Selde zarar gören Hyundai lere ücretsiz onarım
Kaliteli hizmeti ve müşteri memnuniyetini kendine öncelikli ilke edinen Hyundai, bir kez daha müşterilerinin yanında olduğunu ispatladı.
Hyundai, İstanbul ve Trakya Bölgesinde yaşanan doğal afet nedeniyle araçları zarar gören müşterileri için Servis Destek Kampanyası isminde özel bir kampanyayı uygulamaya başladı. Hyundai bu kampanya dahilinde kaskosu olmayan araçlara ücretsiz onarım imkanı sunuyor.
Servis Destek Kampanyası 16 - 30 Eylül 2009 tarihleri arasında, İstanbul ve Trakya Bölgesinde sel felaketinden mağdur olan tüm Hyundai araçları için geçerli olacak.
Kaskosu olmayan veya sigorta poliçesi kapsamında sel (doğal afet) yer almayan Hyundai müşterilerinin araçları, kampanyaya katılan yetkili servislerde parça ve mekanik kaporta-boya dahil olmak üzere tüm işçilikler ücretsiz olarak sağlanacak. Bu kapsamda, araçtaki parça ve işçilik olarak toplam hasar bedelinin, aracın kasko sigorta değerinin yüzde 50 sini aşmayacak şekilde olması aranacak. Kaskosu olan araçlarda ise, tüm parça ve işçiliklerde yüzde 30 oranında indirim sağlanacak.
Hyundai, İstanbul ve Trakya Bölgesi nde Yetkili Servislerinde yaptığı bu çalışmaların haricinde, bu bölgede bulunan büyük alışveriş merkezlerinin açık otoparkında özel kontrol alanları kurdu. Araçlarında problem olan müşteriler, bu alanlardaki Hyundai yetkili teknisyenlerine araçlarını ücretsiz olarak kontrol ettirip, gerektiği durumlarda en yakın yetkili servise yönlendirilecek. Bu sayede, selden dolayı mağdur olan Hyundai müşterilerinin araçlarına en kısa sürede müdahale edilip, sorunların doğru şekilde çözümlenmesi sağlanacak.
Hyundai mağdur olan tüm müşterilerini, bu kampanyadan yararlanmaları için kampanyaya dahil olan Yetkili Servislerine bekliyor. Kendilerine en yakın yetkili servisi öğrenmek isteyen tüketiciler, www.hyundai.com.tr adresine başvurabilirler.
Kaynak: http://www.otomobilal.com/Haber/1_manset/292_selde_zarar_goren_hyundai_lere_ucretsiz_onarim
Kaliteli hizmeti ve müşteri memnuniyetini kendine öncelikli ilke edinen Hyundai, bir kez daha müşterilerinin yanında olduğunu ispatladı.
Hyundai, İstanbul ve Trakya Bölgesinde yaşanan doğal afet nedeniyle araçları zarar gören müşterileri için Servis Destek Kampanyası isminde özel bir kampanyayı uygulamaya başladı. Hyundai bu kampanya dahilinde kaskosu olmayan araçlara ücretsiz onarım imkanı sunuyor.
Servis Destek Kampanyası 16 - 30 Eylül 2009 tarihleri arasında, İstanbul ve Trakya Bölgesinde sel felaketinden mağdur olan tüm Hyundai araçları için geçerli olacak.
Kaskosu olmayan veya sigorta poliçesi kapsamında sel (doğal afet) yer almayan Hyundai müşterilerinin araçları, kampanyaya katılan yetkili servislerde parça ve mekanik kaporta-boya dahil olmak üzere tüm işçilikler ücretsiz olarak sağlanacak. Bu kapsamda, araçtaki parça ve işçilik olarak toplam hasar bedelinin, aracın kasko sigorta değerinin yüzde 50 sini aşmayacak şekilde olması aranacak. Kaskosu olan araçlarda ise, tüm parça ve işçiliklerde yüzde 30 oranında indirim sağlanacak.
Hyundai, İstanbul ve Trakya Bölgesi nde Yetkili Servislerinde yaptığı bu çalışmaların haricinde, bu bölgede bulunan büyük alışveriş merkezlerinin açık otoparkında özel kontrol alanları kurdu. Araçlarında problem olan müşteriler, bu alanlardaki Hyundai yetkili teknisyenlerine araçlarını ücretsiz olarak kontrol ettirip, gerektiği durumlarda en yakın yetkili servise yönlendirilecek. Bu sayede, selden dolayı mağdur olan Hyundai müşterilerinin araçlarına en kısa sürede müdahale edilip, sorunların doğru şekilde çözümlenmesi sağlanacak.
Hyundai mağdur olan tüm müşterilerini, bu kampanyadan yararlanmaları için kampanyaya dahil olan Yetkili Servislerine bekliyor. Kendilerine en yakın yetkili servisi öğrenmek isteyen tüketiciler, www.hyundai.com.tr adresine başvurabilirler.
Kaynak: http://www.otomobilal.com/Haber/1_manset/292_selde_zarar_goren_hyundai_lere_ucretsiz_onarim