Vectra B Jant

engin44

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Ağu 2006
Mesajlar
118
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
vectraya 35 yanak olmak şartıyla en fazla kaç inç takılır?çamurluklar işlem görmeden?
 

VecTraTöR

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
881
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
yay takmasanda taksanda olay tamamen alacağın jatta bitiyor 16" ile 3 lük yayda sürterken 18" ile 5 lik yayda sürtmeyebilir jant alırken ofsetine dikkat ederek almalısın ofsetli jant olursa ne olursa olsun sürtme yapar.. ayrıca vectra için ideal 18 dir 17 küçük durur 19 da aracı suv gibi gösterir..
225-35-18 ya da 215-35-18 önerebileceğim lastik boyutlarıdır
Kolay gelsin ;)
 

kayhan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
431
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
emre 225-35 belkide sorun çıkartabilir yuvarlama çapu düşüyor...
arkadaşım 225-40 ve 235-35 yanak aynıdır, yanak orandır taban gibi mm arz etmez...
235-35-18 takarsan yuvarlama çabın degişmez ama tabanın çok büyür
225-40 veya 215-40 daha ideal olacaktır.
 

LND

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Eki 2006
Mesajlar
8,672
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
yay takmazsa fark etmez olurmu yaa:)...
yay olmadan hatta takoz koyarak 22-23 bile takılabilir yanii:D
 

VecTraTöR

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
881
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
yay takmazsa fark etmez olurmu yaa:)...
yay olmadan hatta takoz koyarak 22-23 bile takılabilir yanii:D
Tam tersi Samet asıl spor yay takarsa daha rahat kullanabilir jantı spor yay diğerlerine göre daha sert olduğu için esneme payı daha azdır senin dediğin gibi yay takmadan 22 değil 20 takıp ufak bi helezonlanmaya düşerse araç olacakları tahmin edebilirsin yaydan olmasa bile amortisörlerden dolayı sert olmalı araç dediğin gibi olması için.. ;)
 

djsecooo

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Haz 2007
Mesajlar
107
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
slm arkadaşlar.ben sercan. 2001 vectra cdx aracım var.arabaya 205/50/17 jant taktım şu an yol tutuşu ve direksiyon kabiliyeti çok iyi oldu sürtme falanda yok çok şükür.benim derdim aracın arkası yüksek duruyor ve konforda bi düşüş oldu bu iki sorunu nasıl çözebilirim özellikle aracın düz durmasını çok istiyorum.yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.
 

KaptaN55

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,833
Tepki puanı
0
Puanları
0
www.google-tc.com
ya bende size birşey sorayım...ben aracın orjinal aksamıyla oynamadım yay filan değişmedi...üzerinde 205 50 17 lastik var...normalde sürtme yok...ama arac yüksek hızda yaylanınca sürtme yapıyor...araba vectra b...

bunun çözümü nedir...ben arabayı biraz altçaltmayı istiyorum...öneriniz nedir...
 

VecTraTöR

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Tem 2006
Mesajlar
881
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
36
Siteyi ziyaret et
KaptaN55 eğer alçaltırsanız sürtme sorununu sadece yüksek hızlarda değil düşük süratlerde de yaşayacaksınız aslında lastik tabanı çok büyük değil ama sanırım jantları değiştirdiğinizde aracın iz genişliği artmış sanırım 2 çözüm var ya çamurluk içi traşlatmak ya da jant içi ama jant içi kesinlikle sağlıklı bir uygulama değil daha tehlikeli diğerine göre.. Amortisörü sertleştirerekte araçtaki esnemeyi azaltabilirsiniz ancak konfor artar ve ne derece sağlıklı olur tartışılır :)

djseco sizde bu sorunu spor yayla çözebilirsiniz aradaki mesafe ne kadar bilmediğim için yükseklik söyleyemiyorum ama sadece arkanın inmesini istiyorsanız sadece arkaya spor yay takarak bu yükseklik sorununu ortadan kaldırabilirsiniz ancak önlerin daha yumuşak olması yol tutuşunuzda azaltıcı bir etken olur mu bilmiyorum en iyisi 20mmlik irmscher veya 30mmlik eibach set kullanmanız tek arka sorun yaratabilir hemde aracınız bütünüyle alçalıp çok daha şık bir görünüm kazanacaktır.. Sertlik benim için sorun değil diyorsanız tabi :)
 

KaptaN55

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,833
Tepki puanı
0
Puanları
0
www.google-tc.com
KaptaN55 eğer alçaltırsanız sürtme sorununu sadece yüksek hızlarda değil düşük süratlerde de yaşayacaksınız aslında lastik tabanı çok büyük değil ama sanırım jantları değiştirdiğinizde aracın iz genişliği artmış sanırım 2 çözüm var ya çamurluk içi traşlatmak ya da jant içi ama jant içi kesinlikle sağlıklı bir uygulama değil daha tehlikeli diğerine göre.. Amortisörü sertleştirerekte araçtaki esnemeyi azaltabilirsiniz ancak konfor artar ve ne derece sağlıklı olur tartışılır :)

evet tekerlerim biraz dışarda duruo :) benim sürme olayı şimdiki halinde tekerlerin en dışı...yani çamurluğun içinde 1-2 cmlik içeri kıvrımlı bi sac payı var...yaylanınca o saca sürüyodu...içe büktürdüm o sacları...ama geçen gün yüksek hızda yaylandım yine değdi oraya:s

bu çamurluk içi traşlatma nasıl birşey....
 
Üst