbon temizliği yetersiz kalıyor onun faydası anca belli kilometrelerde devamlı yaptırmak ve birikimi fazlalaşmadan atmak ancak kilometren nedir bilmiyorum ama 55 60 bin gibiyse taşlattıracaksın yalnız rektifiye taşlamasından sonra yapılan yerde tekrar sibop alıştırma macunu ile dahada ince bir alıştırma yapılmalı ozaman sağlıklı oluyorancak biz defalarca yaptığımız için biliyorum artı silindirde mesela 2 silindirdeki vuruntu arızasında o silindir ateşlemesi ve yakıtı beyin tarafından kapatılır teklemede ondan oluşur...saygılar

Arkadaşım ,Açıklamaların için teşekkürler..Benim aracım 2001 Astra Elegance,şu anda 34.000 km de taşlattırmayı yaptıralı 5.000 km oldu.Aracta tekleme oluyor,motorda titreme rampalarda gaza bastığım zaman ,motor elekkronik ışığı yanıp sönüyor,güç kaybı oluyor,şehir içi kısa mesafe kullandığım için herhalde sürekli kurum oluşuyor ! ilk taşlattırmadan 5.000 km sonrasında tekrar sübabları taşlattırmak istemiyorum ..tekrar mororu indirttirip 4-5 gün araçsız kalmak istemiyorum,çünkü başka bir şehirden Ankara'ya gelip yaptırmam gerekiyor.Selamlar ! İyi Çalışmalar !
 

ustaların ustası

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
4
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
arkadaşım bu konuda yapabileceğin en doğru şey sibopları taşlattırmak başka hiç birşey çözüm olmuyor carbon temizliği yetersiz kalıyor onun faydası anca belli kilometrelerde devamlı yaptırmak ve birikimi fazlalaşmadan atmak ancak kilometren nedir bilmiyorum ama 55 60 bin gibiyse taşlattıracaksın yalnız rektifiye taşlamasından sonra yapılan yerde tekrar sibop alıştırma macunu ile dahada ince bir alıştırma yapılmalı ozaman sağlıklı oluyorancak biz defalarca yaptığımız için biliyorum artı silindirde mesela 2 silindirdeki vuruntu arızasında o silindir ateşlemesi ve yakıtı beyin tarafından kapatılır teklemede ondan oluşur...saygılar[/quote

Yukarıda belirttigin gibi hala siz babalarımızın yaptıgı şekildemi çalışıyorsunuz
karbon elle çözülmez yeterince dogru degil .birde karbonla -kurum ayrı şeylerdir
bu konuda bayagı eksiklikler var .bg ile sorun kesin olarak çözülmektedir. eğer
teretdütleriniz varsa her şekilde çözmek için elimden geleni yaparım yeterki bana ulaşın.....
 

joniyev

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
29
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ankara'da "Carbon Clear " ve "bg "ile kaliteli kurum temizliği yapan yer ve maliyetleri hakkında bilgi almak istiyorum,bu konuda yardımcı olursanız sevinirim..Saygılar !
 

brqcorsa

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Eyl 2007
Mesajlar
725
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
istanbul opel odak'ta carbon clean yaptırdım topkapı'da. araç 41000kmdeyken yapıldı.alt devirlerde cok cansızdı araç.yaptırdıktan sonra rahatlama oldu gaza tepki hızlandı.85milyona yetkili serviste yapıldı çok memnunum. 15-20bin km de bir yaptırıldıgı takdirde yararlı oluyomuş.
 

Tuluhan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Haz 2007
Mesajlar
293
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
peki arkadaşlar benim araba cors c 60binde ve daha hiç egr falan sorun çıkarmadı..bende yaptırsammıkii gerk varmıdır size
 

ustaların ustası

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
4
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ankara'da "Carbon Clear " ve "bg "ile kaliteli kurum temizliği yapan yer ve maliyetleri hakkında bilgi almak istiyorum,bu konuda yardımcı olursanız sevinirim..Saygılar !

BG konusunda şimdilik doguş ve kia grupların da var .ankarada özel servis konusunda en kısa zamanda sizleri bilgilendiririm .

bg kullan araçtan yüksek performans al........... mutlu ol

saygılarımla
 
Üst