Severek aldım ama sıktı artık

mstf44

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
134
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
ne yazıkki tüm opellerde bu sorun war 1.vites komple ölü 2.viteste 3 bine kadar ölü sonrasında acılıor hele klima acıksa allah korusun redline paso :(:(:(:(
 
S

selocan77

Bilgi Girilmemiş
ne yazıkki tüm opellerde bu sorun war 1.vites komple ölü 2.viteste 3 bine kadar ölü sonrasında acılıor hele klima acıksa allah korusun redline paso :(:(:(:(

Ölümü sen 1.3 kullanırsan tabiki ölü olur.1.6 ve üstü kullanman lazım.O zaman gör bakalım ölümü dirimi.Benim arabam 1.6 2.viteste 90'ı zorluyor.Daha ne olsun.:)
 

thekinger1

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Kas 2007
Mesajlar
203
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
helcon negro kardeşim.bütün yazdıklarını ve yazılan cevapları okudum.derdini sanırım benden daha iyi anlayan olamz çünkü aynı dertten bende muzdaribim.Ancak benim aracımda lpg var.seninde anlattığın gibi arada sırada araçta tekleme gazı yememe sorunu yaşıyodum özelliklede 2000 devirin altındayken.lpg yi takanlara gittim servise gösterdim tabi o sırada tecrübe etmek için yola çıktığımızda bu anlattıklarımızı yapmadığı için tam derdimizi ifade edemedğimizden ve ustalarımızda maalesef kalifiye olmadığından elimizde sorunumuzla geri döndük.sonra tecrübeli abilerimizden ve çeşitli sanayi ustalarından aldığım bilgileri mantık çerçevesinde birleştirerek kendi derdimi şöyle çözmeye çalıştım.öncelikle bobini oto elektrikçiye ölçtürdüm kapasitesi ne seviyede diye tamamen düzgün çıktı.sonra buji kablolarına baktık 3 ve 4 nolu kabloların ateşlemesi biraz zayıflamıştı ama ateşliyodu.derken bujileri kontrol ettik. 4 adet çift tırnaklı buji ve 4 adet yeni buji kablosu ile sorunu çözdüm.eğer aracında lpg varsa atnı sorunu benzinde yapıp yapmadığını kontrol et.ecotech sıcağı seven motordur.düşük devirde yüksek vitesde sıkıntı yapabilir.bu tür tekleme sorunları bobin kablo ve bujiden kaynaklarnıt.eğer orda sorun yoksa kapağı açtırıp kurumu temizlet ve valfleri tornalattır.
 

seassoldier1

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Tem 2008
Mesajlar
181
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
54
Siteyi ziyaret et
elektrik aksamına baktır.çözemezsen baskı balataya baktır.
 

halcon_negro

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
396
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
www.iremsilver.com
baskı balata yeni değişti.bu olay şçyle bişi.normal gidiş sırasında aniden gaz kesiliyo,araba teklemeye başlıyo ve gaza tepki 2-3 sn sonra geliyo sonra gaza basmaya devam ettikce 3-5 sn sonra normale donuyo.ama bu esnada diğer arabalar korna,sellektor vs.:( yani orda gaz yiyemiyo araba.sorun orda ama ne?
 

ugurdalkiran

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,243
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Ölümü sen 1.3 kullanırsan tabiki ölü olur.1.6 ve üstü kullanman lazım.O zaman gör bakalım ölümü dirimi.Benim arabam 1.6 2.viteste 90'ı zorluyor.Daha ne olsun.:)

ben ikinci viteste 100 yaptım ona bakarsan ama arkadaşların dediği o değil yapmasına yapıyor ama bayağı geç toparlıyor buda bence torkunun düşük olmasından kaynaklanıyor vectra 1.6 1215 kg ama 150 nm tork 200 falan olsa daha rahat toprlayacak
 

ugurdalkiran

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,243
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
baskı balata yeni değişti.bu olay şçyle bişi.normal gidiş sırasında aniden gaz kesiliyo,araba teklemeye başlıyo ve gaza tepki 2-3 sn sonra geliyo sonra gaza basmaya devam ettikce 3-5 sn sonra normale donuyo.ama bu esnada diğer arabalar korna,sellektor vs.:( yani orda gaz yiyemiyo araba.sorun orda ama ne?
yaw usta senin sorunun bal gibi benzin pompası başka bişey değil aynılarını yaşadım yahu git bosch marka benzin pompası al sakın yan sanayi alma
 

halcon_negro

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
396
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
www.iremsilver.com
Uğur kardeşim.Ben daha önceleri söylediğim gibi arabayı bosch car'a götürüyodum,aynı sorunu defalarca anlattım.bana doğru dürüst bişey söylemediler.(ya da diğer olasıkları kontrol ettiler hiç sanmıyorum ya) Direk silindir kapaklarındaki kurumdandır dediler.Motoru açacaz temizleyecez.Yani şunu demek istiyorum bu olay bujiyse,buji kablosuysa,benzin pompasıysa,egr ise her ne ise bunlara bakmadan mı bu kanıya varmış oluyolar anlamadım.
 
Üst