Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
kırmızı kapağın altında ne olduğunu biliyor musun diye sorayım o zaman?
peki 96 lardaki siyah kapağın altında ne var?
yada kısaca bir usta olarak ecotec ve sfi arasındaki farkı teknik olarak anlatabilecek misin bana???
asıl güç farkı kapak dizaynından geliyor.
ecotec 10,8cr sfi 10,5cr ecotecin sıkıştırma oranı daha yüksek sfi den
aradaki fark 14hp gibi gözükebilir ama ciddi anlamda performans farkı var
20xe lerin kapak dizaynları çok başarılı
normal gti lardan daha düşük derece egzatirikleri var ve kısıtlanmış motor.
sıkıştırma oranı daha yüksek olunca daha performaslı olması gerekmiyor mu? birde başarı olan kapak yapısı c20xe ler sanırım. x20xev yi c20xeye döndürmek çok maliyetli mi olur? herşey çıkma alsak ecotech üst kapağını da satsak ne kadara mal olur ?
10.8 olunca tabikide daha fazla sıkıştırmadan dolayı güç gelir
blok aynı olması lazım ecotecle
kapak alıcaksınız hurdacıdan
beyin+tesisat+debi+sensörler+manifoltlar
krank
piston ve piston kolları
kasnaklar
beyin tesisatı ingiltereden alıyım desene 70-80 pound
kapak hurdacıda 500 dolu olarak
piston 300 yada 350 orj. sıfırı mahle
kollar hurdacıda 200 felan takımı
krank 250 veya 300 iki tip var bi eski xe bide m2.8 dekiler
eski xe lerin krankı 15kg sonraki tip olanlar 17.400kg
sfi ın güzel yanları çokdur
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.