Tüvtürk'ün sırat köprüsünden hatasız geçebilmek için 97 Opel Omega'mı 15 gün önce ustama götürüp tepeden tırnağa bakımlarını, ve her türlü gerekli ayarlarını yaptırdım, geçmez dediler çatlak ön camı değiştirdim, okuyamazlar dediler motorda bulunan şasi numarasını pırıl yaptırdım, en hassas şekilde far ayarım yapıldı.. Velhasıl herşeye ellendi ve sonuçta 3.000 Tl. masraf ettim. Ve bu sabah saat 07:00'de Hadımköy Tüvtürk kapısında belirdim, neyse kimseler yoktu bir saat içinde muayene bitti.
Sonuç;
Motor No: Paslı okunamadı (yuh, bulamayınca herhalde öyle yazdı)
Kısa Hüzmeli Far: Ayarı çok yüksek/düşük, yön hatalı (Nasıl olabilir ki!)
Diferasiyel: Yağ kaçakları (Ben görmedim, tabi ki ustamda)
Hafif kusurlu olarak 2011'e kadar yolumuza devem edeceğiz.
Başka birşey yok hepsi bu kadar, bu kusurlara canım sıkıldı ama ne yapalım bunada şükür.
Sonuç;
Motor No: Paslı okunamadı (yuh, bulamayınca herhalde öyle yazdı)
Kısa Hüzmeli Far: Ayarı çok yüksek/düşük, yön hatalı (Nasıl olabilir ki!)
Diferasiyel: Yağ kaçakları (Ben görmedim, tabi ki ustamda)
Hafif kusurlu olarak 2011'e kadar yolumuza devem edeceğiz.
Başka birşey yok hepsi bu kadar, bu kusurlara canım sıkıldı ama ne yapalım bunada şükür.