Hem kaza tehlikesi atlattım hem de arabaya işkence ettim

  • Konuyu başlatan sozberk
  • Başlangıç tarihi

CHa.AY

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
990
Tepki puanı
0
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
geçmiş olsun
 
S

sozberk

Bilgi Girilmemiş
teşekkürler
 
Son düzenleme:

lampard

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ara 2007
Mesajlar
3,683
Tepki puanı
1
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
geçmiş olsun da siz trafikteki diğer insanlar için tehdit oluşturmuşsunuz.o kadar gülmeseydiniz bari sizin gibiler yüzünüzden insanlar ölüyor arkadaşım.
 

okican

Bölüm Sorumlusu
Yönetici
Moderatör
35-İzmir
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,471
Tepki puanı
1
Puanları
38
Yaş
49
Siteyi ziyaret et
giden aracın vitedi D konumundan N konumuna geçmez.gerçi dururkende D konumundan N konumuna geçmesi için mandala basmanız lazım.sadece R konumundanken mandala basmadan N konumuna geçebilir.
easytronic viteslerde mandal falan yok.küçük bi dokunuşla kolayca d den n ye geçebiliyor.r ye girebilmesi için sağa çelik aşağı itmek gerekiyor.yani yanlışlıkla geçmesi zor.
 

punisher

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
362
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
72
Siteyi ziyaret et
easytronic viteslerde mandal falan yok.küçük bi dokunuşla kolayca d den n ye geçebiliyor.r ye girebilmesi için sağa çelik aşağı itmek gerekiyor.yani yanlışlıkla geçmesi zor.
easytronic olduğunu nerden çıkardınki sen.ben göremedim biyerde yazıyosa gösterde ona göre yazalım.ben mevcut otomatik vitesden bahsediyorum.sen ne anlatmaya çalışıyosun?
 
S

sozberk

Bilgi Girilmemiş
Araba easytronic değil de viteste de sorun olduğunu sanmıyorum. Olay vücut ağırlığıyla aşırı zorlama sonucunda gerçekleşiyor. Yoksa Allah'a şükür Şeytan kulağına kurşun saat gibi çalışıyor. Zaten araç her kontak açışımda şanzımanı test ediyor. Bir sorun olsa mesaj veriridi.
 
Üst