GTC için lastik önerisi lütfen - 215 45 r17

eran

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Ocak 2014
Mesajlar
258
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
yanlış hatırlamıyorsam eibach 5 cm lik var.birde gözünü sevdiğim ids+ var. tabi ids+ alçalmasında bir etken değil ama. bir kaç aydır antalyadayım amortisörlerin yetersiz kaldığı ve takozlara kadar vurduğu çukur ve tümseklerle tanıştım. ona rağmen sürrtme yok...

O zaman benim 3,5'luk yaylarla 225/45/17 takmamda bi sakınca yok. Eyvallah :cool:
 

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
O zaman benim 3,5'luk yaylarla 225/45/17 takmamda bi sakınca yok. Eyvallah :cool:

jantınız opelin orjinal jantımı? değilse jantınızın değerleri neler? ET si? birde genişliği?
 

eran

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Ocak 2014
Mesajlar
258
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
jantınız opelin orjinal jantımı? değilse jantınızın değerleri neler? ET si? birde genişliği?

Henüz ortada jant lastik yok. Mart sonunda alacağım. Şu an üzerinde 205/55/16 kışlıklar ve orijinal gtc jantları var.
Önerdiğiniz maksimum ölçüler nedir? Sürtme veya başka bir sorun yaşamamak için.
 

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
bijon ölçüleri sebebiyle çok fazla seçeneğimiz yok zaten.opelin orjinal 17 jantlarını alın derim. ben vw gurubu jant kullanıyorum bijon ölçüleri 5x112 fakat bijonları sıyırmaya başlamış gibi gördüm son sökülmelerinde. pek sağlıklı değilller maalesef. o yüzden opelin orjinali yada en kötü opelin replikası derim ben.
 

Flea_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
3,982
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Patinaj sebebi lastik değil, turbo boost doğukan :D Belirli devrin üstünde kaldırma arabayı, hem baskı balatana zarar hem lastiklere. Continental lastikler arkadaşın da değindiği gibi aksine sert hamurludur, bendeki CPC5 ler hem taban, hem yanak olarak serttiler ve ıslak zeminde kurudan daha çok zevk veriyor. Ne patinaj, ne de frenlemede kızaklanma yaptığını gördüm, yeni alacağım arabanın lastikleri değişim gerektiriyorsa Conti veya Dunlop alırım, diğer markalar çekmiyor beni...
 

eran

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Ocak 2014
Mesajlar
258
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bijon ölçüleri sebebiyle çok fazla seçeneğimiz yok zaten.opelin orjinal 17 jantlarını alın derim. ben vw gurubu jant kullanıyorum bijon ölçüleri 5x112 fakat bijonları sıyırmaya başlamış gibi gördüm son sökülmelerinde. pek sağlıklı değilller maalesef. o yüzden opelin orjinali yada en kötü opelin replikası derim ben.

Bizim araçların orijinal ölçüleri 5x110 oluyor değil mi?
Sağlıksız da olsa 5x112'de takılabiliyor demek. Bunu bilmiyordum. :)
 

winner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Kas 2006
Mesajlar
2,916
Tepki puanı
3
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
5x110 dogrudur. 112 uyuyor fakat dedigim gibi hic saglikli degil. jantin gobegi zaten plastik bilezikle oturuyor bi cok orjinal olmayan jantta. butun yuk bu yuzden bijonlara biniyor. bijonlarda 112 takinca kasiliyor ve dislerini yemeye basliyor. bir kac kez sok tak yapinca zaten cikan kiymiklar bariz belli ediyor durumu.. bu yuzden ben taktim siz takmayin tavsiye etmem...
 

eran

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Ocak 2014
Mesajlar
258
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
5x110 dogrudur. 112 uyuyor fakat dedigim gibi hic saglikli degil. jantin gobegi zaten plastik bilezikle oturuyor bi cok orjinal olmayan jantta. butun yuk bu yuzden bijonlara biniyor. bijonlarda 112 takinca kasiliyor ve dislerini yemeye basliyor. bir kac kez sok tak yapinca zaten cikan kiymiklar bariz belli ediyor durumu.. bu yuzden ben taktim siz takmayin tavsiye etmem...

O zaman jant alırken dikkat etmek lazım. Adam sırf satmak için bu da uyar sizin araca diyip 5x112'yi çaktırmadan satabilir.
 
Üst