Prins LPG -- 1.4 Turbo LPG Montajı (Sübap Korumalı)

delikadir24

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
300
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
599330_430826673618839_1851653290_n.jpg

600695_430826716952168_1267361843_n.jpg

229991_430826763618830_1390769412_n.jpg

601040_430826813618825_1987443507_n.jpg

185093_430826866952153_746344302_n.jpg

198275_430826890285484_1011674614_n.jpg

600748_430826926952147_1989281755_n.jpg

556174_430826973618809_887656894_n.jpg

179522_430827040285469_755073561_n.jpg

544970_430827086952131_998412690_n.jpg

550486_430827130285460_1421192982_n.jpg

551709_430827146952125_1896500588_n.jpg

550723_430827173618789_1080386430_n.jpg



ALINTI :DONANIMHABER.COM
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opel Astra Insignia ve Chevrolet Cruze Araçlarda Sorunsuz LPG Keyfi​

Opel Astra Insignia ve Chevrolet Cruze marka araçların subapları daha hafif olması nedeniyle magnezyum alaşımlı malzemeden imal edilmiştir. Daha seri çalışan motor, daha az yakıt tüketimi, daha düşük egzoz emisyon değerleri elde etmEk amacıyla kullanılan magnezyum alaşımlı sübapların tasarımında yanma odasında benzin kullanımı göz önünde bulundurulmuştur. Bu araçların lpg’ye dönüşümü sonrasında; yüksek hızda çalışan sübaplara ve seri motora aynı hızda cEvap verebilecek gelişmiş bir LPG sistemi kullanılmaması, doğru yazılım ayarlarının yapılamaması durumunda karışım oranları doğru ayarlanamamakta ve yanma odasında ısı artışına neden olmaktadır. Buna ilaveten LPG’nin yanması sonucu yanma odasında benzine göre daha yüksek ısı ortaya çıkarmasıda göz önüne alındığında, bu araçların subap ve subap yataklarında, yalaşık olarak 20.000-30.000 km sonra ısıya bağlı deformasyonlar ortaya çıkMaktadır.

Ay Otogaz olarak Opel Astra & Insignia ve Chevrolet Cruze marka araçlarda dünyanın en hızlı enjektörlerini kullanan ve sisteme benzinle aynı çalışma hızında cevap verebilen Prins VSI2 sistemini kullanmaktayız. Karışım oranını benzinle birebir aynı ayarlamak amacıyla araca OBD cihazıyla bağlanıp, farklı devirlerde ve farklı yol şartlarında yol ayarı yapmaktayız. LPG’nin yanması sonucu oluşan yüksek ısıyı bertaraf etmek için ise sisteme Valve Care subap koruma sistemini ilave etmekteyiz. Valve Care Subap Koruma sisteminde koruyucu sıvı sayesinde LPG ile yanma sırasında subaplarda koruyucu film tabakası oluşmakta, bu da subapların direncini arttırmakta ve aşınmaları önlemektedir.

http://www.ayotogaz.com/?page_id=3189
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Arkadaşlar fikirleriniz bekliyorum ?
 

Tolga KARACA

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
9,709
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Ynt: Prins LPG -- 1.4 Turbo LPG Montajı (Sübap Korumalı)

Çok iyi görünüyor, detaylar hakkında bilgisi olan arkadaşlar farklı yorumlar getirebilirler..
 
U

UNS

Bilgi Girilmemiş
Ynt: Prins LPG -- 1.4 Turbo LPG Montajı (Sübap Korumalı)

Başarılı olmuş... 045thumbsup
Bunun haricinde benim asıl dikkatimi çeken motorunuz sanki standarda göre daha çok kablo, aparat vs içeriyor...
Aku kısmı ornegin çok yogun geldi bana... :)
 

yildirim451

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
177
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
Ynt: Prins LPG -- 1.4 Turbo LPG Montajı (Sübap Korumalı)

Hayırlı olsun. gerçi ben lpg taktıracağıma dizel alırdım .
 

Tolga KARACA

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
9,709
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
45
Siteyi ziyaret et
Ynt: Prins LPG -- 1.4 Turbo LPG Montajı (Sübap Korumalı)

Aracın tüketiminden memnun olmasam, Lpg sisteminin %100 uyumlu olacağını bilsem ben de taktırırdım, bu aracın kullanım keyfinden vazgeçmem için alacağım dizelin çok iddialı bir üretim olması gerekir.
 

delikadir24

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 May 2012
Mesajlar
300
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
Ynt: Prins LPG -- 1.4 Turbo LPG Montajı (Sübap Korumalı)

Tamam aracımız fazla yakmıyor belki ama benzin çok pahallanacak deniyor lpg alternatifleri düşünmek lazım gibi. Bu sistemde sübap erimesinin olmadığını yazmışlar ve garantiliymiş. Ancak maliyet göremedim ne kadar acaba ?
 

O simdi asker

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
693
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
Ynt: Prins LPG -- 1.4 Turbo LPG Montajı (Sübap Korumalı)

Nüfus müdürü abimizin 1.6T insigniası şu anda 104bin km de..km ortalama 25binde iken prins VSI2 yağlamalı sistem takıldı inanın benzinden ayırt edemezsiniz ki aracın subaplarında felanda herhangi bir sorun yok..performans ve ekonomi aynı anda daha ne olsun arkadaslar..alacağım araca bende taktırma niyetindeyim içim rahat çünkü.. greatt

Eminim takılan bu araçtada her hangi bir problemle karşılaşılmayacakır.Keyifli sürüşler.. okkk
 

YSF1

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Tem 2012
Mesajlar
45
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
Ynt: Prins LPG -- 1.4 Turbo LPG Montajı (Sübap Korumalı)

Eninde sonunda atmosferikler gibi Turbo benzinlilerdede lpg yaygınlaşacak. Artık otomotiv firmaları tamamen düşük hacim yüksek güç üreten turbo beslemeleri motorlara dönüyor, yavaş yavaşda atmosferik üretimleri banttan kalkmaya başladı. Bikaç seneye özellikle avrupa araçlarda göremiycez sanırım. O yüzdende lpg firmaları, hergeçen gün bu teknolojik gelişime ayak uydurmak için çalışıyorlar. Zamanla daha sorunsuz ve yaygın ürünler çoğalır kanımca.
 

onur1982

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Haz 2012
Mesajlar
112
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Ynt: Prins LPG -- 1.4 Turbo LPG Montajı (Sübap Korumalı)

Fiyat hakkında bilgi alabilirmiyiz acaba?
 

lt818

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Tem 2011
Mesajlar
285
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
Ynt: Prins LPG -- 1.4 Turbo LPG Montajı (Sübap Korumalı)

YSF link' Alıntı:
Eninde sonunda atmosferikler gibi Turbo benzinlilerdede lpg yaygınlaşacak. Artık otomotiv firmaları tamamen düşük hacim yüksek güç üreten turbo beslemeleri motorlara dönüyor, yavaş yavaşda atmosferik üretimleri banttan kalkmaya başladı. Bikaç seneye özellikle avrupa araçlarda göremiycez sanırım. O yüzdende lpg firmaları, hergeçen gün bu teknolojik gelişime ayak uydurmak için çalışıyorlar. Zamanla daha sorunsuz ve yaygın ürünler çoğalır kanımca.
+1  045thumbsup
 
Üst