Vectra c 1.9 CDTİ motor arıza lambası ve stop etme

myalcin85

Kayıtlı Kullanıcı
46-Kahramanmaraş
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
372
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar uzun zaman sonra yeniden aranizdayim.
2 hafta önce Vectra aldım fakat aldigimdan beri durmadan bir yerlerden bir sıkıntı çıkarıp duruyor.
Geçen hafta sıvı ve filitre bakımlarını yaptırdım.
Şimdi gelelim sorununa...
Kullanım olarak normal veya sıkıştırıp kullanım fark etmeden anahtar şeklindeki motor arıza lambası yanıyor ve araç stop ediyor.
Bilgisayara bağlandığında iki adet arıza gösteriyor
P002 yakıt hacmi düzenleme valfi yanlış sinyal aralıklı
P0090 yakıt yolu basıncı kontrol valfi aralıklı.

Usta iki adet musurden bahsetti ve değişince düzelecek mi garanti vermiyor. Parça fiyatı olarak da kesin konuşmuyor musurleri söküp fiyat alacağız öyle her yerde bulunmaz kolay kolay hata veren bir parça değil olmadı siparişle getirtiriz dedi. Kafamda su var ya olmazsa? Bu hatalarla ilgili daha önceden sorun yaşayan var mı?
 

myalcin85

Kayıtlı Kullanıcı
46-Kahramanmaraş
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
372
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
6pfyJJ.jpg



ekran görüntüsü yukarıda, yardımınıza ihtiyacım var...
 
Son düzenleme:

beyaz guvercin

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
5,646
Tepki puanı
0
Puanları
36
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
pompa beynine baktır bence
 

Flea_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
3,982
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Kronik emme manifoldu arızası + pompa ölmeye başlamış. Yol bilgisayarındaki yakıt tüketim değerini göster hocam sen bana, ben sana söylim problemi.
 

myalcin85

Kayıtlı Kullanıcı
46-Kahramanmaraş
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
372
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
Kronik emme manifoldu arızası + pompa ölmeye başlamış. Yol bilgisayarındaki yakıt tüketim değerini göster hocam sen bana, ben sana söylim problemi.

Rolantide 0.5 - 0.6 arasında motor sıcakken, motor sogukken 0.7 - 0.8 arasında, ilk çalıştırmada ise 0.9 - 1.0 arasında değişiyor.
 

Flea_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
3,982
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Rolantide 0.5 - 0.6 arasında motor sıcakken, motor sogukken 0.7 - 0.8 arasında, ilk çalıştırmada ise 0.9 - 1.0 arasında değişiyor.

Normal veriler bunlar ama mazot pompası bitik, turbo basınç kaçıran 1.9 motorda da bu şekilde rölantide çalışmakta bu araçlar. Hareket halindeki tüketimi önemli. yol bilgisayarı BC1 ve BC2 resimlerini alabilir miyim?
 

myalcin85

Kayıtlı Kullanıcı
46-Kahramanmaraş
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
372
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
Normal veriler bunlar ama mazot pompası bitik, turbo basınç kaçıran 1.9 motorda da bu şekilde rölantide çalışmakta bu araçlar. Hareket halindeki tüketimi önemli. yol bilgisayarı BC1 ve BC2 resimlerini alabilir miyim?

ijAieQ.jpg


zr2MMH.jpg


yol bilgisayarı verileri bunlar
 

Flea_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
3,982
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
motor sağlıklı değil ne yazık ki, 40km/h ortalama ile 6 litreyi aşmamalı arabanız. Mazot pompanız ve turbonuz da sağlıklı değil.
 

myalcin85

Kayıtlı Kullanıcı
46-Kahramanmaraş
Katılım
19 Eyl 2008
Mesajlar
372
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
motor sağlıklı değil ne yazık ki, 40km/h ortalama ile 6 litreyi aşmamalı arabanız. Mazot pompanız ve turbonuz da sağlıklı değil.

Bosch car servise bıraktım araci, onlar makineye bağlayıp kontrollerini sağladı, aküyü degistirmem gerektiğini söyledi, aküyü değiştirip bilgisayar kucagimizda 2 saate yakın dolandik, tek tek değerleri not etti, ustanın dediği aynen şu, araba saat gibi oldu, yalnız az deparli kullan bir müddet, hep şehir içinde kullanılmış dedi. İki gundur araçta hiçbirşey yok, çalışması bile değişti, tuhaf ama bir akü değişimiyle hiç bir hata kalmadi. Yalnız o an sormak aklıma gelmedi neden deparli kullanmam gerekli bir müddet diye
 

t.abel

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
289
Tepki puanı
0
Puanları
16
Yaş
59
Siteyi ziyaret et
Bosch car servise bıraktım araci, onlar makineye bağlayıp kontrollerini sağladı, aküyü degistirmem gerektiğini söyledi, aküyü değiştirip bilgisayar kucagimizda 2 saate yakın dolandik, tek tek değerleri not etti, ustanın dediği aynen şu, araba saat gibi oldu, yalnız az deparli kullan bir müddet, hep şehir içinde kullanılmış dedi. İki gundur araçta hiçbirşey yok, çalışması bile değişti, tuhaf ama bir akü değişimiyle hiç bir hata kalmadi. Yalnız o an sormak aklıma gelmedi neden deparli kullanmam gerekli bir müddet diye

Partikül filtresi tıkanmış olabilir, sürekli şehiriçi kullanılan araçlarda karşılaşılan bir sorundur.
 
Üst