LPG Sistemi Hakkında ( Hadi bi el atalım )

Mel-a-ku

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
3,983
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
ben dusuk devırde rampa çıkarken ornegın 1500 2000 devır uzun yolda seyredıyorum 90 km/h hız ıle. hafıf bır rampaya geldıgımde , gaza benzınden cok daha fazla abanmam gerekıyor. ama son hız denedıgımde bır değişiklik yok. bunun sebebi nedir peki
 

gOkO

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
1,286
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
ben dusuk devırde rampa çıkarken ornegın 1500 2000 devır uzun yolda seyredıyorum 90 km/h hız ıle. hafıf bır rampaya geldıgımde , gaza benzınden cok daha fazla abanmam gerekıyor. ama son hız denedıgımde bır değişiklik yok. bunun sebebi nedir peki

Yanma farkları gereği torkta ve tork eğrisinde değişiklik olabiliyor.Bildiğimiz gibiyokuşta giderken devirde kalmamızı sağlayan asıla etken torktur.Bu yüzden benzindekinden biraz daha devirli gitmek gerekiyor.Yada aynı devirde gitmek için gaza daha fazla basmak gerekiyor...
 

Mel-a-ku

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
3,983
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
evet bendede aynı durum soz konusu ıste. gaza daha fazla basınca toparlıyor. ama otomatik vıtes ve tam otomatık oldugu ıcın vıtes dusurup arabayı toparlamak olmadıgından gaza bıraz fazla basıp vıtes dusurtmek gerekebılıyor rampanın egımıne baglı olarak.
 

gOkO

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Eyl 2009
Mesajlar
1,286
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
evet bendede aynı durum soz konusu ıste. gaza daha fazla basınca toparlıyor. ama otomatik vıtes ve tam otomatık oldugu ıcın vıtes dusurup arabayı toparlamak olmadıgından gaza bıraz fazla basıp vıtes dusurtmek gerekebılıyor rampanın egımıne baglı olarak.

Hatta çoğu zaman ani kalkışlarda veya kick down yaparken enjektörler devir saatini okuyamayıp benzine geçtiğide oluyor.Öyle birşey olursa telaş yapmamak gerek.Bende 3 defa oldu kalkışlarda ve soluğu serviste almıştım.Ufak bir ayarlamayla daha hassas hale getirdiler ve sorun ortadan kalktı gibi.Gibi diyorum çünkü dün yine benzine geçti 1. viteste redline yapmışım farkedemeden :)
 

Heavenguardian

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Ağu 2009
Mesajlar
205
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Galiba prins ya da Opel servisinde (Ankara'dan Eskişehir yoluna girdiğimde görmüştüm yolun sağında sanki takıyorlardı orada) Landi Renzo marka taktırmak lazım taktırılırsa. Aracım arkadaşın da dediği gibi çok yakmıyor ama bir süre sonra galiba çok sık kullanmam gerekecek ve bu durum beni rahatsız edebilir. Bu durum da azıcık canımı sıkacak gibi olursa, ne bileyim böyle tekleme ve vuruntu gibi gözünün yaşına bakmam satarım çok sevdiğim arabamı. Ama LPG uygulatmak için de daha bir çok zamanım var. Herkese açıklayıcı yorumları için teşekkürler...
 

cance

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,732
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Hatta çoğu zaman ani kalkışlarda veya kick down yaparken enjektörler devir saatini okuyamayıp benzine geçtiğide oluyor.Öyle birşey olursa telaş yapmamak gerek.Bende 3 defa oldu kalkışlarda ve soluğu serviste almıştım.Ufak bir ayarlamayla daha hassas hale getirdiler ve sorun ortadan kalktı gibi.Gibi diyorum çünkü dün yine benzine geçti 1. viteste redline yapmışım farkedemeden :)
sadece kalibrasyon hatasıdır... kit markası ile alakası yok...
 

vosvosist

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
88
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
atiker takdıran ark:help:adaşlar sorun yaşadınızmı memnunmusunuz :rulet: yoksa bizde ruletmi oynayalım
 
Üst