Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
allah yapısı deıl kı arkadaslar muhakkak tum markaların arızası olacak.opelde mukemmel otesı bı marka deıl.onun ıcın bunlar olası seyler...yeterkı bızım basımıza gelmesın kullanıcı ve ne sıklıkla kullanmasıda cok buyuk bı faktör.ben ford'da olanları burda yazsam kıtap olur.
Bu konu defalarca başka başlıklarda tartışıldı.asTRa (hakan) nın dediğine aynen katılıyorum ve ekliyorum.Bu kadar çok satılmış ve her köşe başında bir tane bulunan bir markanın şikayet oranı da fazla olabilir bu doğal.Ama bu asla duyarsız servisleri haklı çıkartmak değil tabiiki.ben sıfır uno aldım sorun vardı(98) ,sıfır megane aldım (2002) sorun vardı.Önemli olan servislerin yaklaşımı,satış sonrası müsteri faliyetleri.Zaten eğer bu kadar süpheyle bakıyorsanız almayın o zaman korktuğunuz markayı
ARKADAŞLAR BEN PEUGEOT SERVİSİNDE YEDEKPARÇACIYDIM!!!
SİZ DAHA ŞİKAYET VEYA BEKLEME GÖRMEMİŞSİNİZ!!!
HELEZON 307 İÇİN 3 AY BEKLEDİK (EN BASİTİ)
VE BİR ÇOK PARÇA İÇİN EĞER TR DE YOKSA
EN AZ BEKLEME SURESİ 6 HAFTA!!!
AMORTİSÖRLER GARANTİ 20BİN KM,
ÖN TAKIM AYNEN,
BİR ÇOK MALZEMENİN GARANTİSİ SINIRLIDIR BUNDA ARABALARIN DEYİL AÇ SATICILARIN PAYI ÇOK BÜYÜK!
BUNLARI MÜŞTERİYE ÖNCE ANLATIRLARSA MÜŞTERİ KAÇAR DİYE HİÇ BİR SATICI BUNLAR I SÖYLEMİYOR VE ÇOK NADİREN BİR ALICI BU ŞARTNAME Yİ İSTİYOR VEYA OKUYOR!!!
HER ŞEYE RAĞMEN ARABA ALMAK KUMAR GİBİ BİR ŞEY OLDU HANGİ ARABA OLURSA OLSUN BMW DAHİ YÜZDE %10 U Bİ ARIZA VERMEYE BAŞLAYINCA
SERVİSTEN ÇIKAMIYOR!!! BEN OPEL DERİM BAŞKA BİR ŞEY DEMEM!!!
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.