opel e-bilgi

tansugurler

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
2,319
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
www.egeopel.com
X18XE' Alıntı:
ben bi elektrikçide yaptırmıştım şöför tarafındaki kapının önündeki plastik kapak altında kablolardan cam otomatiği ve merkezi kilit kablolarını bi kablo ile birleştirdi ama diyot kullandığını hatırlamıyorum. ama kablo sayısı biraz fazla yazık elektrikçi bulana kadar akla karayı seçti :) ama kötü bi huyu var kapıları içten bile kitlediğinde camların hepsini kaldırıyor :)
slm kablo olur ama tehlikeli olur biz onun için diyot takıyoruz sebide sorun halinde diyor patlayıp devre dışı kalsın diye tesisata zarar vermesin diye.
 

tnng yln

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
1,076
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
Astramm Kardesim Aydin Bilgilaerin Iicn Cok Tessekkur Ederim En Once Benden De Size Bir Teyp Code Olanagi

As Dügmesine Basilik Dit Sesi Geldiklten Sonra Sifreyi Yaziyorum Ve Tekrar Sonra As Basiyoruz Teyp Calismaya Basliyor

Egeki Code Sorulmamasini Istemiyorsaniz Ne Yapmak Gerektigini Biliyormusunuz... Hemen Aciklayalim Arkadaslar..

1- Ayni Işlemi Yane As Düğmesi Basildiktan Sonra Sifreyi Yaziyoruz Tekrar As Dügmesi Basip Sifreyi Bir Kez Daha Giriyoruz Ve Artik Bu Islemlere Gerek Kalmiyor Denemesi Bedava ..isterseniz Akuyu Cikarin Ve Tekrar Takin Goreceksinizki Teyp Code Istemiyecek...

Bir Incelik Daha

2-egerki Bunu Deneyip Te Pisman Olan Arkadaslarim Size Bir Tiyo Daha Tekrara As Dügmesini Basilip Teyp Code Kodunu Giriniz Ve Artik Sifreyi Isteyecektir ....:d :d :d
 

tansugurler

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
2,319
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
www.egeopel.com
tnng yln' Alıntı:
Astramm Kardesim Aydin Bilgilaerin Iicn Cok Tessekkur Ederim En Once Benden De Size Bir Teyp Code Olanagi

As Dügmesine Basilik Dit Sesi Geldiklten Sonra Sifreyi Yaziyorum Ve Tekrar Sonra As Basiyoruz Teyp Calismaya Basliyor

Egeki Code Sorulmamasini Istemiyorsaniz Ne Yapmak Gerektigini Biliyormusunuz... Hemen Aciklayalim Arkadaslar..

1- Ayni Işlemi Yane As Düğmesi Basildiktan Sonra Sifreyi Yaziyoruz Tekrar As Dügmesi Basip Sifreyi Bir Kez Daha Giriyoruz Ve Artik Bu Islemlere Gerek Kalmiyor Denemesi Bedava ..isterseniz Akuyu Cikarin Ve Tekrar Takin Goreceksinizki Teyp Code Istemiyecek...

Bir Incelik Daha

2-egerki Bunu Deneyip Te Pisman Olan Arkadaslarim Size Bir Tiyo Daha Tekrara As Dügmesini Basilip Teyp Code Kodunu Giriniz Ve Artik Sifreyi Isteyecektir ....:d :d :d
slm teyp code istiyor ama cod yok nerden bulabiliriz en kısa zamanda
 

uralhan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 Eyl 2006
Mesajlar
33
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
"merkezı kılıdın ıkı kere kılıtenebıldıgını bılıyormuydunuz arka arkaya kılıtleme dugmesıne basın veya kontak anahtırını yuvada 2 kere kılıtleyın + guvenlık koruması + ıcerıden dısarıya kımse cıkmaz bunu ıcerıde bırı varken yapmayın. "

bir kapama basma ile iki kere kapatmamnın ne farkı var, extra bir güvenlik sağlıyomu , ayrıca içerden dışarıya birinin çıkamamasının ne gibibir avantajı olabilir, hırsızı arabaya kapatmak omasa gerek :)
 

asTRa

Misafir
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
1,796
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
uralhan' Alıntı:
"merkezı kılıdın ıkı kere kılıtenebıldıgını bılıyormuydunuz arka arkaya kılıtleme dugmesıne basın veya kontak anahtırını yuvada 2 kere kılıtleyın + guvenlık koruması + ıcerıden dısarıya kımse cıkmaz bunu ıcerıde bırı varken yapmayın. "

bir kapama basma ile iki kere kapatmamnın ne farkı var, extra bir güvenlik sağlıyomu , ayrıca içerden dışarıya birinin çıkamamasının ne gibibir avantajı olabilir, hırsızı arabaya kapatmak omasa gerek :)

Aslında burada ifade sorunu var gibi !
Çift kilitlemenin temel mantığı aracın camı kırıldığında,içerideki kapı kilitleme kolçakının çekilerek içeri girilmesini engellemek.
 

esadater

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Eyl 2006
Mesajlar
38
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Paylaşım için teşekkürler
ben yeni opelciyim ve bu çözümlerin hiçbirisini bilmiyordum.
bu başlığı devam ettirirseniz çok sevinirim tarih olmuş veya olmamış umrumda değil tüm bilgilere açığım yazanlarada tekrar tekrar teşekkür ederim
 

kaanaksoy

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Eyl 2006
Mesajlar
31
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar çok teşekkür ederim çok yararlı oldu bu bilgiler.Bu bilgileri veren arkadaşları eleştirenlere ise bir lafım var.Lütfen bilgiyi küçük görmeyin.Her zaman ihtiyaç vardır.
 

fcuhadar

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Ağu 2006
Mesajlar
2,486
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
2 yıldır Opel kullanıyorum bir çoğunu bilmiyordum..Bilgi paylaştıkça çoğalır ve faydalı olur..Teşekkürler astrammm
 

neonal

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
460
Tepki puanı
0
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
2 kere kilitleme ve kilitli konumda 2 sn. tutarak camları kaldırma 2006 model Corsa Enjoy CDTI de olmuyor. Tarafımdan denenmiştir. Corsada bunları yapabilen varsa parmak kaldırsın da biraz ezik hissedeyim kendimi :)
 

tansugurler

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
2,319
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
www.egeopel.com
neonal' Alıntı:
2 kere kilitleme ve kilitli konumda 2 sn. tutarak camları kaldırma 2006 model Corsa Enjoy CDTI de olmuyor. Tarafımdan denenmiştir. Corsada bunları yapabilen varsa parmak kaldırsın da biraz ezik hissedeyim kendimi :)
slm bunu yaparsın diyot takılarak kablo renkleri kahverengi siyah kahverengi kırmızı arasına diyot işlem tamam sunroff varsa o da kapanırr ok

kablolar nerde pekii
:)
 
Üst