Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
bana hiç inandırıcı gelmedi açıkçası.
hesaptan çıkan depo 70litre ve gidilen süre 40saat hiç durmasa bu araç 54km/s hızla gitmiş ki 6 ileri bile olsa (bilmiyorum kaç vites) ve 6.vitesle gitse bu araçta can kalmaz.birde ortalama 3,2lt demekki bu değerin çok altında da seyrettiği olmuş. e düşünüyorum ihtiyaç molası hiç mi olmamış ve dur kalkla hiç mi fazla yakıt harcanmamış ki mondeo dan bahsediyoruz büyük bir araç ve içindeki kişilerle en az 1500kg.
eğer sürekli rakım indiyseler ve arkalarından saatte 30-40km/s rüzgar almışlarsa o ayrı çünkü ancak böyle olabilir
geçende arkadaş erzurum-horasan arasını (90km) tüple 5,2lt yakarken (araç bilgisayarı ortalaması) rüzgarlı bi hava da 3.8 ile gelmiş arada 200-250m rakım farkı var buna bi de rüzgar eklenince
abi ben sattığım 1,3 dizelle pisikopatlık yapıp otobanda 5. viteste 70 kmla sabit gittim yaklaşık bir saat ve 3,6 mı ne yakmıştı hatta burda paylaşmıştım
Yanılmıyorsam bi top gear programında buna benzer bir test yapmışlardı, audi a6 3.0 tdi bir araçla bir depoyla yine yanılmıyorsam 900 km yol yapmışlardı. İzleyen arkadaşlarım hatırlayacaktır .
Arkadaşlar dizel araçlarda bu şekil de değerler çok özel durumlarda yakalanabilir, benin astra 1.4 A.S. turbonun uzun yol (80-90 KM SABİT HIZLARDA) değerleri 5.0-5.5 lt lerde gezerken şirket aracım hyundai ix35 2000 dizel 184 ps uzun yol yakıt tüketimi 80 km hızlarda ortalama 5,2-5,5 arası değişiyor.
Bir de bu adamlar test yaparken yok ön kaput aralarını ızgaraları falan bantlayıp dolduruyorlar, fazla ağırlıkları falan yok ediyorlar biraz psikopat bir sürüş anlayacağınız o yüzden olmaz değil. Tabiki katedilen güzergah da önemli mesela Ankara -Konya arasında araç nerdeyse yakmaz koklar ama dönüşte (Konya-Ankara )mantığı hemen kaparsınız
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.