Otomatik vites sevenler derneği

opc line

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
3,852
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
51
Siteyi ziyaret et
canlarim güzel arkadaslarim tartismayalim paylasalim lütfen..hepimiz birseyleri paylasmak icin burda degilmiyiz.. birbirimizi rencide edecek sözler sarfetmeyelim lütfen..
 

Adanalı Koray

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Haz 2009
Mesajlar
183
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
benim oldsmobile aksarayda adanaya kadar yola gerek yok. Hemde 80 plaka, ama özledim yav, yaz geldi ondanmıdır nedir.


yazin zevkli oluyor benim tavan dişi beyaz birayla siliyorum onu sünger eşliğinde...yaniyor beee....temmuz 11 de uçuyorum adanaya 12 akşami v6 sesi dinlesin asfalttt
 
S

sozberk

Bilgi Girilmemiş
Arkadaşlar bu otomatiğin her şeyi ayrı bir zevk. dört gündür seminerdeyim. seminer verilen yer tepede kalıyor. tepeye yaklaşınca alıyorum brinci vitese. yine seminer bitip ayrılırken inişin başında alıyorum birinci vitese. frene dokunmadan iniyorum aşağıya. adeta tekerleklerin yere yapışarak aracın eğeime tutunuşuna bayılıyorum. seminerden sonra zevk için gidecem oralara.
 

O.A.G

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Şub 2009
Mesajlar
1,966
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Furkan, yazı yazmış olmak için çok farklı konulara değinmişsin ve farkında olmadan ağır konuşmuşsun. İnsanlar kendi bütçelerince araba alabiliyorlar. Ne demek yani: "11 milyar verip Vectra almayı bizde biliriz."lafı? Gerçekten ayıp. Buraya satırlarca yazı yazıpta kafa yormaya bile değmez. Mustafa'nın son mesajındaki sözüne katılıyorum ve bence de konu kapansın artık diyorum. Eşek, eşek olduğu için eşek. 1.9 JTD lütfen birgün gelsin ışıklarda yanımdan hızlı geçsin bende kafayı yiyim. Sonra Laguna'yı satıyım "Doblo" alayım.
abicim meseleyi siz büyüttünüz.aracı yerden yere vuruyorsunuz,sonra sizin araclarınıza gelince tık yok.polat abi dobloyla ilgili birşey yazıyor,sen hemen bırak şu dobloyu ona araba denmez eşşek gibi araba v.s gibi sözler söylüyorsun.yazınca biraz karşınızdakini düşünerek yazın lütfen,şimdi misal ben forumdan birine eşşek gibi araban var altındaki cd olsa ne yazar elegance olsa ne yazar gibi sözler söylersem olur mu?
ben aracımın eksilerini yazayım buraya,sonra bilmeden,binmeden yorum yapıyorsunuz!
-aracta abs ve ebd var,ancak fren yok:Dyani ani duruşlar yapmanız için alışmanız lazım.
-lastik ebatları küçük.
-araç sınıfının belkide en çok savuranı çok savuruyor,kavşaklarda bile arkayı atacakmış gibi oluyor,paranoya oluyorsunuz bir müddet sonra:D
-arka makas oldugu için arkada oturan yolcular,bana göre biraz,anneme göre aşırı fazla:Drahatsız ediyor..
-dizel oldugu için ses biraz fazla,jtd oldugu için daha fazla multijete göre.
-1910 cc oldugu için vergi 2000 cc sınıfına giriyor ve vergi fazla.
-aracın kasası bence güzel,çin kasalarını aratmıyor,orta düzeyde..
yol tutuş demiştin; güçlendirilmiş süspansiyon sadece viplerde:)

bu kadar,bir daha aracımı kötülemeye kalktıgınızda burak abicim bu sayfayı açıp bakın lütfen,boşuna ellerinizi yormayın.
 

chevypolat

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
1,597
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
benim hayalimdeki araç,95 vectra gt mükemmel birşey..
vectra b1 yaramaz..
polat abicim bu aracın piyasası normalde 11 13 arası değişiyor,turbo sorunu yaşarsın demiştin,benzinlilerde turbo sorunu aşılabilir birşey mi?yani dizel turbosu gibi alışılmış bişeymidir,yoksa daha mı maliyetli olur?

bak burda bir yanlış anlaşılma olmasın, a kasa gtler turbo değil. ama sen turbo atayım diyorsan 1500 den başlar 10,000 e kadar gider alacağın güce göre. az para harcamak demek sık sık şanzıman kırman yada başka şeyleri kırman demek.

ben mesela calibra turbo motor şanzımanı atmayı düşünüyorum, yada en azından otomatik olması lazımsa 3,0 3,5 motora takılmış otomatik. çünki üstündeki şanzıman 150 beygirden sonrasında kırılır. ama ben 220 beygir takacağım için normalde 250 beygire kadar dayanan şanzıman olmalı buda en ucuz ve kolay büyük motorlu arabadan çıkanlar olur.

izmitde bir arkadaşa gsi sine 0,7 barda 2 kere şanzıman indirdim diye şikayet edince F28 şanzımanı taktırttım. 3 senedir tık yok maaşallah.

belki tepki oluşturucak ama bence türkiyede her türlü tuning uygulaması aşırı derecede pahalı. imkanlar mevcut ama kullanılmıyor. ya bir yay 300 tl olurmu sence. yada yan sanayi angel far orjinal farınla aynı fiyat hatta daha pahalı olabilirmi.

benim tam toy zamanımda mustangı bedava verseler almazdık. parçasını 1 kişi getiriyordu ve çok pahalıydı. şimdi hurdasını kapışıyorlar. bi film çıkıyor herşey değişiyor. tuningdede öyle bence.
bu işler rayına oturana kadar uydurukculukla, risksiz işlerle devam edip milletin 2,7 motordan çıkardığı 836 beygir videolarını seyrederek gezeriz.
 

chevypolat

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
1,597
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
ya varya inan pişman ettiniz doblo dediğime, yani en azından bize yakışmıyor.

lütfen doblo işini kapatalım.
furkan yaşın gereği hevesini anlıyorum inan ama abinlere karşı biraz saygı, en azından yaşlarına senden rica ediyorum.
sende yaşın ilerlediğinde zevkin motordan başka yönlere kayıcak, abinlerde durum öyle şuanda. güvenlik konfor sorunsuzluk onların arabalarda aradığı özellikler. anlayışla karşılaman gerekir.

ve diğer arkadaşlarda furkanın 18 yaşında olduğu düşünerek hevesinin kalkışda yada performansda olduğunu bilerek, meraklı bir kardeşimizin hevesini kırmadan cevap yazarsak güzel olur.

başkan ben sana ne diyim, ortalık karışık sen arabanı övüyon alemsin yaaa. adresini ver bana bi, omegayı dayayım tamponuna.

hadi güzel arkadaşlarım konuyu kapatıp bir soruyla devam edelim.
OTOMATİĞİNİZ NE YAKIYOR?
 

karabek

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
1,837
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
benim astra g 330 gibi yakıyor polat abi bise sormak istiyorum sana her vites geçisinde özellikle D ve N arasında mandal kullanmalımıyız bazıları kullanmıyor bu mandalı nasıl kullanacam anlatabilir misin
 

burak loves opel

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
6,899
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Sadece P ve R ye geçerken mandal kullanılıyor(risk yaratacağı için). Diğerlerinde kullanmanıza gerek yok. Saygılar.
 

chevypolat

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
1,597
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
benim astra g 330 gibi yakıyor polat abi bise sormak istiyorum sana her vites geçisinde özellikle D ve N arasında mandal kullanmalımıyız bazıları kullanmıyor bu mandalı nasıl kullanacam anlatabilir misin

mandal sadece güvenlik için. D N arasında gerek yok zaten kendide geçer. mandalsız geçiyorsa tehlike yoktur ama mandal bozulmaz değil.

P den çıkarken mandal ister
R den P ye ister N ye istemez
N den R ve D ye geçerken ister
D den istemez.

motor yüksek devrinde iken D 3 2 1 e geçirmek iyi değildir. evet motor freni için iyi ama şanzımandaki yağ 3000 le dönerken siz birden 2-3 vites düşüp 5000 e zorlarsanız tüm sistemde şok etkisi yaratır. yağı yabana atmayın çok kuvvetlidir. motorla şanzımanı birbirine bağlayan sadece yağdır.
 
Üst