((önemli)) volant ve direksiyon kutusu tamiri

DEMİREL71

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
236
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
52
Siteyi ziyaret et
abi mesai var yaa,
kaçta gitcan sen,
akşam mesai sonrası uğrayabilirim anca ben, orda olurmusun o saatte sen peki?
 

ilhan_vet

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Haz 2009
Mesajlar
146
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar sizin taktırdığınız sachs marka baskı balata hangi modelin acaba? bende aynı sabit volanı taktırdım ama hiçte öle 2. viteste pati çekmiyo , hatta bozuk volanla daha seriydi arabam, allahtan yakıtı değişmedi kötü anlamda yani, bence volanın ve balatanın temas ettiği yuzeyin önemi büyük, orjinalde parlak ve çok sağlam görünen bi yüzey vardı çıkan parçada, yada sorun benim baskının LUK olması, astra f 1.6 ya aitmiş benimki... olmadı artık ilerleyen kmlerde balata eskiyince sizinkinden alıp taktırayım, nede olsa volana bişey olmaz bu saatten sonra
 

DEMİREL71

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
236
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
52
Siteyi ziyaret et
aynen ilhan bencede,
bizimkiler de gerçi astra 1.6 baskısı
hatta ben 1.4 olsa dahamı iyi olur die sordum ustama 1.6 daha iyi karışma sen dedi :))
ikinci viteste pati olayını ben yapamıyorum ama mustafa sürüyor ben yanında otURDUĞUM ZAMAN BAKIYORUM YAW BU BENİM ARABA OLAMAZ DİORUM, MUSTAFA DEVİRLİ SÜRÜYOR ARABA ŞAHLANIYOR TABİKİ, 4 BİN DEVİRDE VİTES DEĞİŞİYO MUSTAFA BENSE 2000 devirde değişirim alışkanlık olmuş işte, mustafanın benim arabada yaptığı hareketleri ben yapamıyorum mesela yani diyeceğim sürmeden sürmeye çok fark ediyor ilhancım, ben kıyamadığımdan devirli basmıyorum ama basıncada tadından yenmiyo gerçekten, budur yani kısaca hikaye....
 

ilhan_vet

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Haz 2009
Mesajlar
146
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
aynen ilhan bencede,
bizimkiler de gerçi astra 1.6 baskısı
hatta ben 1.4 olsa dahamı iyi olur die sordum ustama 1.6 daha iyi karışma sen dedi :))
ikinci viteste pati olayını ben yapamıyorum ama mustafa sürüyor ben yanında otURDUĞUM ZAMAN BAKIYORUM YAW BU BENİM ARABA OLAMAZ DİORUM, MUSTAFA DEVİRLİ SÜRÜYOR ARABA ŞAHLANIYOR TABİKİ, 4 BİN DEVİRDE VİTES DEĞİŞİYO MUSTAFA BENSE 2000 devirde değişirim alışkanlık olmuş işte, mustafanın benim arabada yaptığı hareketleri ben yapamıyorum mesela yani diyeceğim sürmeden sürmeye çok fark ediyor ilhancım, ben kıyamadığımdan devirli basmıyorum ama basıncada tadından yenmiyo gerçekten, budur yani kısaca hikaye....

3bin devirin üstünü görmemiştir benim araç :D abi aynı bende 2bin-2500 arası vites değiştiriyorum, maşallah gidiyor ama eski haliyle daha seriydi araba , gaza daha çabuk tepki veriyordu, şimdi devir artıyor ama hızlanmıyor gibi oluyor sanki, yada ben evham yaptım, neyse şimdilik iyi , inşallah aksilik çıkmaz
 

DEMİREL71

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
236
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
52
Siteyi ziyaret et
WALLA İNAN AYNI DUYGU BENDEDE VAR AMA BEN ŞURDAN ANLIYORUM MESELA ESKİDEN DEBRİYEJ EN ÜSTTE NERDEYSE AYAĞIMI ÇEKMEK ÜZEREYKEN KAVRARDI AMA ŞİMDİ EN ALTTA ŞAK DİYE KAVRIYOR BENDE BURDAN YOLA ÇIKAARk iyi bişeyler olduğunu düşünüyorum haa ses mes kalmadı o ayrı konu tabiki ama sende benim gibi evhamlısın anladım, eski ataklık banada yok gibi geliyo ama dediğim gibi mustafa biniyor ben yanda oturunca arabamı tanıyamıyorum inanki birde bbiyerde okumuştum bu dizel arabalardan tad almak için biraz devirli sürmek gerekirmiş ama ben alışamadım işte bu olaya hala bak istersen bir dene yarın kendini en az mesela 3 bin 4 bin devirlerde diğiş vitesleri bak gör araba nasıl şahlanıyor..
 

ilhan_vet

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Haz 2009
Mesajlar
146
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
abi 3 binde bile 1.3 motor zar zar bagırıyor :D kıyamam ben ona ama bi denerim bakalım nasıl olucak :)
 

DEMİREL71

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
236
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
52
Siteyi ziyaret et
bağırıyo bağırmasına ama kiçi gibi kaçıyo o zamanda,

ya arkadaşlar okuyan varsa yazdıklarımızı bu işin doğrusu nedir bi fikir fırtınası yapalım,
perfomansıl sürmek için bizim 1.3 dizel corsaları kaç devirlerde sürersek en mantıklısı olur, mesela 200 devirde ben 2. vitese atınca önce bir yığılıyo araba sonra toparlamaya çalışıyo kendini ama 3000 devirde 2. vitese atınca o yığılma olmuyor mesela,
nedir ne değildir bu işin ilmi sizce ??
 
Üst