Opel insignia

  • Konuyu başlatan aykal
  • Başlangıç tarihi

UMUT

Kayıtlı Kullanıcı
35-İzmir
Katılım
26 Mar 2008
Mesajlar
4,864
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
cumartesi günü geliyor galiba 1 adet opel arkas ksk ye... 1.6 turbo 180 hp lik model... gidip göreces nihayet...
 

ynsak

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Kas 2008
Mesajlar
663
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
tabiki 2.0 CDTİ 190hp çift turbo olan dizelide unutmamak lazım Saab 9-3de kullanılan sistemden bu motorda nisan ayı gibi gelecekmiş
 

ynsak

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Kas 2008
Mesajlar
663
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
opel_insignia_opc-5626-56-400x0.jpg


OPC adına kamufulaj hariç tek resim diyebilirim
 

ynsak

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Kas 2008
Mesajlar
663
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
1.6 115HP olan Edition donanımlı olanı 45-46bin ytl'den başlayacak.En düşük donanımlı olan selection yani essentia türkiyeye gelmiycek.Edition, Sport ve Cosmo
 

UMUT

Kayıtlı Kullanıcı
35-İzmir
Katılım
26 Mar 2008
Mesajlar
4,864
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
1239.jpg

Nefes kesen tasarım ve öncü teknolojileriyle yeni Opel İnsignia sedan ve hatchback modellerinin uluslararası lansmanı Salzburg’da gerçekleşti.

2009 yılının Şubat ayının ortalarında İnsignia’nın Türkiye pazarına sunacağı yedi değişik motor seçeneği ve farklı modelleri otomobilseverler için Opel bayiliklerine varmış olacak.


1.6 XER 115 HP (6 ileri manuel şanzıman)
1.6 LET 180 HP (6 ileri manuel şanzıman)
2.0 NHT 220 HP (6 ileri manuel ve otomatik şanzıman)
2.8 NET 260 HP AWD (6 ileri otomatik şanzıman) (Adaptif 4x4 standart)
2.0 DTJ 130 HP (6 ileri manuel ve otomatik şanzıman)
2.0 DTH 160 HP (6 ileri manuel ve otomatik şanzıman)
2.0 DTR 190 HP (6 ileri otomatik şanzıman)

Insignia’nın zarif tasarımı, heykeltraşlık sanatıyla Alman değeri buluşması olarak özetlenebilir. Insignia ile birlikte Opel iç mekandan hiçbir ödün vermeden üst-orta sınıf sedan sınıfına spor coupé tasarımını başarılı bir şekilde uyguladı. Tüm bunların yanında İnsignia ekonomik, dinamik, aerodinamik ve akustik özellikleri ile çok etkileyici . Hem hatchback hem de sedan modellerinde tam olarak 4.830 mm uzunluk ve 2.737 mm dingil mesafesi mevcut.

Hepsi Euro 5 emisyon standartlarını karşılamakta ve manuel veya otomatik altı-ileri şanzıman ile sunulmaktadır. Dört benzinli motor dört silindirli bir 115 hp’den 260 hp’lik bir V6’ya kadar çeşitlilik göstermektedir. Insignia için özel olarak geliştirilmiş üç yeni direkt enjeksiyonlu turbo dizel 2.0 litrelik bir hacme sahiptir. 110’dan 160 hp’ye kadar çıkış ve 260’dan 350 Nm'ye kadar değişen harika bir tork sunmaktadır. Tüm kombinasyonlarda birbirine yakın düşük CO2 emisyonları vardır. Yakın gelecekte özellikle çok düşük yakıt tüketimi ve CO2 emisyon seviyeli bir ecoFLEX eklenecektir. Üstün süspansiyonu, tamamen yeni ergonomik koltukları ve çok sayıdaki saklama bölmeleriyle, Opel’in yeni üst modeli, uzun yolculukları rahat ve zevkli hale getirmek için tasarlanmıştır.

Yeni Insignia aynı zamanda Opel’in çok sayıdaki öncü teknolojik yeniliklerinin sahnelendiği bir modeldir. Yeni Opel Eye kamera sistemi yol işaretlerini hem okuyabilmekte, hem de hafızaya alabilmektedir ve bunun yanında istemeden yol dışına doğru giden sürücüleri uyarmaktadır. Hot Shot ısıtmalı yıkama sıvısı, kış sürüşünün zorluğunu azaltmakta ve yazın da ön camı temiz tutmanıza yardımcı olmaktadır. Daha da geliştirilen Sürüşe Duyarlı Ön Farlar da (AFL) sürüş güvenliğini önemli ölçüde arttırmaktadır.

Tamamen yeni Insignia başlangıçtan itibaren önden çekişli ve dört çekişli olarak sunulmaktadır. Sofistike Duyarlı 4X4 sistem’in proaktif, anında tork dağılımı hem sürüş istikrarı, hem de optimal çekiş ve dinamik çalışma performansı sağlamaktadır.

Dört çekişli Insignia’da, Adaptif Denge Teknolojisine sahip FlexRide mekatronik şasi sistemi, aracın sürekli olarak hakim sürüş koşullarına uyarlanmasına yardımcı olmakta ve ayrıca sürücülerin kendi ruh hallerine uygun ayarları seçmelerini sağlamaktadır. FlexRide önden çekişli versiyonda da mevcuttur.

Insignia hatchback 500 ile 1465 litre arasında etkileyici bir bagaj bölmesi hacmi sunmaktadır ve yükleme alanı olarak arka koltuk sırtlığında bir ski-hatch açıklığına sahiptir. Bu model, hatchback’lerin geleneksel olarak orta boy araç sınıfında piyasada önemli bir paya sahip olan Britanya ve Fransa gibi pazarlar için özellikle önemlidir. Opel tüm Avrupa’da satışların bu iki model arasında eşit olarak bölünmesini beklemektedir.

Insignia’nın Öncü Teknolojilerine genel bakış

Sınıfının En Aerodinamik Aracı


0.27 sürtünme katsayısı ile sınıfındaki en iyi sürtünme katsayılarından birine sahiptir. Bu da, İçeride daha sessiz bir sürüş keyfi, Düşük yakıt tüketimi ve Etkili yol tutuşu sağlar. Insignia’nın böylesine iyi bir sürtünme katasıyının ardındaki sebep 4 kapılı bir Sedan otomobil olmasının yanısıra aynı zamanda sportif bir karaktere sahip olması. Bu sportif karakterin ortaya çıkmasında bazı ince tasarım detayları var.

- “Kanat” şeklinde gündüz farları
- Yenilenen Opel Logosu
- “Bıçak” şeklindeki kapı çizgis
- Geniş çamurluklar ve büyük jantlar
- Entegre bagaj spoyleri
- Sportif Egzos Boruları

Flexride Şasi Sistemi

Sınıfının en gelişmiş şasi teknolojisidir. Koşullar ne olursa olsun bu şasi sistemi olası en iyi gövde kontrolünü ve yol temasını size temin eder. Flexride Normal mod, Tour modu ve Spor mod olmak üzere 3 farklı sürüş deneyimi sunuyor.

Bu sistem süspansiyonlara, direksiyona, gaz pedalına, vites ayarlarına, farlara ve gösterge paneline müdahale ederek sürüş sırasında güvenliğinizi ve sürüş keyfinizi maksimum düzeye çıkarır.

Adaptif 4x4

Sınıfının en gelişmiş 4 teker çekiş sistemidir. “Tork Transfer Ünitesi” (TTD) ön ve arka tekerlekler arasındaki güç dağılımını elektronik olarak kontrol ederken aynı zamanda gerekli durumlarda “Limitli Elektronik Diferansiyel Dağılımı Ünitesi” (eLSD) arka tekerlerin kendi içerisindeki güç dağılımını ayarlıyor.

Bu sistem ile Flexride Şasi sistemi standart geliyor ve dileyen sürücüler daha sportif bir sürüş için Flexride’ın yardımı ile araçlarını daha sportif bir sürüş için yol bilgisayarından arkadan itişli hale getirebiliyor.

Geliştirilmiş Sürüşe Duyarlı Ön Farlar

Otomotiv sektöründeki en gelişmiş far sistemidir. Insignia hıza, hava koşullarına, yol koşullarına, direksiyon hareketlerine, sinyal lambasına ve sürücünün aracı kullanma şekline göre 9 farklı aydınlatma modunu otomatik olarak ayarlıyor.

Gündüz

Kanat Şeklindeki LED gündüz farları ile gündüz aydınlatması

Gece
Yaya Aydınlatması : 30km hıza kadar
Şehir ve Yaya Aydınlatması: 30km – 50km arasında
Çevre Yolu Aydınlatması: 50km – 100km arasında
Otoban Aydınlatması: 100km üzerinde
Kötü Hava Aydınlatması: Silecekler devreye girdiğinde
Dinamik Viraj Aydınlatması: Virajlarda
Kavşak Aydınlatması: 40km hızın altında kavşaklarda
Uzun Far Asistanı: Uzun farlar açıkken karşıdan gelen ve öndeki araçların otomatik olarak algılanması ve kısalar geçilmesi

“Opel Eye” Ön Kamera Sistemi

Hız ve Sollama Tabelalarını Tanıma Sistemi
Şerit Değiştirme Uyarı Sistemi

Ergonomik Spor Koltuklar


Sınıfının tek ortopedik koltukları Insignia’da. Bu koltuklar Sport modeli ile standart olarak sunulacak.

- Diz ayarı
- Sırt ayarı
- Yükseklik ayarı
- Beşik ayarı
- Minder ayarı (diz altını desteklemek için)
- Sadece Insignia’da ortopedik standartları yakalamak için, yükseklik ve derinlik ayarlı bel desteği
- Ve 4 yönlü aktif koltuk kafalıkları
- Deri seçenek ile koltuk soğutması ve koltuk ısıtması

Navigasyon Sistemi


Türkiye haritası entegre Navigasyon sistemi bu sınıfda ilk defa Insignia’da olacak. Bu sistem aynı zamanda “Turn Push” kumanda sistemi ile gelecek
 
Üst